自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 8203


41#
發表於 26-6-17 11:39 |只看該作者
雙卡機,喺屋企插定落sim 2,


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 26-6-17 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

係機場換完先上機, 上機換一陣跌左就煩


水晶宮

積分: 52943


43#
發表於 26-6-17 12:58 |只看該作者

回覆樓主:

我手機雙咭,一早係屋企已插好,落地電話轉 SIM 就可以


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


44#
發表於 26-6-17 13:01 |只看該作者
而家d卡大約幾$? 係咪好平?我而家轉了電訊公司上網plan,7日百幾二百蚊,乜都唔駛搞,最怕d卡轉來轉去


珊瑚宮

積分: 114360

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 26-6-17 13:07 |只看該作者
買漫遊數據日費plan 唔使換


珍珠宮

積分: 32255


46#
發表於 26-6-17 13:58 |只看該作者
雙卡,喺香港入定

點評

Adrio77    發表於 26-6-17 18:50


珍珠宮

積分: 46139


47#
發表於 26-6-17 14:02 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 26-6-17 13:01
而家d卡大約幾$? 係咪好平?我而家轉了電訊公司上網plan,7日百幾二百蚊,乜都唔駛搞,最怕d卡轉來轉去
...

錢可以解決問題


珍珠宮

積分: 46139


48#
發表於 26-6-17 14:03 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

飛機上冇嘢做時換


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 26-6-17 14:16 |只看該作者
CYT0408 發表於 26-6-17 07:43
響外地唔小心reset 部機,所以無用到sim2張咭?除非佢會拎走sim1主咭,
唔係嘅話,於外地插同香港插都無分 ...

再開嘅時候,唔小心開咗Sim 1 數據漫遊。

我係想講,自己一定會拎走本身張電話卡,卡槽只插外遊個張,所以唔會喺香港換定張卡


子爵府

積分: 13534


50#
發表於 26-6-17 14:41 |只看該作者
飛機上插定(不會開機),落地立即開機。


大宅

積分: 4012

2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 26-6-17 15:40 |只看該作者
去旅行之前一日插定,反正唔開漫遊唔計開始用。
早兩年已經開始用365日漫遊數據咭,有啲包48地,去幾次唔使分幾次插,一年插一次方便好多。依家用esim仲方便,都係用365日plan。


子爵府

積分: 14521


52#
發表於 26-6-17 15:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wtcys 於 26-6-17 15:47 編輯

如果係雙咭,我直接在香港入定,到埗即開。我女試過喺機上面換咭,收起張內地SIM咭亂放入手袋唔見咗,如果喺屋企就可以好好妥存。


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 26-6-17 16:37 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-17 16:37 編輯
幸福花海 發表於 26-6-17 09:09
如果唔熟悉電話操作就唔好啦,就算唔小心開咗張卡,都會知道用緊边張卡的
...

呢啲操作係好簡單,不過人總會有唔小心嘅時候,我就唔會俾呢啲情況出現。 既然唔用自己的sim卡,就冇乜必要放喺卡槽, 如果本身有用就另計。


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


54#
發表於 26-6-17 16:39 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-17 09:09
如果唔熟悉電話操作就唔好啦,就算唔小心開咗張卡,都會知道用緊边張卡的
...

當你唔小心開咗張卡嘅時候,已經使用緊數據


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


55#
發表於 26-6-17 16:41 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-17 16:42 編輯
幸福花海 發表於 26-6-17 09:03
電話有雙卡槽,唔用嗰張關閉就得

呢啲梗係知啦,講緊唔小心打開咗
Btw 我未試過,只係朋友嘅經歷


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


56#
發表於 26-6-17 16:45 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 26-6-17 13:01
而家d卡大約幾$? 係咪好平?我而家轉了電訊公司上網plan,7日百幾二百蚊,乜都唔駛搞,最怕d卡轉來轉去
...

7日, 百幾二百蚊都好貴,去泰國講緊30蚊,去台灣日本就六七十


男爵府

積分: 8786


57#
發表於 26-6-17 17:07 |只看該作者
通常廣播話仲有一小時降落, 我就開始換... 換時自己小心d囉


男爵府

積分: 7865


58#
發表於 26-6-17 17:13 |只看該作者
如果本地CARD 拿走了不插入機內, 去到當地收到OTP SMS? 係咪要本地CARD插入 在機內, 但關上數據漫遊. 才可以在外地收到OTP?


伯爵府

積分: 16777


59#
發表於 26-6-17 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 moon_o_o 於 26-6-17 17:19 編輯

之前睇新聞報道話 而家中國移動要喺香港入定sim卡先,去到當地 先用到

如果去到先至入可能會用唔到

https://hk.news.yahoo.com/%E4%B8%AD%E5%9C%8B%E7%A7%BB%E5%8B%95%E5%84%B2%E5%80%BC%E5%8D%A16-17%E8%B5%B7%E7%A6%81%E5%85%A7%E5%9C%B0%E5%95%9F%E7%94%A8-%E9%9C%80%E6%8F%90%E5%89%8D%E5%9C%A8%E9%A6%99%E6%B8%AF%E6%8F%92%E5%8D%A1-034511495.html


侯爵府

積分: 24543


60#
發表於 26-6-17 17:29 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 16:39
當你唔小心開咗張卡嘅時候,已經使用緊數據

既然咁唔小心,都要承受,不過如果即刻知,唔會用好多

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo