自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6838


41#
發表於 4 天前 |只看該作者
littlecar 發表於 26-6-18 11:41
睇東張多真係好多人打老人家主意,老咗思想唔係咁靈活,只要有心人不停重覆要求,老人家一意志力弱就聽話, ...
好多係仔女 好朋友做的壞事


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


42#
發表於 4 天前 |只看該作者
KOKOMAN 發表於 26-6-18 16:51
所以做晒年金和逆按揭,冇人郁到d錢


係架! 老咗無人知自己狀態點,安全D好!


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


43#
發表於 4 天前 |只看該作者
bearking 發表於 26-6-18 16:55
好多係仔女 好朋友做的壞事


主要啦....但鄰居/保安成日見住D老人家都有機會埋手...


男爵府

積分: 6838


44#
發表於 4 天前 |只看該作者
littlecar 發表於 26-6-18 16:58
主要啦....但鄰居/保安成日見住D老人家都有機會埋手...
根本米信人 自己人亦一樣


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


45#
發表於 4 天前 |只看該作者
bearking 發表於 26-6-18 17:04
根本米信人 自己人亦一樣


老咗唔精靈...所以唔想太長命....

點評

幸福花    發表於 前天 12:43


男爵府

積分: 6838


46#
發表於 4 天前 |只看該作者
littlecar 發表於 26-6-18 17:08
老咗唔精靈...所以唔想太長命....


伯爵府

積分: 16213

馬年勳章


47#
發表於 4 天前 |只看該作者
littlecar 發表於 26-6-18 16:58
主要啦....但鄰居/保安成日見住D老人家都有機會埋手...

又係喎


水晶宮

積分: 61959

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 4 天前 |只看該作者
20162016 發表於 26-6-18 14:54
青春又冇,老咗又冇錢冇健康,真係會想死

最慘係後生有做工賺錢而無得自己用返


水晶宮

積分: 52865


49#
發表於 4 天前 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-18 13:50
我係指呢啲成90歲既,我姑87都唔比自己出去,果D行得走得梗係可以自由出入啦。
...

我亞爸已 over 90


男爵府

積分: 7233


50#
發表於 4 天前 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 26-6-18 11:41
房子被賣了一回事.

申請入住老人院時唔係一定填一個人做監護人的嗎?



要出門須經過監護人批准。」


男爵府

積分: 7233


51#
發表於 4 天前 |只看該作者
hellomiki 發表於 26-6-18 12:04
都話東張報類似嘅事只是冰山一角


以後會越來越多呢啲同類事件


水晶宮

積分: 52865


52#
發表於 4 天前 |只看該作者
幸福花 發表於 26-6-18 13:15
回覆 JoanC 的帖子

是否行得走得就可以出來!買下嘢!食下嘢?

sure la,我老豆會去買六合彩,但首先唔好俾監護人鎖死。

如果入咗唔出得,咁單身老人點算?當然,身體真係唔太好,就無辦法,入前要傾清楚。


伯爵府

積分: 18592


53#
發表於 4 天前 |只看該作者
333s 發表於 26-6-18 11:30
侯煥玲最終將畢生積蓄交託給一個人:「最後她決定選在自家樓下的養老院,她想回家時上樓便行。要拍戲要上 ...

我覺得可能申請政府補助,所以轉名比人,99私人老人院可自行出入,回家只要有人接出院就可,要監戶人批準嘅應該係政府資助老人院


大宅

積分: 1490


54#
發表於 4 天前 |只看該作者
manman333 發表於 26-6-18 16:10
其實你地有冇諗過,佢家人賣左佢層樓先有錢比佢住老人院,否則何來錢呀?
一個95歲老人,要佢自己住,秒秒 ...

咁又要諗一個人係屋企出事好,定係在老人院活多三、五七年好?人人看法不一樣。


水晶宮

積分: 65725


55#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

吾知佢個名係邊個,但睇相就認得佢,樣子好慈祥。


琥珀宮

積分: 191184

馬年勳章


56#
發表於 4 天前 |只看該作者
uwjs 發表於 26-6-18 11:43
老人家
未死點解要轉曬嘢比人哋
親生吾一定信得過

似親人,唔係點會連樓都比埋佢,佢嗰時應該都仲幾精神


珍珠宮

積分: 35554

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


57#
發表於 4 天前 |只看該作者
D人真係無陰公,點解要咁對老人家?真係唔怕他朝君體也相同?


琥珀宮

積分: 191184

馬年勳章


58#
發表於 3 天前 |只看該作者
bu-b 發表於 26-6-18 21:23
D人真係無陰公,點解要咁對老人家?真係唔怕他朝君體也相同?

呢d黎討債,好似大孖咁,完全冇人性可言


男爵府

積分: 8704


59#
發表於 3 天前 |只看該作者
sanjoe 發表於 26-6-18 13:42
賣婆婆間屋果個人會比天收

對, 若然未報,時辰未到~~~


男爵府

積分: 6104


60#
發表於 前天 12:38 |只看該作者

回覆樓主:

我無睇個集東張,未知內容,但就以侯婆婆例子,佢入老人院,只會兩個情況,政府老人院的話,有資產審查,有物業,又點去政府老人院?(不過如去做 逆按揭既話可能可以)
如果去私營老人院,更要變賣物業,否則何來錢去付月費?
老人失智,佢地唔知點運作,點可能又有老人院住又有自己屋?一旦賣了,以為被騙。
所以佢呢個情況沒結婚沒兒女,若有親友協助都未必想幫,因為怕被人話騙呀婆錢。
佢最好就是將物業 逆按揭去付老人院錢,唔怕有一日會用完。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo