自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 2976


41#
發表於 23-10-21 20:31 |只看該作者
TMC3012 發表於 23-10-21 18:17
睇價位, 差唔多既話我會揀港航

都係差唔多
所以選擇困難


大宅

積分: 2976


42#
發表於 23-10-21 20:31 |只看該作者
popocat 發表於 23-10-21 15:57
竟然?!我5月坐過凌晨機,未起飛個空姐個位面向乘客,可能因為熄咗燈,佢瞓着咗,個頭中中吓中咗好多次:q ...


咁誇張


大宅

積分: 2976


43#
發表於 23-10-21 20:31 |只看該作者
kcpak 發表於 23-10-21 16:27
如果呢兩間比,我一定揀hke
已經搭過十幾次,無問題仲好準時

太好了!
謝謝你


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


44#
發表於 23-10-21 21:05 |只看該作者
Miss.Holiday 發表於 23-10-21 10:27
諗住12月去大阪

睇過Skyscanner 得香港航空同HKEXPRESS 個時間啱

要留意價錢。。香港快運,你就知道一定要自己加錢行李。。。但係香港航空你要留意最平嘅價錢係唔包寄倉行李。。。當然其實都分別不大,最緊要係班次時間囉



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 2976


45#
發表於 23-10-21 22:53 |只看該作者
seaheart88 發表於 23-10-21 21:05
要留意價錢。。香港快運,你就知道一定要自己加錢行李。。。但係香港航空你要留意最平嘅價錢係唔包寄倉行 ...


辛苦晒你


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


46#
發表於 23-10-21 23:04 |只看該作者

回覆樓主:

俾著我,兩間都唔揀,寧願揀轉機!
我上星期買聖誕飛東京,都好鬼貴,最後都係揀左上海轉!


大宅

積分: 4012

2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 23-10-22 03:46 |只看該作者
whyyou 發表於 23-10-21 12:37
香港航空

我驚再冇人搭呢間公司好快會執笠,所以會鼓勵其他人搭多啲,唔想少一個選擇

啱!所以我一個月內搭兩次


珍珠宮

積分: 37864

睛靈勳章


48#
發表於 23-10-22 05:48 |只看該作者
popocat 發表於 23-10-21 15:57
竟然?!我5月坐過凌晨機,未起飛個空姐個位面向乘客,可能因為熄咗燈,佢瞓着咗,個頭中中吓中咗好多次:q ...

咁搞笑


大宅

積分: 2976


49#
發表於 23-10-22 12:05 |只看該作者
bonbonyy 發表於 23-10-21 23:04
俾著我,兩間都唔揀,寧願揀轉機!
我上星期買聖誕飛東京,都好鬼貴,最後都係揀左上海轉!
...

咁樣咪哂左時間


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 23-10-22 12:09 |只看該作者
bonbonyy 發表於 23-10-21 23:04
俾著我,兩間都唔揀,寧願揀轉機!
我上星期買聖誕飛東京,都好鬼貴,最後都係揀左上海轉!
...
夾埋要幾耐時間?
計劃緊去東北,參考你行程。


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 23-10-22 12:11 |只看該作者
seaheart88 發表於 23-10-21 21:05
要留意價錢。。香港快運,你就知道一定要自己加錢行李。。。但係香港航空你要留意最平嘅價錢係唔包寄倉行 ...
HX 買行李行李係計總數,唔計件數?
疫情後未坐過.


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


52#
發表於 23-10-22 12:33 |只看該作者
mercurycc 發表於 23-10-22 12:11
HX 買行李行李係計總數,唔計件數?
疫情後未坐過.

我都不知道
只是之前見有jm 大意無留意原來香港航空最平票價不包寄倉。。。所以才提醒

行李費100600日圓
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23702772
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


53#
發表於 23-10-22 12:33 |只看該作者
Miss.Holiday 發表於 23-10-22 12:05
咁樣咪哂左時間

都係用多兩個鐘啫,喺我角度,嘥少少時間,好過博廉航!
但當然每人感覺不同!


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


54#
發表於 23-10-22 12:33 |只看該作者
本帖最後由 bonbonyy 於 23-10-22 12:34 編輯
Miss.Holiday 發表於 23-10-22 12:05
咁樣咪哂左時間

重覆!


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


55#
發表於 23-10-22 12:34 |只看該作者
本帖最後由 bonbonyy 於 23-10-22 12:35 編輯
Miss.Holiday 發表於 23-10-22 12:05
咁樣咪哂左時間

重覆!


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


56#
發表於 23-10-22 12:37 |只看該作者
mercurycc 發表於 23-10-22 12:09
夾埋要幾耐時間?
計劃緊去東北,參考你行程。

夾埋多兩個鐘多啲,total 6個幾鐘,我自己就覺得可以接受!
東北真係百去不厭!
不過今次我就近近哋玩日光,鬼怒川嗰邊!


大宅

積分: 2976


57#
發表於 23-10-22 13:11 |只看該作者
seaheart88 發表於 23-10-22 12:33
我都不知道
只是之前見有jm 大意無留意原來香港航空最平票價不包寄倉。。。所以才提醒

Omg
係呀
我前幾日先上左HX官網睇
係唔包寄艙行李㗎!

所以先想上嚟問問各位


大宅

積分: 2976


58#
發表於 23-10-22 13:11 |只看該作者
bonbonyy 發表於 23-10-22 12:33
都係用多兩個鐘啫,喺我角度,嘥少少時間,好過博廉航!
但當然每人感覺不同!
...

2小時都好D

如果4-5小時真係


大宅

積分: 2976


59#
發表於 23-10-22 13:12 |只看該作者
bonbonyy 發表於 23-10-22 12:37
夾埋多兩個鐘多啲,total 6個幾鐘,我自己就覺得可以接受!
東北真係百去不厭!
不過今次我就近 ...

係咪風景好靚?
大草原個D?


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


60#
發表於 23-10-22 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo