自由講場

跳至

首頁

尾頁
   20


珍珠宮

積分: 42122


41#
發表於 22-7-21 20:41 |只看該作者
mandy952 發表於 22-7-21 19:11
本帖最後由 mandy952 於 22-7-21 19:12 編輯

香港仲有幾萬億儲備,淨係抗疫都使左6千個億 : ...

我知,不過日日咁出手買,心理上點都有啲壓力。


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


42#
發表於 22-7-21 20:48 |只看該作者
Ononluk 發表於 22-7-21 20:41
我知,不過日日咁出手買,心理上點都有啲壓力。

我淨係話畀你聽、港元相對其他主要經濟體貨幣、都相對穩健。

歐元從歷史性高位1.6對美元跌到今天1.01 、兌港元已跌穿7.8~
attach0/tmp/php6H6Ir6
attach1/tmp/phpSkzkwl
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


43#
發表於 22-7-21 20:54 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 22-7-21 20:09
拜老吹風話中國打台省,
和金融磚家話港元很快瓜,
一樣咁可信,

我朋友當年在大證券行做主管、佢話當日開市前中聯辦打電話嚟,佢話大鱷有幾多沽盤、你就放贍膽承接、資金無限量供應、他就是當年御用打手之一 ~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 38335

馬年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 22-7-21 20:56 |只看該作者

回覆樓主:

自從聯匯成立、班大鱷一直想搞散佢。當亞洲金融風暴、以為得米啦、結果都要蝕渣米。金管局只要收緊短期利率、根本班炒家無能力長時間沽空港元、嚇吓無知嘅人就可以


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


45#
發表於 22-7-21 21:20 |只看該作者
平平無奇2 發表於 22-7-21 20:56
自從聯匯成立、班大鱷一直想搞散佢。當亞洲金融風暴、以為得米啦、結果都要蝕渣米。金管局只要收緊短期利率 ...

香港咁有錢,邊整得散聯匯,而且仲有阿爺照住,香港真係福地

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:41


伯爵府

積分: 16068


46#
發表於 22-7-21 21:26 |只看該作者
大力大力 發表於 22-7-21 20:54
我朋友當年在大證券行做主管、佢話當日開市前中聯辦打電話嚟,佢話大鱷有幾多沽盤、你就放贍膽承接、資金 ...

咁堅


男爵府

積分: 6112


47#
發表於 22-7-21 21:36 |只看該作者


別墅

積分: 837


48#
發表於 22-7-21 21:38 |只看該作者
BK 之友果然犀利,獲益良多,多謝大家指教


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


49#
發表於 22-7-21 21:43 |只看該作者
大力大力 發表於 22-7-21 20:54
我朋友當年在大證券行做主管、佢話當日開市前中聯辦打電話嚟,佢話大鱷有幾多沽盤、你就放贍膽承接、資金 ...

本帖最後由 Jasmine-4711 於 22-7-21 21:49 編輯

中國在1978年尾才決定開放經濟,
當年冇現在咁富有, 都開blank cheque,
患難見真情.
英國都冇offer幫手.有錢賺, 英國先會出手幫, 又不是有親.

中國救過香港很多次了,2003年SARs後, 如冇CEPA經濟協議同自由行, 香港如同死城一個. 英國再一次冇幫手.
年中, SARs完了, 暑假仍然很少外國人來港.我同C6秋天去歐洲旅行時, 旅行社訂晒酒店, 但因大部份人持香港特區護照,全團唔俾入, 最終撲3星酒店住.只有自己人(中國)冇嫌棄香港這個前疫埠.

今次covid, 縱使有外國人來港都唔慌多,俾浸浸成日吹是中國引起新冠,話華人衞生水平低, 在歐美的白人、黑人都當街打華人, 香港又點會咁快再成為他們的旅遊熱點....想得太美


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


50#
發表於 22-7-21 21:47 |只看該作者

回覆樓主:

應該係日元歐元跌先啦


子爵府

積分: 11823


51#
發表於 22-7-21 23:25 |只看該作者
大力大力 發表於 22-7-21 20:07
我現金98%都是港元。

根本完全不用擔心、因為金管局在97年、金融海嘯時制定了弱方保證兌換、到港元跌到穿 ...

想請教,這兩年的樓價,在這情況下,估算會有何走向?謝謝!


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


52#
發表於 22-7-21 23:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64329


53#
發表於 22-7-21 23:59 |只看該作者
Glamouri 發表於 22-7-21 23:25
想請教,這兩年的樓價,在這情況下,估算會有何走向?謝謝!

本帖最後由 whyyou 於 22-7-21 23:59 編輯

新地咁講

新地雷霆:過去美國多次加息‎港樓價照升三成‎將續積極投地
https://www.hk01.com/article/792537?utm_source=01appshare&utm_medium=referral



複式洋房

積分: 153


54#
發表於 22-7-22 00:44 |只看該作者

回覆樓主:



已刪除用户

積分: 4846


55#
發表於 22-7-22 09:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9732


56#
發表於 22-7-22 09:12 |只看該作者

回覆樓主:

掛鈎後港元一直非常穩定,其實依家港元強,可能係買外幣嘅時機
attach0/tmp/php1GbL6O
attach1/tmp/phplkqWTF


大宅

積分: 2677


57#
發表於 22-7-22 09:45 |只看該作者
mastermama 發表於 22-7-21 18:13
我係師奶仔一名唔識經濟,亦只有小小港股做老本,睇見好多「專家」話近來唔少國際大鱷拋售港元,政府不斷入 ...
這是聯繫匯率的正常操作
因為港美有息差, 美息高, 資金自然會換做美金 (即賣港元買美元)

只要香港跟隨加息,這個資金流向就會改變返, 但我理解香港銀行港元水浸, 可以唔跟加息住。







男爵府

積分: 9594


58#
發表於 22-7-22 10:11 |只看該作者
大力大力 發表於 22-7-21 20:07
我現金98%都是港元。

根本完全不用擔心、因為金管局在97年、金融海嘯時制定了弱方保證兌換、到港元跌到穿 ...

大力哥係大好友


水晶宮

積分: 69016

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


59#
發表於 22-7-22 10:19 |只看該作者
謠言止於智者。


大宅

積分: 4507

2024年龍年勳章


60#
發表於 22-7-22 11:06 |只看該作者
如果有人鼓動香港人一齊沽港元買美元,有沒有可能動搖聯繫滙率呢?始終香港人咁有錢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo