自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 35304


41#
發表於 24-8-16 08:18 |只看該作者

回覆樓主:

我嗰度滴咗十年八年
我都放棄喇
嗰個窗永遠開唔到


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


42#
發表於 24-8-16 08:32 |只看該作者
mmya 發表於 24-8-16 08:18
我嗰度滴咗十年八年
我都放棄喇
嗰個窗永遠開唔到

點解可以忍咁耐,佢滴2日我都發癲


珍珠宮

積分: 35304


43#
發表於 24-8-16 08:36 |只看該作者
本帖最後由 mmya 於 24-8-16 08:37 編輯
mandy952 發表於 24-8-16 08:32
點解可以忍咁耐,佢滴2日我都發癲

我唔開窗就當佢冇滴囉
不過嗰個窗開唔開都冇所謂嘅
開少一隻囉
另一邊 窗又係滴水
不過我嗰個係梗窗
啲滴水直頭弄到有一個流水痕
抹都抹唔到 仲要喺正廳中間


侯爵府

積分: 21414


44#
發表於 24-8-16 08:50 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-27 23:14
換左部冷氣

我以為你話樓上搬左


水晶宮

積分: 74919


45#
發表於 24-8-16 08:51 |只看該作者

回覆樓主:

你買咗上面單位


水晶宮

積分: 74919


46#
發表於 24-8-16 08:56 |只看該作者

回覆樓主:

不講笑,自己打1823投訴,结果漏水不是樓上,是不知幾樓漏水到樓上再漏落來,就close file...自己只好買多塊3M地氈放冷氣機顶,個窗開吾到,但總有方法放上去


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


47#
發表於 24-8-16 09:17 |只看該作者
brother4 發表於 24-8-16 08:56
不講笑,自己打1823投訴,结果漏水不是樓上,是不知幾樓漏水到樓上再漏落來,就close file...自己只好買多塊3M ...

咁要投訴埋食環啦


大宅

積分: 1363


48#
發表於 24-8-16 21:47 |只看該作者
回覆 mandy952 的帖子

次次都有同管理處投訴,佢哋都有派人黎睇,但係就係好難搵到係邊層,有d人又唔開門,唉


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 24-8-16 22:06 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 07:19
係架,佢之前真係話之你
佢滴一次我就投訴一次,最最最重要係要比全幢樓都知佢部冷氣滴水,我有晚頂唔順大 ...

勁呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo