自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 44444


41#
發表於 26-6-17 08:55 |只看該作者
Anpanmama 發表於 26-6-16 18:46
媽媽,女女大個女year 2喇,等佢為自己綢繆啦!
唔放手的嗎? 將來會好down 個女,開始唔理我......

要一步步放, 佢成長左, 先有力照顧自己小家, 再照顧晚年自己架麻



公爵府

積分: 25086

開心吸收勳章


42#
發表於 26-6-17 09:47 |只看該作者
每間醫院, 每個ward 都會吾同.


子爵府

積分: 13988

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


43#
發表於 26-6-17 11:28 |只看該作者
minniemouse131 發表於 26-6-17 07:55
講事實,佢覺得人哋攻擊佢

year 2 醫療科學生要著咩鞋做 placement 都要家長插手,毫無獨立做事能力,香港市民唔需要多一嗰 KOL intern 或職員,而且家長又唔知 year 2 學生做咩嘢醫療科 placement, 要人分享啲咩呢?


子爵府

積分: 14908


44#
發表於 26-6-17 11:37 |只看該作者
本帖最後由 232 於 26-6-17 11:38 編輯
lilysun123 發表於 26-6-16 18:44
阿女今年year2,暑假會去醫院做placement,想問下著的鞋有無規定顔色?請有經驗的jm分享下

***吾係方享請不 ...

間間醫院唔同
點解唔交畀囡囡處理呢?
我仔著白色


子爵府

積分: 14908


45#
發表於 26-6-17 11:41 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-17 07:25
大部份讀醫療科的同學year2暑期開始都要返placement

應該某啲學院先要

邊個攻擊你呀
我覺得大家都係溫馨提示


珍珠宮

積分: 30971


46#
發表於 26-6-17 11:52 |只看該作者
本帖最後由 ocarebear 於 26-6-17 11:55 編輯
lilysun123 發表於 26-6-16 20:23
多謝你,其實幫手問下好少事,呢度有d人就係鍾意攻擊人,上左bk22年我吾會理
...

最憎啲人成日叫人放手

仲有啲人成日叫你問ai、Google


大宅

積分: 2854


47#
發表於 26-6-17 12:44 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-16 18:44
阿女今年year2,暑假會去醫院做placement,想問下著的鞋有無規定顔色?請有經驗的jm分享下

***吾係方享請不 ...

阿女學校上Lab同placement係要求全白色皮鞋,網面波鞋不准入Lab.


大宅

積分: 1145


48#
發表於 26-6-17 13:04 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 11:52
最憎啲人成日叫人放手

仲有啲人成日叫你問ai、Google

討論區就是用來打開話題,可以再延伸至其他話題,無需教訓人


珍珠宮

積分: 35237


49#
發表於 26-6-17 13:09 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 11:52
最憎啲人成日叫人放手

仲有啲人成日叫你問ai、Google

我同我兩女感情好好,有生之年都會陪佢地渡過每一個階段,我吾理其他人,放吾放手關佢义事,我有需要就會繼續上来問嘢


珍珠宮

積分: 45013


50#
發表於 26-6-17 15:10 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-17 13:09
我同我兩女感情好好,有生之年都會陪佢地渡過每一個階段,我吾理其他人,放吾放手關佢义事,我有需要就會繼續 ...

正確
問吓做個參考
完全明白

點評

CreamBaby    發表於 26-6-17 15:58


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


51#
發表於 26-6-17 15:21 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-17 13:09
我同我兩女感情好好,有生之年都會陪佢地渡過每一個階段,我吾理其他人,放吾放手關佢义事,我有需要就會繼續 ...



水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


52#
發表於 26-6-17 17:06 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 11:52
最憎啲人成日叫人放手

仲有啲人成日叫你問ai、Google

咁咪唔好放手囉,千祈唔好Google 或問AI,上BK 幫阿女問,至少問到阿女50歲啦,最好陪埋阿女返工呀


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 26-6-17 17:08 |只看該作者
minniemouse131 發表於 26-6-17 07:55
講事實,佢覺得人哋攻擊佢

唔覺有人攻擊佢


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


54#
發表於 26-6-17 17:12 |只看該作者
232 發表於 26-6-17 11:37
間間醫院唔同
點解唔交畀囡囡處理呢?
我仔著白色

佢哋會有指引, 會知道自己服飾要求。不過,我有陪阿女一齊去買鞋


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


55#
發表於 26-6-17 17:15 |只看該作者
sjnl43 發表於 26-6-17 08:55
唔放手的嗎? 將來會好down 個女,開始唔理我......

要一步步放, 佢成長左, 先有力照顧自己小家, 再照顧晚年 ...

我會同阿女保持親密關係,不過好多嘢佢要自己自理返, 當然佢需要我時,我永遠都係最強後盾


珍珠宮

積分: 30971


56#
發表於 26-6-17 18:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 17:12
佢哋會有指引, 會知道自己服飾要求。不過,我有陪阿女一齊去買鞋
...

買對鞋都唔識咩, 放手啦


珍珠宮

積分: 30971


57#
發表於 26-6-17 18:23 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 17:06
咁咪唔好放手囉,千祈唔好Google 或問AI,上BK 幫阿女問,至少問到阿女50歲啦,最好陪埋阿女返工呀
...

更加討厭冇禮貌嘅人

btw, 我唔會陪阿女返工, 因為我冇女


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


58#
發表於 26-6-17 18:25 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 18:23
更加討厭冇禮貌嘅人

btw, 我唔會陪阿女返工, 因為我冇女

你咪就係冇禮貌嘅人囉


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


59#
發表於 26-6-17 18:27 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 18:22
買對鞋都唔識咩, 放手啦

我同女感情好,所以會陪佢行街。你咁鍾意放手,咪放手囉


珍珠宮

積分: 30971


60#
發表於 26-6-17 18:47 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 18:27
我同女感情好,所以會陪佢行街。你咁鍾意放手,咪放手囉

其實呢啲真係無謂爭拗、浪費時間
何謂放手
你覺得感情好、一齊行街、做後盾就不是放手
有人覺得呢啲直情係裙腳仔、裙腳女

討論嚟都嘥氣

完。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo