自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


公爵府

積分: 27227


41#
發表於 22-10-27 12:27 |只看該作者
試過1星期瘦左5kg, 真係食唔到野,一食就痛,依家胃唔舒服我唔敢唔食了,會食粥,會煲湯,否則一下子瘦咁多,身體會頂唔順的


珍珠宮

積分: 37236


42#
發表於 22-10-27 13:48 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-10-27 10:50
想問下你胃炎嘅症狀, 是否只有胃氣?胃部有沒有痛呢?

無痛,主要係胃酸分泌多,又成日頂住頂住,好多胃氣,消化不良,呢隻山藥粉令我消化好咗,無再頂,胃酸正常番


珍珠宮

積分: 30967


43#
發表於 22-10-27 13:57 |只看該作者
yeemeif 發表於 22-10-27 13:48
無痛,主要係胃酸分泌多,又成日頂住頂住,好多胃氣,消化不良,呢隻山藥粉令我消化好咗,無再頂,胃酸正 ...

我就直情有胃痛感覺, 但就冇頂住頂住、冇消化不良感覺、冇胃氣
照過胃鏡, 入面係有損
食咗個半月中藥, 只係好咗少少, 感覺胃仲係痛


水晶宮

積分: 62886


44#
發表於 22-10-27 14:12 |只看該作者

回覆樓主:

會嗎?我都有但冇瘦,體重差不多,同埋我胃算少唔舒服,胃口通常正常。


珍珠宮

積分: 33225


45#
發表於 22-10-27 14:45 |只看該作者
冇瘦過。樓主係食得少而瘦?


珍珠宮

積分: 37236


46#
發表於 22-10-27 19:21 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-10-27 13:57
我就直情有胃痛感覺, 但就冇頂住頂住、冇消化不良感覺、冇胃氣
照過胃鏡, 入面係有損
食咗個半月中藥, 只 ...

你係急性定慢性胃炎?如果慢性康復時間可以好長,你照完胃鏡,西藥食咗幾耐?有時要食兩三個月先會好


珍珠宮

積分: 30967


47#
發表於 22-10-27 19:32 |只看該作者
yeemeif 發表於 22-10-27 19:21
你係急性定慢性胃炎?如果慢性康復時間可以好長,你照完胃鏡,西藥食咗幾耐?有時要食兩三個月先會好
...

舊年照完胃鏡, 話胃竇炎, 食咗兩、三個月藥好返, 之後又痛過, 直到而家未停過, 但又唔想再睇西醫, 因為啲藥有個副作用係影響骨質, 所以近來又睇中醫, 情況都冇大改善
長期都係痛


男爵府

積分: 8656

BK Milk勳章


48#
發表於 22-10-27 20:02 |只看該作者
yeemeif 發表於 22-10-27 08:01
本帖最後由 yeemeif 於 22-10-27 08:04 編輯

點點綠,個名係純山藥粉,健脾胃,飲咗1星期已經覺得消化 ...

即貴隻嗎?


大宅

積分: 3746

畀面勳章


49#
發表於 22-10-27 23:28 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-27 12:23
咁你瘦咗幾多?幾耐先好返和重返呀?

我都係差唔多10磅左右,醫生同我跟進檢查,照胃鏡,照埋腸鏡同做埋CT,結果都係胃炎及貧血。醫生開藥及維他命,約3個月後體重上升至之前


大宅

積分: 2795


50#
發表於 22-10-28 00:05 |只看該作者
wln 發表於 22-10-27 01:57
我胃都差,食活得易最有效果,試過好多牌子了。但有時都會食下其他,長期食同一牌子,好似唔係咁好。
...

請問我喺iHerb見到有活得易益生菌,好似係瑞典版。 佢同屈臣氏嗰隻日本版有冇分別呢?因為iHerb平d,如果一樣,我想喺iHerb買。


大宅

積分: 1282


51#
發表於 22-10-28 00:08 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-26 16:02
我胃酸倒流,半年輕咗7,8kg

請問咁多位,我大約一年前,覺得個胃成日頂住,有胃氣,食完嘢特別多,胃口食少左,但係我冇瘦到,排政府內科,要等成差不多兩年,如果私家照胃鏡,很貴,但係一路冇睇又唔知發生咩事,其實都好擔心,跡象持續都有,沒有改善,請問各位有冇推介,可以幫到我呢,謝謝。


男爵府

積分: 8959


52#
發表於 22-10-28 00:14 |只看該作者
sweetuse 發表於 22-10-28 00:08
請問咁多位,我大約一年前,覺得個胃成日頂住,有胃氣,食完嘢特別多,胃口食少左,但係我冇瘦到,排政府 ...

有時有D錢係要使,自己出面照咗先,等政府有排呀!


大宅

積分: 1282


53#
發表於 22-10-28 00:46 |只看該作者
Elainelllam 發表於 22-10-28 00:14
有時有D錢係要使,自己出面照咗先,等政府有排呀!

有冇醫生推介? 大約多少錢?


男爵府

積分: 8959


54#
發表於 22-10-28 02:16 |只看該作者
sweetuse 發表於 22-10-28 00:46
有冇醫生推介? 大約多少錢?

我上年照大約$6000,如果政府寫字比你出去照,會平D


大宅

積分: 1282


55#
發表於 22-10-28 08:37 |只看該作者
Elainelllam 發表於 22-10-28 02:16
我上年照大約$6000,如果政府寫字比你出去照,會平D

好,謝謝(emoji)


男爵府

積分: 8656

BK Milk勳章


56#
發表於 22-10-28 09:20 |只看該作者
貓咪達人 發表於 22-10-27 12:27
試過1星期瘦左5kg, 真係食唔到野,一食就痛,依家胃唔舒服我唔敢唔食了,會食粥,會煲湯,否則一下子瘦咁多 ...

一星期瘦5kg?咁你胃炎咗幾耐先好返同重返呀?


侯爵府

積分: 23770

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


57#
發表於 22-10-28 09:26 |只看該作者
lp0106 發表於 22-10-28 00:05
請問我喺iHerb見到有活得易益生菌,好似係瑞典版。 佢同屈臣氏嗰隻日本版有冇分別呢?因為iHerb平d,如果 ...

Watson 那隻也是瑞典版的


男爵府

積分: 8656

BK Milk勳章


58#
發表於 22-10-28 09:50 |只看該作者
午餐肉 發表於 22-10-27 23:28
我都係差唔多10磅左右,醫生同我跟進檢查,照胃鏡,照埋腸鏡同做埋CT,結果都係胃炎及貧血。醫生開藥及維 ...

咁你瘦咗十磅期間胃炎咗幾耐先好返呀?


珍珠宮

積分: 31703

好媽媽勳章


59#
發表於 22-10-28 09:52 |只看該作者
ballonbb 發表於 22-10-27 01:48
點解我胃炎仲好胃口食好多野.一D都無瘦到.仲肥左

我係慢性胃炎,睇胃鏡先知一樣咁食得


公爵府

積分: 27227


60#
發表於 22-10-28 12:01 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-28 09:20
一星期瘦5kg?咁你胃炎咗幾耐先好返同重返呀?

係喔,個次最嚴重,睇左幾次私家醫生都唔好,後尾照胃鏡發現有胃潰瘍,食左1個療程既藥,再照胃鏡睇下有冇好轉,個次係最辛苦,依家胃有少少唔舒服我都唔敢亂黎,一定要食粥同飲湯先好啲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo