自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   9


珍珠宮

積分: 38556

牛年勳章


41#
發表於 22-7-8 23:01 |只看該作者
可愛教主2 發表於 22-7-8 21:48
弱弱一問請問starbucks膠囊可否放入nespresso 咖啡機?

Starbucks 有出兩款size嘅膠囊咖啡,一款入放Nescafé 機(size大粒啲嘅),另一款capsule就細啲嘅,放Nespresso 機用 唔好買錯膠囊
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 38556

牛年勳章


42#
發表於 22-7-8 23:05 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 21:52
我隻隻都買架!因為無特別喜歡邊款,所以我輪流飲,除了Starbucks, 仲飲Nespreso, 惠康一田賣嗰啲Nespreso ...

我早排試過ucc capsule, 原來都唔錯喎!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 49724


43#
發表於 22-7-8 23:05 |只看該作者
nezeiss 發表於 22-7-8 16:40
好唔好,求咖啡友分享

好味過即溶太多完全兩件事,不過滴漏既咖啡都幾好飲既,但無機人手沖就幾耐下囉,要好有心情先日日沖到
膠囊就多味多款,方便快捷,同街比錢飲既接近


男爵府

積分: 8780


44#
發表於 22-7-8 23:07 |只看該作者
Carol999 發表於 22-7-8 23:05
我早排試過ucc capsule, 原來都唔錯喎!

請問UCC capsule 係邊度買?


珍珠宮

積分: 38556

牛年勳章


45#
發表於 22-7-8 23:14 |只看該作者
kicoting115 發表於 22-7-8 23:07
請問UCC capsule 係邊度買?

唔記得係崇光定Aeon
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 38556

牛年勳章


46#
發表於 22-7-8 23:17 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-7-8 23:05
好味過即溶太多完全兩件事,不過滴漏既咖啡都幾好飲既,但無機人手沖就幾耐下囉,要好有心情先日日沖到
膠 ...

幾岩

仲有Moka Pot, 我公司同事用電嘅Moka Pot, 好香濃好飲
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


禁止訪問

積分: 12573


47#
發表於 22-7-8 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


48#
發表於 22-7-8 23:50 |只看該作者
Carol999 發表於 22-7-8 23:17
幾岩

仲有Moka Pot, 我公司同事用電嘅Moka Pot, 好香濃好飲

係好飲過沖好多呢
我買左膠囊機,想左好耐唔想多舊野,無買滴漏機,所以要飲滴漏咖啡就人手囉
凍咖啡我用攪拌杯就會用咖啡粉


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 22-7-8 23:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 TMC3012 於 22-7-9 00:01 編輯

我用nespresso好方便,我like 有奶, 多數買低咖啡因


珍珠宮

積分: 38556

牛年勳章


50#
發表於 22-7-9 00:05 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-7-8 23:50
係好飲過沖好多呢
我買左膠囊機,想左好耐唔想多舊野,無買滴漏機,所以要飲滴漏咖啡就人手囉
凍咖啡我用 ...

人手滴漏咖啡唔差架!仲好治癒添!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 40262

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章


51#
發表於 22-7-9 00:06 |只看該作者
上校車 發表於 22-7-8 17:10
方便, 我用 starbucks 膠囊, 平均$40-$45一條10粒, btw, 我會用打奶泡既咖啡機

我都係Starbucks膠囊,但我買係一盒12粒


別墅

積分: 759


52#
發表於 22-7-9 00:09 |只看該作者
方便,但係少貴


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 22-7-9 00:10 |只看該作者
Joey8 發表於 22-7-9 00:06
我都係Starbucks膠囊,但我買係一盒12粒

我係log on 買Starbucks capsules 一條十粒


子爵府

積分: 14232


54#
發表於 22-7-9 00:23 |只看該作者
Joey8 發表於 22-7-9 00:06
我都係Starbucks膠囊,但我買係一盒12粒

你係咪雀巢果隻機?


珍珠宮

積分: 49724


55#
發表於 22-7-9 00:27 |只看該作者
Carol999 發表於 22-7-9 00:05
人手滴漏咖啡唔差架!仲好治癒添!

係,但係日日沖就無甘神心


珍珠宮

積分: 32502


56#
發表於 22-7-9 00:54 |只看該作者
Carol999 發表於 22-7-8 23:01
Starbucks 有出兩款size嘅膠囊咖啡,一款入放Nescafé 機(size大粒啲嘅),另一款capsule就細啲嘅,放Nes ...

謝謝提醒,我會望清楚先買,唔該你呀


男爵府

積分: 5931


57#
發表於 22-7-9 01:39 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 22:01
本帖最後由 chitchit0520 於 22-7-8 22:02 編輯

公司機既膠囊唔同款

-粒如何沖2次?


男爵府

積分: 7005


58#
發表於 22-7-9 01:53 |只看該作者
想請問膠囊咖啡有冇糖?
我想飲冇糖


男爵府

積分: 7005


59#
發表於 22-7-9 01:57 |只看該作者
Carol999 發表於 22-7-8 23:01
Starbucks 有出兩款size嘅膠囊咖啡,一款入放Nescafé 機(size大粒啲嘅),另一款capsule就細啲嘅,放Nes ...

Nescafé 機好啲?定係Nespresso好啲?
我一直想買一部,尤其而家WFH, 唔會成日出去買咖啡


男爵府

積分: 7807


60#
發表於 22-7-9 07:05 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 21:54
我都有諗過買呢種機升級,但係我聽人講咖啡豆要新鮮,咁咪要飲同一款豆好耐囉?
...

500g
手沖一杯15g,
咖啡機都要20g左右
日日飲好快飲完,
真係認真飲新鮮就唔好去超市買
買即烘咖啡豆

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo