自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6168


41#
發表於 23-2-17 13:22 |只看該作者
台灣唔會再去莫講話住十年如一日舊到呢


子爵府

積分: 13945


42#
發表於 23-2-17 14:37 |只看該作者
20462046 發表於 23-2-17 13:13
嘩,幾貴下印象中夏幾抵食,乜而家咁貴

我仲要係疫情前去食都咁貴,其實台灣宜家本土經濟都十分差


珍珠宮

積分: 48315


43#
發表於 23-2-17 16:15 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-17 13:01
所以台灣好食少少嘅嘢、已經排曬長龍

小店路邊攤夜市果啲咪排,以前人排我又排,排得多就知,全部現做,人手少,座位少所以排長龍,但重點排完食完發覺不外如是


珍珠宮

積分: 48315


44#
發表於 23-2-17 16:19 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-17 14:37
我仲要係疫情前去食都咁貴,其實台灣宜家本土經濟都十分差

唔明佢地靠咩野維生


子爵府

積分: 13945


45#
發表於 23-2-18 14:55 |只看該作者
6299 發表於 23-2-17 16:15
小店路邊攤夜市果啲咪排,以前人排我又排,排得多就知,全部現做,人手少,座位少所以排長龍,但重點排完 ...

以前每次見到人排隊,我都會好戇居居衝埋去排隊,結果好多排長龍嘅地方,根本就唔好食,只係夠便宜,因為台灣人,其實係非常之cheap,台灣人嘅文化,就係寧願用百幾二百蚊台幣係starbucks打卡,跟住轉頭就搵啲二三十蚊台幣嘅嘢填飽個肚


子爵府

積分: 13945


46#
發表於 23-2-18 14:57 |只看該作者
6299 發表於 23-2-17 16:19
唔明佢地靠咩野維生

其實你會見到好多二十出頭嘅後生仔創業做老闆,點解因為咁,就係因為好多大學生畢業,就等於失業,佢哋冇出路,唯有個個走去創業,但好奇怪其實台灣除咗有一個台積電係成功之外,一般小市民創業,尤其是飲食業,做嘅質素根本就唔高


珍珠宮

積分: 48315


47#
發表於 23-2-18 16:54 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-18 14:55
以前每次見到人排隊,我都會好戇居居衝埋去排隊,結果好多排長龍嘅地方,根本就唔好食,只係夠便宜,因為台灣人 ...

排過有間米芝蓮牛肉麵,排左45分鐘又唔近捷運,食完不外如是根本唔值咁等,又熱又徒時間
好到位 我就係試過有幾次去咖啡店,幾層都比1,2個人霸晒成張枱,佢地係攤晒私人物品+唔係飲緊野,根本其他人無可能搭枱。或佢地果邊唔流行搭枱,所以無諗住有人會坐埋黎


珍珠宮

積分: 48315


48#
發表於 23-2-18 16:58 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-18 14:57
其實你會見到好多二十出頭嘅後生仔創業做老闆,點解因為咁,就係因為好多大學生畢業,就等於失業,佢哋冇出路, ...

我識的台灣人都係移外求發展。所以佢地好多小食店早餐店夜市,成本少少就做老闆,佢地慣左外食外帶易做生意


子爵府

積分: 13945


49#
發表於 23-2-19 12:14 |只看該作者
6299 發表於 23-2-18 16:54
排過有間米芝蓮牛肉麵,排左45分鐘又唔近捷運,食完不外如是根本唔值咁等,又熱又徒時間 :igiv ...

台灣人又要威又要戴頭盔

我家姐個仔喺台灣十年,佢都話台灣人好虛假,表面上熱情,實質上就係假


子爵府

積分: 13945


50#
發表於 23-2-19 12:15 |只看該作者
6299 發表於 23-2-18 16:58
我識的台灣人都係移外求發展。所以佢地好多小食店早餐店夜市,成本少少就做老闆,佢地慣左外食外帶易做生 ...

有能力嘅人根本就唔會留喺台灣,只係冇能力出外嘅人,先至會喺台灣


珍珠宮

積分: 48315


51#
發表於 23-2-19 16:51 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-19 12:14
台灣人又要威又要戴頭盔

我家姐個仔喺台灣十年,佢都話台灣人好虛假,表面上熱情,實質上就係假

佢地表面上係熱情嘅,特別食店態度,但係背後好多因素㗎,佢地服務食物有問題,就比人提告隨時天價,又記得黑心油事件,睇新聞有大型餅店大量退貨退款,前線出黎180度躬恭道歉,但仲比客人一大巴車埋去


珍珠宮

積分: 48315


52#
發表於 23-2-19 16:52 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-19 12:15
有能力嘅人根本就唔會留喺台灣,只係冇能力出外嘅人,先至會喺台灣

認識的台灣人都在外,他們都知留係本土無咩發展


子爵府

積分: 13945


53#
發表於 23-2-19 20:38 |只看該作者
6299 發表於 23-2-19 16:51
佢地表面上係熱情嘅,特別食店態度,但係背後好多因素㗎,佢地服務食物有問題,就比人提告隨時天價,又記 ...

佢哋文化有啲似日本人


子爵府

積分: 13945


54#
發表於 23-2-19 20:39 |只看該作者
6299 發表於 23-2-19 16:52
認識的台灣人都在外,他們都知留係本土無咩發展

我家姐四年前熱愛台灣,四年後已經數出無數缺點


珍珠宮

積分: 48315


55#
發表於 23-2-19 23:31 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-19 20:38
佢哋文化有啲似日本人

人地前線都係打份工,出黎道歉仲要比人大巴掌 又話最美麗的人情


珍珠宮

積分: 48315


56#
發表於 23-2-19 23:36 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-19 20:39
我家姐四年前熱愛台灣,四年後已經數出無數缺點

4年都唔少日子


子爵府

積分: 13945


57#
發表於 23-2-20 14:57 |只看該作者
6299 發表於 23-2-19 23:36
4年都唔少日子

正正就係要定居係台灣,先會睇到缺點


珍珠宮

積分: 48315


58#
發表於 23-2-20 16:30 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-20 14:57
正正就係要定居係台灣,先會睇到缺點

應該一開頭生活都開心吧…定一過去就知 有伏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo