自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   3


水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


41#
發表於 22-7-14 15:16 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

讚成


珍珠宮

積分: 42122


42#
發表於 22-7-14 15:16 |只看該作者
schricky 發表於 22-7-14 14:51
其實同保險一樣,有需要咪自己供,唔通為咗保障老咗睇醫生,又迫人買保險?咁要保障有屋住,又洗唔洗迫人儲 ...

人口老化係必然,政府唔係開善堂,個個一退休靠政府係行唔通。
我贊成強制儲蓄甚至醫保。


珍珠宮

積分: 48111

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


43#
發表於 22-7-14 15:16 |只看該作者
我贊成!
我承認我係舊派人,我工作嘅日子裏,我都是行公積金制度,當我離職嘅時候可以無條件取回自己的公積金,沒有任何限制,比較靈活!我比較欣賞公積金呢一個制度~


大宅

積分: 1848


44#
發表於 22-7-14 15:16 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

贊成!!!!!


子爵府

積分: 13104

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


45#
發表於 22-7-14 15:19 |只看該作者
gm147 發表於 22-7-14 14:07
贊成改革,純儲蓄,冇手續費,始終好多人老時冇錢剩

這建議好,不用被托管費用蠶食血汗錢,也不是人人懂積穀防饑


水晶宮

積分: 68485


46#
發表於 22-7-14 15:20 |只看該作者

回覆樓主:

贊成


珍珠宮

積分: 42122


47#
發表於 22-7-14 15:22 |只看該作者
gm147 發表於 22-7-14 14:07
贊成改革,純儲蓄,冇手續費,始終好多人老時冇錢剩

今時今日已經有零手續費嘅純儲蓄基金揀,唔駛等改革。
其實MPF 管理費比一般基金更平少少,啲人如果儲成幾十年都蝕緊,根本就係投資白痴,俾返啲錢佢都唔見得會有能力賺多啲。
好多人根本唔當MPF 嗰一百幾十萬係投資,幾十年都唔會跟市況買賣,蝕錢就怪個計劃,又唔怪自己懶。


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


48#
發表於 22-7-14 15:22 |只看該作者
mmya 發表於 22-7-14 14:20
我贊成 mpf
個個都唔儲定退休嘅錢
政府將來負擔好大

本帖最後由 Jasmine-4711 於 22-7-14 15:24 編輯

x2

MPF的概念係好嘅,
令長者唔好依賴政府養,
要自己積極儲錢.

香港人口老化, 預計將來人口佔3成是長者.如自己不儲錢, 政府將來不加稅就負擔唔起長者的福利.
但加稅就令年青人更難儲錢成家/置業.加利得稅又“趕客”去其他低税的城市.

但MPF的確有需要改進, 例如減管理費及請有能力的人去作投資決定, 政府可定期一併公佈所有MPF基金的表現讓市民一覽無遺作比併, 那間公司/基金回報好就“轉會”


男爵府

積分: 7579

馬年勳章


49#
發表於 22-7-14 15:23 |只看該作者
舉腳贊成!


禁止訪問

積分: 12573


50#
發表於 22-7-14 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5529


51#
發表於 22-7-14 15:23 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

讚成


子爵府

積分: 13104

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


52#
發表於 22-7-14 15:24 |只看該作者

回覆樓主:

我諗強積金制度,某程度是想讓金融界受惠


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


53#
發表於 22-7-14 15:26 |只看該作者
Ononluk 發表於 22-7-14 15:22
今時今日已經有零手續費嘅純儲蓄基金揀,唔駛等改革。
其實MPF 管理費比一般基金更平少少,啲人如果儲成幾 ...

係。其實供20, 30年,有成7位數退休幾好,多舊$洗下。


別墅

積分: 819

2024年龍年勳章


54#
發表於 22-7-14 15:28 |只看該作者

回覆樓主:

贊成


子爵府

積分: 14485


55#
發表於 22-7-14 15:38 |只看該作者

回覆樓主:

顧主唔知幾想取消mpf,無知先當mpf無用


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


56#
發表於 22-7-14 15:45 |只看該作者
更係唔贊成啦, 到時班老人家退休, 無錢生活, 又要政府揹.

如果係保本基金, 唔會蝕錢, 係D人大貪, 買高風險啫.

老板一定贊成, 不用每個月俾多5%.
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


珍珠宮

積分: 37927

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 2018復活節勳章 陪月勳章


57#
發表於 22-7-14 16:18 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 22-7-14 13:58
舉腳贊成!我無做野10年,擺係到年年蝕錢,我諗到我65歲,份MPF應該所剩無幾 :igive ...



珍珠宮

積分: 44166


58#
發表於 22-7-14 16:29 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

我公司行公積金,強積金好似對我無影響甘


子爵府

積分: 10404


59#
發表於 22-7-14 16:29 |只看該作者
舉腳贊成,有個唔郁戶口揀保本都蝕,用我啲錢養班基金佬


大宅

積分: 2997


60#
發表於 22-7-14 16:30 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

驚你老左無錢使

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo