自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   11


伯爵府

積分: 19467


41#
發表於 22-11-29 17:31 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?

同意


男爵府

積分: 5529


42#
發表於 22-11-29 17:31 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?

絕對認同


禁止訪問

積分: 1275


43#
發表於 22-11-29 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 22-11-29 17:42 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?
成功左......咪同人講運氣好


男爵府

積分: 5325


45#
發表於 22-11-29 17:54 |只看該作者

回覆樓主:

一出世已經講運


子爵府

積分: 12520


46#
發表於 22-11-29 18:02 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?

一半,其實見得多,反而覺得真係性格好決定命運就真! 有時唔只係努力,個人思想正面與否、社交能力、EQ、AQ、財商等都有莫大關係。


大宅

積分: 1335


47#
發表於 22-11-29 18:05 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?

本帖最後由 kei213121 於 22-11-30 12:23 編輯

朋友在佢工作既專業中無專業資格,搵第一份工,見工者好鍾意佢,話你係一隻破腳既千里馬,我好想請你。最終排除其他人既異議,請左。
第二份工又係類似咁。。
運氣好真係無得好講。


珍珠宮

積分: 46551


48#
發表於 22-11-29 18:06 |只看該作者
魚兒小寶貝 發表於 22-11-29 16:48
我信性格決定命運

自我安慰咪講運氣囉



瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 22-11-29 18:18 |只看該作者
有部份係運氣, 但唔信唔努力就可以成功.


子爵府

積分: 11693


50#
發表於 22-11-29 18:39 |只看該作者
有啲人好有抽獎命
不努而獲唔係好運係咩呢!


子爵府

積分: 14972


51#
發表於 22-11-29 18:44 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 17:10
但性格可以改,雖然難d

其實性格真係冇得大改


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


52#
發表於 22-11-29 18:48 |只看該作者
20150618bb 發表於 22-11-29 17:42
成功左......咪同人講運氣好

絕對不同意~

是人生觀及工作態度問題~

在工作上、由第一份工到現在、 遇敵殺敵、從不畏懼、舊拍檔都說、如果俾我咬住一樣嘢、一定死口唔放、做到為止。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


53#
發表於 22-11-29 18:48 |只看該作者
beebeeiloveyou 發表於 22-11-29 18:39
有啲人好有抽獎命
不努而獲唔係好運係咩呢!

我從小就沒有抽獎命~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 1766


54#
發表於 22-11-29 23:14 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?

超級認同,好似坐我隔離個C奶就係咁,超有運唔使做人工總會年年加,轉工仲鬼咁高人工,仲要話日日冇嘢做齋坐


男爵府

積分: 5422


55#
發表於 22-11-29 23:31 |只看該作者
運氣好重要!我識好多靚女都嫁得唔好!反而唔靚嗰啲嫁得好,有老公錫


侯爵府

積分: 24610


56#
發表於 22-11-29 23:37 |只看該作者
一定係,而且識人有運更加無敵,唔係點會話識人好過識字


男爵府

積分: 7208


57#
發表於 22-11-30 00:23 |只看該作者
人生多少都講運氣。


伯爵府

積分: 18302


58#
發表於 22-11-30 00:29 |只看該作者

回覆樓主:

我都覺得係,羨慕有些人好好運


公爵府

積分: 27264


59#
發表於 22-11-30 00:36 |只看該作者
魚兒小寶貝 發表於 22-11-29 16:48
我信性格決定命運

自我安慰咪講運氣囉

我反而覺得命運決定性格

樣樣順,自然心態好
樣樣都愁,好難好樂觀面對

點評

Monchichi110    發表於 22-11-30 09:39


男爵府

積分: 9464


60#
發表於 22-11-30 02:26 |只看該作者
yy_chow1210 發表於 22-11-29 15:51
有d人好努力,但冇運,最終失敗。
有d人懶,但有運,成功。
你認唔認同?
我覺運氣會佔三成 , 其餘喺努力腦筋

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo