婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   2


民房

積分: 14


41#
發表於 25-9-19 20:25 |只看該作者
回覆 ritalau012 的帖子

可以 pm 我個中醫名嗎? 謝謝


複式洋房

積分: 243


42#
發表於 25-10-1 16:31 |只看該作者
48歲有12cm子宮肌瘤,唔好等收經自動縮細啦!咁大個瘤有機會壓迫周圍器官,仲可能惡變。建議盡快睇醫生評估手術必要性,根據身體狀況同意願決定切除方式,唔好拖呀!


複式洋房

積分: 341


43#
發表於 26-5-14 20:29 |只看該作者
回覆 ritalau012 的帖子

請問可以pm中醫資料嗎 謝謝


大宅

積分: 2168


44#
發表於 26-5-27 22:03 |只看該作者
晉寶寶 發表於 26-5-14 20:29
回覆 ritalau012 的帖子

請問可以pm中醫資料嗎 謝謝

可否pm 中醫資料, 感謝(emoji)


大宅

積分: 2168


45#
發表於 26-6-9 21:45 |只看該作者
gingin0806 發表於 25-3-16 22:13
我都想知,可以PM我嗎?Thx!

可否pM 給我

另外, 想請問有冇好的醫生, 我而家睇開個醫生不斷叫我手術, 但我50歲,想等等觀察下先,個醫生見我唔做手術就唔多細心睇我個症


大宅

積分: 2168


46#
發表於 7 天前 |只看該作者
babyduo 發表於 26-6-9 21:45
可否pM 給我

另外, 想請問有冇好的醫生, 我而家睇開個醫生不斷叫我手術, 但我50歲,想等等觀察下先, ...

我同你一樣(emoji)

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo