自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67440


41#
發表於 22-5-30 21:08 |只看該作者

回覆樓主:

個造型好核突


子爵府

積分: 12041

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


42#
發表於 22-5-30 21:09 |只看該作者
qooqoo514 發表於 22-5-30 13:44
送公仔嗰度好攪笑

其實佢都幾搞笑


男爵府

積分: 5078


43#
發表於 22-5-30 22:21 |只看該作者

回覆樓主:

佢唱得好好!


水晶宮

積分: 67250


44#
發表於 22-5-30 22:25 |只看該作者
BKFinder 發表於 22-5-30 14:03
佢而家最需要係好似楊千嬅出道時得到的幾首屬於佢嘅好歌,否則好快被遺忘。

無數唱得新人因沒好歌消失掉了 ...

我都覺,有好歌真係好重要,Mike都有首我不如,twins夠運好多正歌,楊千嬅和鄭伊健都係有好多靚歌而紅


子爵府

積分: 13413


45#
發表於 22-5-30 22:37 |只看該作者
cyyiu 發表於 22-5-30 21:08
個造型好核突

Yes, 同埋好老土


瑪瑙宮

積分: 129357

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 22-5-30 22:41 |只看該作者

回覆樓主:



水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 22-5-30 22:48 |只看該作者
頂唔順佢個‘鬼馬’樣其實佢樣唔靚,都係行返型格路線好D


公爵府

積分: 28330


48#
發表於 22-5-30 22:54 |只看該作者
lypoon 發表於 22-5-30 22:48
頂唔順佢個‘鬼馬’樣其實佢樣唔靚,都係行返型格路線好D
...

佢個樣都唔型


大宅

積分: 1300


49#
發表於 22-5-30 22:56 |只看該作者
蓮芷蓉 發表於 22-5-30 13:33
唔只look 特別,唱得都好,有進步

佢唱得愈來愈好


大宅

積分: 1300


50#
發表於 22-5-30 22:56 |只看該作者
qooqoo514 發表於 22-5-30 13:44
送公仔嗰度好攪笑

係,佢真係幾搞笑下


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 22-5-30 22:57 |只看該作者
wannabe118 發表於 22-5-30 22:54
佢個樣都唔型

佢個樣冇乜得揀,只可行呢條路線


大宅

積分: 1300


52#
發表於 22-5-30 22:58 |只看該作者
Deborah1207 發表於 22-5-30 14:44
幾特別,衣著好有懷舊風味

平時見到著太多黑暗風格,今次終於唔同左


大宅

積分: 1300


53#
發表於 22-5-30 22:59 |只看該作者
popofat 發表於 22-5-30 17:59
佢需要自己既上台歌。宜家唱人哋既歌,人人都先入為主,冇乜睇頭

希望有d有新歌


水晶宮

積分: 67440


54#
發表於 22-5-31 08:13 |只看該作者
fa_chan 發表於 22-5-30 22:37
Yes, 同埋好老土

本身只係睇樓主張相,剛剛先睇左youtube,同gigi leung差好遠!
「我鍾意」係我中學年代,我超鍾意,唱k必點,個mv拍到梁詠琪超靚超青春超清新,但gigi yim嘅演繹,真係唔識欣賞!


子爵府

積分: 10323


55#
發表於 22-5-31 08:24 |只看該作者
火車小丸子 發表於 22-5-30 22:59
希望有d有新歌

本帖最後由 Sumjac 於 22-5-31 08:26 編輯

據聞6月會有新歌,期待


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo