自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


41#
發表於 25-4-3 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 25-4-3 18:02 |只看該作者

回覆樓主:

阿囡讀嗰科叫乞食科
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 4784


43#
發表於 25-4-3 18:14 |只看該作者
Ftmagic 發表於 25-4-3 14:52
入到政府都係好好彩
Science 三大一定係水泡科
收生分數已證明

又唔係咁講,都要睇教咩科


男爵府

積分: 6533


44#
發表於 25-4-3 18:20 |只看該作者
Kittymummy 發表於 25-4-3 15:30
我女都係水泡科畢業, OK 呀, 至少搵到食, 供得起樓, 自給自足...
BTW, Sci 只係jupas 收生時year 1一 ...

非常認同!
我女都係讀緊三大嘅Sci year 1,佢讀裏面嘅其中一個大 dept,因為佢非常感興趣(本身佢成績夠分入Law)。
每人有唔同志向,唔需要踩低所謂「水泡科」嘅人。


男爵府

積分: 5289


45#
發表於 25-4-3 18:40 |只看該作者
Ftmagic 發表於 25-4-3 14:52
入到政府都係好好彩
Science 三大一定係水泡科
收生分數已證明

教大是不可以教中學的。中學基本是要專科專教,必選二大生。


珍珠宮

積分: 38723

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


46#
發表於 25-4-3 18:42 |只看該作者
brother4 發表於 25-4-3 11:45
餐飲業和零售業都差,那有什麼好工?

又黎講水泡科點差?

所有科目既畢業生都有人打份普通工, 亦有人做得成功. 你去 linkedin 睇下人地d cv 咪知有咩好工.
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


伯爵府

積分: 16784


47#
發表於 25-4-3 18:45 |只看該作者
wawa70 發表於 25-4-3 18:40
教大是不可以教中學的。中學基本是要專科專教,必選二大生。

教大是不可以教中學的?咪吹水。


男爵府

積分: 5289


48#
發表於 25-4-3 18:46 |只看該作者
Kittymummy 發表於 25-4-3 15:30
我女都係水泡科畢業, OK 呀, 至少搵到食, 供得起樓, 自給自足...
BTW, Sci 只係jupas 收生時year 1一 ...

你說得對,無知真係可怕!根本唔知人哋讀嘜,就話人地水泡科。year 2都有不同major專系,除開大數量收生,其實每個系都只係收3,40人。


伯爵府

積分: 19024

牛年勳章


49#
發表於 25-4-3 18:48 |只看該作者
如果係入有興趣嘅科,係乜科都唔緊要

出社會做嘢,唔止張畢業證書,工作態度,辦事能力都好重要

除非係必須專業資格嘅工作


翡翠宮

積分: 77028


50#
發表於 25-4-3 18:51 |只看該作者
happyLC2006 發表於 25-4-3 18:20
非常認同!
我女都係讀緊三大嘅Sci year 1,佢讀裏面嘅其中一個大 dept,因為佢非常感興趣(本身佢成績夠 ...

其實我好贊成yr2先分科的。
因為比多1年時間學生,去認清自己既興趣同專長。你囡囡好叻叻 每年睇返上一年收生成績同分數,係有少量極高分既學生入讀SCI.


男爵府

積分: 5289


51#
發表於 25-4-3 18:53 |只看該作者
sogreen 發表於 25-4-3 18:45
教大是不可以教中學的?咪吹水。

音樂,視藝可以的。我指是主科,你可以睇返教大課程,中文系(小學),英文系(小學),數學系(小學)....是會列明的。


翡翠宮

積分: 77028


52#
發表於 25-4-3 18:55 |只看該作者
wawa70 發表於 25-4-3 18:46
你說得對,無知真係可怕!根本唔知人哋讀嘜,就話人地水泡科。year 2都有不同major專系,除開大數量收生, ...

咪係,講果個根本連讀咩都唔知
有時睇到真係覺得好好笑。


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


53#
發表於 25-4-3 18:59 |只看該作者
wawa70 發表於 25-4-3 18:40
教大是不可以教中學的。中學基本是要專科專教,必選二大生。

你笑人無知,但你都係講錯

教大有”小學教育學士”和 “中學教育學士” ,都係degree. 只要修讀的是「中學教育」就可以教中學。當然,學校聘唔聘請係另一回事。


伯爵府

積分: 16784


54#
發表於 25-4-3 19:00 |只看該作者
wawa70 發表於 25-4-3 18:53
音樂,視藝可以的。我指是主科,你可以睇返教大課程,中文系(小學),英文系(小學),數學系(小學)....是會 ...

我就係睇咗教育大學嘅課程,主科例如英文係有可以教中學或者小學嘅課程,所以咪話你吹水囉。


珍珠宮

積分: 44406


55#
發表於 25-4-3 19:09 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 25-4-3 18:02
阿囡讀嗰科叫乞食科

其實唔明白咩叫水泡科,咩叫乞食科


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


56#
發表於 25-4-3 19:14 |只看該作者
mizuho 發表於 25-4-3 19:09
其實唔明白咩叫水泡科,咩叫乞食科

我理解
水泡科=叫做有個學位,好過無得讀大學
乞食科= 畢業之後對搵工無幫助,競爭能力低


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


57#
發表於 25-4-3 19:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5289


58#
發表於 25-4-3 19:27 |只看該作者
本帖最後由 wawa70 於 25-4-3 19:28 編輯
sogreen 發表於 25-4-3 19:00
我就係睇咗教育大學嘅課程,主科例如英文係有可以教中學或者小學嘅課程,所以咪話你吹水囉。
...

你對,剛剛上網睇返,原來今年2025/26年度教育學士變做双學位,部份課程可教中學或小學,收生分數可能提高。即係5年後,部份課程畢業生才可選教中學或小學


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


59#
發表於 25-4-3 19:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43610

2024年龍年勳章


60#
發表於 25-4-3 19:44 |只看該作者
brother4 發表於 25-4-3 14:39
是全安和保險

保險都唔錯,不過要性格適合。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo