自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


公爵府

積分: 27093


41#
發表於 23-7-26 23:33 |只看該作者
PuiwahChum 發表於 23-7-26 23:13
咁就太好了~~~~
即係只係差在買唔到野食既優惠劵,什麼美團果啲
...

美團用云閃或Apple Pay銀聯比到錢,唔駛大6電話同大6銀行卡。


複式洋房

積分: 459


42#
發表於 23-7-26 23:57 |只看該作者
sharebuy 發表於 23-7-26 23:33
美團用云閃或Apple Pay銀聯比到錢,唔駛大6電話同大6銀行卡。

唔該晒 又學到野


子爵府

積分: 13261


43#
發表於 23-7-27 00:51 |只看該作者
kittylam 發表於 23-7-26 23:06
第一次係免手續費,之後再要用錢你上開去順便入埋。

你意思係之後就上開去開戶口入錢嗎?


子爵府

積分: 13261


44#
發表於 23-7-27 00:52 |只看該作者
mike89 發表於 23-7-26 23:06
呢幾個月返去直接用香港支付寶/微信都可以,唔洗特登整

你係用余額定綁信用卡?無手續費嗎?


翡翠宮

積分: 86459


45#
發表於 23-7-27 00:54 |只看該作者
kiko_mami 發表於 23-7-26 16:33
wechat大陸錢包冇大陸戶口開唔到,太煩
我都係轉錢去大陸支付寶,雲閃付好少地方用得着。
...

早兩日一家人去深圳,我試咗99%用雲閃付+銀聯信用卡。

飛豬訂酒店¥1147
微信點餐N次
酒店現場被掃付押金¥1000
餓了麽app叫外賣5次
夾公仔機主掃付¥10
回程12306買高鐵票¥170

返香港一個幾月之後還錢兼賺回贈,唔洗匯款

想多啲用到雲閃付銀聯信用卡的話,一定要開通微信大陸錢包,因為好多食肆、茶飲店掃碼點餐靠微信小程式,微信小程式付款就用到雲閃付。

今次搭地鐵用咗深圳通卡,無試雲閃付乘車碼。其實佢個乘車碼都好用,遍佈全國。
attach0/tmp/phpRo4IAr
attach1/tmp/phpOZBnZZ


子爵府

積分: 13261


46#
發表於 23-7-27 00:54 |只看該作者
sharebuy 發表於 23-7-26 23:33
美團用云閃或Apple Pay銀聯比到錢,唔駛大6電話同大6銀行卡。

但注冊唔係要有大陸電話嗎?


子爵府

積分: 13261


47#
發表於 23-7-27 00:57 |只看該作者
lyh80115 發表於 23-7-27 00:54
早兩日一家人去深圳,我試咗99%用雲閃付+銀聯信用卡。

飛豬訂酒店¥1147

用雲閃付同銀聯信用卡係咪無手續費?


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 23-7-27 00:58 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-27 00:51
你意思係之後就上開去開戶口入錢嗎?

因為我個微信係綁大陸銀行卡,我係咁做,如果你冇就應該唔得。


翡翠宮

積分: 86459


49#
發表於 23-7-27 01:09 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-27 00:57
用雲閃付同銀聯信用卡係咪無手續費?

無手續費,我用雙幣卡,到時直接用人民幣還款。

其實好多apps用得,例如我訂酒店有格過價,睇過攜程、去哪兒、同程、途牛、飛豬……等等,全部收雲閃付,係好多機會用到。


翡翠宮

積分: 86459


50#
發表於 23-7-27 01:11 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-27 00:54
但注冊唔係要有大陸電話嗎?

我用香港號登錄美團係買唔到券,要用大陸號登錄。


公爵府

積分: 27093


51#
發表於 23-7-27 01:33 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-27 00:54
但注冊唔係要有大陸電話嗎?

我無大6電話,用香港電話注册,都用到美團
attach1/tmp/phpBfiM9i


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 23-7-27 01:41 |只看該作者
sharebuy 發表於 23-7-27 01:33
我無大6電話,用香港電話注册,都用到美團

佢點通知你收貨?


珍珠宮

積分: 31705

好媽媽勳章


53#
發表於 23-7-27 09:31 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 22:47
我會同家人一齊去,佢地都無大陸戶口同錢包,諗住一個人比住錢先,所以我諗都幾多時候會超過200元一張單
...

手續費都係果2%定3%,玩得開心唔計果啲細數


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


54#
發表於 23-7-27 09:41 |只看該作者
sharebuy 發表於 23-7-27 01:33
我無大6電話,用香港電話注册,都用到美團

用hk電話註冊過,入親都話異常,用唔到


水晶宮

積分: 54390

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


55#
發表於 23-7-27 10:47 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-27 00:57
用雲閃付同銀聯信用卡係咪無手續費?

手續費係發卡銀行收
感激遇上你~


珍珠宮

積分: 46551


56#
發表於 23-7-27 11:59 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-27 00:52
你係用余額定綁信用卡?無手續費嗎?

餘額可以,綁普通香港銀行戶口又得
好似都係計即時滙率
無手續費可能一個幾毫有都唔顯眼


珍珠宮

積分: 46551


57#
發表於 23-7-27 12:01 |只看該作者
sharebuy 發表於 23-7-27 01:33
我無大6電話,用香港電話注册,都用到美團

我注册到 但買唔到野


珍珠宮

積分: 42122


58#
發表於 23-7-27 12:05 |只看該作者
前設有冇内地戶口先?
微訊好似仲未支援國際信用卡,支付寶已經最近可以了,唔計蝕手續費同exchange ,都方便。
雲閃唔算非常普及,但有銀聯咭開定無壞,大額用佢。


公爵府

積分: 27227


59#
發表於 23-7-27 12:06 |只看該作者
微信好方便好用,另外支付寶都ok


象牙宮

積分: 235848


60#
發表於 23-7-27 12:23 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 22:53
大灣區戶口其實同直接大陸開,係咪會多d限制呢?

大陸開中銀都好似無只限消費,個額大d,一樣可以免手續費滙錢上去!香港開戶都係等大陸批,可以既走一轉去開即刻用到!我就疫情果陣香港開戶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo