自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 30380

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


41#
發表於 23-8-26 15:24 |只看該作者
我星期一去79 號食
請勿轉載。搬字過紙不是記者的工作,未經同意, 即屬抄襲。


男爵府

積分: 8923


42#
發表於 23-8-26 15:32 |只看該作者
irisf 發表於 23-8-26 14:04
D其 實 想 平 d 也 可 去 入 少 少 如 惠 東 的度 假 區 富 力 灣 或 十 里 銀 灘 。花 一 二 百 租 间 民 ...

十里銀灘真係好?點解我睇youtube話十室九空,夜晚出街返去好鬼靜


大宅

積分: 3213


43#
發表於 23-8-26 15:35 |只看該作者
nownowma 發表於 23-8-26 11:14
喺邊度架?

點都得,好多地方有,福田有,羅湖都有


珍珠宮

積分: 45815


44#
發表於 23-8-26 15:40 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 13:48
直入。

叻女!

我通常如果無法錯開時間,就錯開空間來避開人群。


男爵府

積分: 5997


45#
發表於 23-8-26 16:03 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 13:57
你應該嗌咗好多嘢食喎

係呀,咩都叫一餐


伯爵府

積分: 17565


46#
發表於 23-8-26 16:32 |只看該作者
pauline_c 發表於 23-8-26 15:11
我準備玩長 dd 嘅地方,下一站,潮汕。

潮汕我都未去過,期待到時分享


子爵府

積分: 10558


47#
發表於 23-8-26 16:34 |只看該作者
正。


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 23-8-26 17:09 |只看該作者

回覆樓主:

北上飲茶唔平 我會揀食其它野


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


49#
發表於 23-8-26 17:42 |只看該作者
princesssarah 發表於 23-8-26 16:32
潮汕我都未去過,期待到時分享

疫情前去過,值得一去。


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


50#
發表於 23-8-26 18:21 |只看該作者
SandyKL 發表於 23-8-26 14:10
暑假最後一個週末,冇勇氣北上。聽有人剛過星期三由落馬州過關福田,雖然還算暢順但好多人,咪搞。
...

今早過關唔多人。


琥珀宮

積分: 169761


51#
發表於 23-8-26 19:13 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 18:21
今早過關唔多人。

早過關係好啲。


水晶宮

積分: 62886


52#
發表於 23-8-26 19:21 |只看該作者

回覆樓主:

你唔影點心相放上來?


子爵府

積分: 11521


53#
發表於 23-8-26 19:56 |只看該作者
elderberry 發表於 23-8-26 15:32
十里銀灘真係好?點解我睇youtube話十室九空,夜晚出街返去好鬼靜
十里銀灘和富力灣是出名大灣區海濱度假區,不是市區,不會像深圳甘旺甘多人。晚上屋苑是少d街燈,如多些街燈會更加好,不過这小區治安是好的。

最理想周六日或暑假等去其旅遊中心點,會多些遊客,較旺,但不要期望好像羅湖城甘旺。它們賣點是美麗海濱、自然景色,寧靜環境,而不是購物區。
如喜歡悠悠閒閒平平地度過一個非本地短假休息一下,在海濱旁散下步,踏下單車,食吓海鮮,打吓卡,影吓靚景便啱你。


水晶宮

積分: 74929


54#
發表於 23-8-26 20:14 |只看該作者

回覆樓主:

太遠,如果有私家車乘上去合自己多D,努力玩多D食好D


子爵府

積分: 10577

睛靈勳章


55#
發表於 23-8-26 20:23 |只看該作者
elderberry 發表於 23-8-26 14:50
開關後我都去大陸不下10次,去得多其實冇乜意思,來來去去都係差不多的商埸,有D悶了,除非長途有D興趣。
...

八月頭全家去了深圳1次,消費不平宜,過關口時果種感覺,好有壓迫感,暫時無意欲再上去,跟你一様,除非去遠程。


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


56#
發表於 23-8-26 20:27 |只看該作者
rhung 發表於 23-8-26 20:23
八月頭全家去了深圳1次,消費不平宜,過關口時果種感覺,好有壓迫感,暫時無意欲再上去,跟你一様,除非去 ...

避開多人嘅時間過關,
我今朝過嚟唔多人.


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


57#
發表於 23-8-26 21:12 |只看該作者
wlea 發表於 23-8-26 10:52
其實點心係咪同香港差唔多價錢

係。。。

但食物和服務和不限時。。。好緊要
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 2292


58#
發表於 23-8-26 21:57 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 11:07
人仔2x - 4x.

你指一個點心嘅價錢?


大宅

積分: 2900


59#
發表於 23-8-26 22:10 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-8-26 17:09
北上飲茶唔平 我會揀食其它野

我都有同感


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


60#
發表於 23-8-26 22:20 |只看該作者
kkkiitty 發表於 23-8-26 21:57
你指一個點心嘅價錢?

YES

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo