自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 784


41#
發表於 22-7-12 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6388


42#
發表於 22-7-12 17:49 |只看該作者
一定要戴,會曬到出斑和曬壞頭皮的呀。

同埋一定要有護頸。

買一頂貴少少的,又靚又透氣。


公爵府

積分: 28591


43#
發表於 22-7-12 17:53 |只看該作者

回覆樓主:

一定戴
雖然會焗少少但真係無咁熱。


珍珠宮

積分: 38766

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 22-7-12 17:59 |只看該作者

回覆樓主:

一定戴帽


珍珠宮

積分: 38791

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


45#
發表於 22-7-12 18:35 |只看該作者

回覆樓主:

多數會帶帽,但戴唔戴帽到時至算,多數唔戴,秋冬時冇咁曬至去行山。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


水晶宮

積分: 52139

減齡達人勳章


46#
發表於 22-7-12 18:43 |只看該作者

回覆樓主:

戴帽無用,猛烈太陽手臂遮唔到, 曬到皮膚痛。我係擔傘, 遮哂全身。


子爵府

積分: 13075


47#
發表於 22-7-12 18:43 |只看該作者

回覆樓主:

絕對一定會帶帽,吾係晒死,要防曬黑,又可保護到頭皮及眼睛


公爵府

積分: 28328


48#
發表於 22-7-12 20:27 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

呢個天氣行山 我怕中暑


子爵府

積分: 10834

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 22-7-12 20:30 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

平時都帶


瑪瑙宮

積分: 133368


50#
發表於 22-7-12 20:35 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

戴帽唔会行山


水晶宮

積分: 59765

畀面勳章


51#
發表於 22-7-12 20:40 |只看該作者

回覆樓主:

我會,上次會行到條頸甩皮
但我老公成日笑我


水晶宮

積分: 57021


52#
發表於 22-7-12 20:53 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

甘開遮啦,甘曬法好易中署


大宅

積分: 2366


53#
發表於 22-7-12 21:23 |只看該作者

回覆樓主:

大熱天行山,我一定會開遮,帶防曬袖,開風扇。唔知點解頭頂曬太陽或帶帽焗住就好唔舒服,更加散唔到熱


水晶宮

積分: 54910


54#
發表於 22-7-12 21:25 |只看該作者
咁熱仲行山?!好勁
    


水晶宮

積分: 61910


55#
發表於 22-7-12 21:26 |只看該作者


珍珠宮

積分: 45747

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 22-7-12 21:33 |只看該作者
我行山包到好似飛虎隊咁
我的生命由我主宰.


大宅

積分: 1480


57#
發表於 22-7-13 10:10 |只看該作者
我習慣戴帽, 如果好天既時候行山會曬到頭殼頂好熱, 咁樣仲辛苦, 如果行得比較耐我仲會戴埋帽套遮太陽, 因為行山唔會戴口罩, 可以幫手遮下兩邊面


水晶宮

積分: 57600


58#
發表於 22-7-13 10:35 |只看該作者

回覆樓主:

一定要戴帽,戴埋冰袖,要做足防曬


大宅

積分: 1629


59#
發表於 22-7-13 14:17 |只看該作者
onlam2005 發表於 22-7-12 11:39
當然會啦.
仲會帶有尾既帽,
遮埋條頸

會唔會焗到好熱


大宅

積分: 1629


60#
發表於 22-7-13 14:21 |只看該作者
Fiona_yy 發表於 22-7-12 14:51
只要有太陽都帶帽, 陰天都帶...
不過咁熱唔會行山..

c6想行,陪佢行下,佢平時有個行山谷,一年四季不分節日都會去行,入面個個都行山界精英,好犀利架

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo