自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2091


41#
發表於 24-6-10 05:58 |只看該作者
每人洗錢方法唔同 根本無得計


象牙宮

積分: 222717

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


42#
發表於 24-6-10 06:40 |只看該作者
0f7ac960e77342 發表於 24-6-10 05:58
每人洗錢方法唔同 根本無得計

X 2

多有多洗、少有少洗、最重要每月有儲蓄、足夠家庭儲備、以備不時之需~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 24-6-10 06:47 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

好,老婆每月係袋$20000+


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 24-6-10 06:54 |只看該作者
hiragana 發表於 24-6-9 23:41
我唔明點解個老公出嚟做嘢要畀九成家用個老婆 男人點可以冇錢

好多人成份糧交比老婆,由老婆管數。

我同C6 未結婚前,都曾討論過呢個問題,佢話如果我做 FT mum, 就要負責管數,每月全份人工直接上繳老婆。

不過,最後我冇做full time mum


男爵府

積分: 7112


45#
發表於 24-6-10 07:17 |只看該作者

回覆樓主:

我最大開支係小朋友讀書學野,差不多佔33%-40%。工人其實有限錢。你2個小朋友大,又吾係直資私校,省很多。


侯爵府

積分: 22086


46#
發表於 24-6-10 08:50 |只看該作者

回覆樓主:

一般三萬多已經夠


侯爵府

積分: 21130


47#
發表於 24-6-10 09:12 |只看該作者
siumachu 發表於 24-6-9 17:40
普通家庭3萬洗費應該夠,若要買名牌醫美fine dining 就唔夠。

如果要約兩邊嘅父母,真係要用好多錢


侯爵府

積分: 21406


48#
發表於 24-6-10 15:09 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 24-6-9 18:08
不如簡單啲講,一個女人,要老公上繳9成人工,咁就講完啦

緊係唔係喇,我有親戚嘅99係keep老公成份糧,佢老公出糧俾哂d錢老婆,之後每日俾零用錢個老公返工傍身,講緊幾十年前


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


49#
發表於 24-6-10 19:42 |只看該作者
Bicanna 發表於 24-6-10 07:17
我最大開支係小朋友讀書學野,差不多佔33%-40%。工人其實有限錢。你2個小朋友大,又吾係直資私校,省很多。 ...

學費佔咁多?你幾個小朋友?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo