自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11319

2024年龍年勳章


41#
發表於 22-12-15 15:54 |只看該作者
domantai 發表於 22-12-15 00:33
其實我就唔想大節日前放寬,遲下又做節,又聖誕,又新年,好多聚餐,我呢啲未中過,同埋家中老人家都未中過 ...

非常同意


珍珠宮

積分: 48570


42#
發表於 22-12-15 16:04 |只看該作者
tweety_joey 發表於 22-12-15 09:24
記得2020年中.紐約COVID 死亡率去到3-4%..屍體多到要集體埋葬...
當時主流係DELTA變種..



水晶宮

積分: 69016

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 22-12-15 16:05 |只看該作者
食店高危


侯爵府

積分: 22314


44#
發表於 22-12-15 16:21 |只看該作者
JasperJen_Jen 發表於 22-12-15 09:43
其實真係咁驚嘅話可以自我隔離,. 聖誕新年, 農歷新年都唔好同親朋好友見面. 黎緊做冬都唔好同家人,老人家聚 ...

認同,以香港計,資訊比較多,足足三年,大家都知道大概情況,打唔打針防疫/打幾多針,自己係咪留家避疫,多少自己可以決定,染咗新冠邊度可以報、看醫生、可以食藥、去隔離,都有制度可循,口罩、檢測棒、成藥家中有存貨/唔難買,生活上幾保守、幾大膽放寬,某程度上可以自己揀


侯爵府

積分: 22314


45#
發表於 22-12-15 16:32 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-15 00:28
咁啲人堅持唔打針都冇佢符, 都係佢地個人選擇, 自己小心啲, 打齊針注意衛生, 就唔驚得咁多!
...



侯爵府

積分: 22314


46#
發表於 22-12-15 16:37 |只看該作者
小肥兔 發表於 22-12-15 09:02
應該唔會再收緊



公爵府

積分: 29369

BK Milk勳章


47#
發表於 22-12-15 16:44 |只看該作者

回覆樓主:

其實我唔想香港報d感染同死亡數字,我費時一去親街我99就係到嘈,又日日係咁講幾多人病幾多人死。


公爵府

積分: 29215


48#
發表於 22-12-15 16:58 |只看該作者
如果真係驚未唔好去聚會,
唔去人多地方,唔去食肆。


公爵府

積分: 29215


49#
發表於 22-12-15 16:59 |只看該作者
就算放寛,都可以選擇唔去架ma,


子爵府

積分: 14725


50#
發表於 22-12-15 17:15 |只看該作者
domantai 發表於 22-12-15 00:33
其實我就唔想大節日前放寬,遲下又做節,又聖誕,又新年,好多聚餐,我呢啲未中過,同埋家中老人家都未中過 ...
唔好搞慶祝/做節聚餐


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 22-12-15 17:19 |只看該作者
本帖最後由 Giant 於 22-12-15 17:21 編輯

就算未取消安心,好多食肆都唔check針咭架啦,尤其是快餐店、茶記,99.9%都係自出自入的,所以唔駛太擔心。最好快D取消埋食肆限聚人數添。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


珍珠宮

積分: 49821


52#
發表於 22-12-15 17:23 |只看該作者
中國始終都要經歷陣痛。
清零,系逆天而行,不合時宜


珍珠宮

積分: 38335

馬年勳章 2024年龍年勳章


53#
發表於 22-12-15 18:09 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-15 00:28
咁啲人堅持唔打針都冇佢符, 都係佢地個人選擇, 自己小心啲, 打齊針注意衛生, 就唔驚得咁多!
...

自求多福


珍珠宮

積分: 38335

馬年勳章 2024年龍年勳章


54#
發表於 22-12-15 18:09 |只看該作者
Prosperous 發表於 22-12-15 00:28
咁啲人堅持唔打針都冇佢符, 都係佢地個人選擇, 自己小心啲, 打齊針注意衛生, 就唔驚得咁多!
...

自求多福


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


55#
發表於 22-12-15 18:25 |只看該作者

回覆樓主:

點只,凍到死 ,上到巴士個個關風機,唔中蕉都焗病啦
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


子爵府

積分: 14967


56#
發表於 22-12-15 18:28 |只看該作者
而家呢啲天氣,唔中招都容易冷親感冒。
啲病徵又差唔多。


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 22-12-15 18:38 |只看該作者

回覆樓主:

政府成日叫人自律,昨日電視新聞訪問機場有個男人,佢話唔會等核酸結果就去堂食。都預咗大把呢D人,冇黃碼就會周圍走,根本變相對外國變種病毒不設防。香港大把人話中招係感冒啫,口罩都唔想戴,鬧冇自由,最好唔好阻佢地玩樂就得。所以都冇辦法,全世界對病毒個應對係汰弱留強,打咗針有特效藥,好得番就最好,好唔番咪話流感都會致命啦!聽得太多呢D說話,所以都麻木咗。


水晶宮

積分: 50707

2025勳章蛇年勳章


58#
發表於 22-12-15 18:44 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 23-7-11 04:25 編輯

.


珍珠宮

積分: 32233


59#
發表於 22-12-15 18:58 |只看該作者
有變異病毒株就會爆一輪 直到全民染疫得7788就回落一排 到新變異病毒株又爆過,無限輪迴,所以無可能長此下去都唔放寬 致死率咁低 已唔值得付咁大代價(經濟) 再收緊落去。搶藥代表自己買成藥反屋企食就搞掂~~香港過去 大半年都係咁


公爵府

積分: 29309

馬年勳章 2024年龍年勳章


60#
發表於 22-12-15 19:06 |只看該作者

回覆樓主:

政府放鬆了
自己就要更加謹慎防護

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo