自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


41#
發表於 24-6-24 13:40 |只看該作者
pauline_c 發表於 24-6-24 12:46
台灣疫情後酒店貴咗好多,其他消費亦唔見得平,性價比低。而且夏天實在熱到難頂。
...

我都有咁感覺。。。以前西門町4,500。。。之前8月尾想去。。。睇過下8xx一晚。。。

諗住去4日。。。最後去左福岡。。感覺抵d
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


水晶宮

積分: 64368


42#
發表於 24-6-24 13:50 |只看該作者
Yeung456 發表於 24-6-24 09:47
東南亞例如泰國 / 馬拉 / 越南 , 以前去呢 d 地方主要應該都係 spa , 食 , 買紀念品 , 宜家上面都有得玩 , ...
而家係多咗人星期六日上深圳行商場, 同去旅行根本係兩回事


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


43#
發表於 24-6-24 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17483


44#
發表於 24-6-24 14:01 |只看該作者
1314625 發表於 24-6-24 11:29
回覆 Yeung456 的帖子

這些不嬲都無興趣去, 唔關北唔北上事

x2 東南亞真係無乜興趣

You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


伯爵府

積分: 18053


45#
發表於 24-6-24 14:02 |只看該作者
東南亞 某啲地方去過一兩次
都唔打算再去
同北上深圳唔同


水晶宮

積分: 60641


46#
發表於 24-6-24 14:11 |只看該作者
回覆 pauline_c 的帖子

台灣係一個令我期望愈大,失望愈大的地方, 我諗除非有人令我改觀 (我睇D 朋友分享出黎嘅相暫時都未吸引到我), 否則我唔會主動再去了


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


47#
發表於 24-6-24 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 86172


48#
發表於 24-6-24 14:15 |只看該作者
本帖最後由 20162016 於 24-6-24 14:17 編輯
Yeung456 發表於 24-6-24 09:47
東南亞例如泰國 / 馬拉 / 越南 , 以前去呢 d 地方主要應該都係 spa , 食 , 買紀念品 , 宜家上面都有得玩 , ...

成日話北上通常都係去深圳玩一兩日啫,貪佢夠近離開吓香港輕鬆,但東南亞都會去嘅,但唔會話星期六日又走一轉咁解


珍珠宮

積分: 37236


49#
發表於 24-6-24 14:43 |只看該作者
eatmonmon 發表於 24-6-24 10:37
我覺得台灣少咗好多人去,以前去台灣都係為咗食吓嘢,而家去深圳都已經好多嘢食,而且台灣仲係好落後和好殘 ...

係,而家好少聽到人去台灣,不過佢地做服務業嘅親切笑容令我記憶好深


子爵府

積分: 12532


50#
發表於 24-6-24 14:46 |只看該作者
本帖最後由 子若 於 24-6-24 14:47 編輯
1314625 發表於 24-6-24 09:52
無少到啦, 只不過2種唔同玩法

去深圳, 珠海, 澳門係行街, 搭飛機先係旅行

same , 番大陸係星期六日上去玩下,食下野。去旅行又唔同玩法,搭飛機平極都要千幾蚊啦。番大陸玩主要係抵同性價比。


瑪瑙宮

積分: 129518

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 24-6-24 16:22 |只看該作者
本帖最後由 qq媽媽咪 於 24-6-24 16:22 編輯
Yeung456 發表於 24-6-24 09:47
東南亞例如泰國 / 馬拉 / 越南 , 以前去呢 d 地方主要應該都係 spa , 食 , 買紀念品 , 宜家上面都有得玩 , ...

去北上消費都係一日兩日,去東南亞嗰啲幾日搭飛機冇得比較喎


禁止訪問

積分: 506


52#
發表於 24-6-24 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48337


53#
發表於 24-6-24 22:43 |只看該作者
frozen2005 發表於 24-6-24 12:48
同感,D 酒店(其實係賓館)價錢好貴,而且好舊,我搵唔到再去的理由,機票加酒店夠飛日本啦,以前年年都 ...

d所謂酒店,根本就係賓館黎,好多係單支商廈改建或商住合一
又貴環境差
疫情後住過台北,收800元港紙一晚,無窗房,又奇細仲無隔音,住板間房但收酒店價錢

台灣本身唔係有要事私事,根本唔會再想去,旅行已經無新事10年如1日地方

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo