自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 24804


41#
發表於 4 天前 |只看該作者
baby668 發表於 26-6-20 20:53
朋友一月做文職,被大幅減薪到$12,000,憤然辭職

54歲裸辭,以為大不了做保安,點知去讀保安課程,全部都係後 ...

機場全部請哂外勞,邊有位比本地


公爵府

積分: 25584


42#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 ilovehuman 於 26-6-21 12:38 編輯
brother4 發表於 26-6-20 17:16
朋友揾吾到工到现在,佢想做12小時夜晚班,揾咗6個月了。。。。另北上見按摩師非常非常青年,應該畢業出來做, ...

失業,好慘,但又,北上,按摩,明白,慘,幫襯到見盡按摩師好多好年青,呢啲見識都用唔小錢喎,我真係覺得好慘,我深表同情,如果搵唔到工,暫時全職北上按摩都不失為一條出路


水晶宮

積分: 74829


43#
發表於 4 天前 |只看該作者
Yeung456 發表於 26-6-21 10:22
政府唔幫本地人

看了失業救濟金,幫不到朋友
attach0/tmp/php8Jr9KP


水晶宮

積分: 74829


44#
發表於 4 天前 |只看該作者
jodyfan 發表於 26-6-21 10:24
4哥,係時候到你接濟朋友了。記得你失業時,都是花朋友的。

有。。。。自己出外飲食全包佢(M記餐/两餸飯/窮人恩物燒味飯)佢可以任叫


水晶宮

積分: 74829


45#
發表於 4 天前 |只看該作者
ilovehuman 發表於 26-6-21 12:36
失業,好慘,但又,北上,按摩,明白,慘,幫襯到見盡按摩師好多好年青,呢啲見識都用唔小錢喎:ha ...

揾不到工,一定心情差,星期六日北上去減壓/做大爺大媽,充夠電回來努力揾工。。。。


公爵府

積分: 25584


46#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 ilovehuman 於 26-6-21 13:14 編輯
brother4 發表於 26-6-21 13:04
揾不到工,一定心情差,星期六日北上去減壓/做大爺大媽,充夠電回來努力揾工。。。。
...

冇,我覺得你定義嘅慘,仲係替朋友覺得慘嘅標準都幾特別,仲要為朋友落力到出埋post呻,咁你呢個朋友真係吾話得,仲會分享花錢嘅見聞比你聽,導致你關心香港呢邊有乜人失業,真係有愛心


水晶宮

積分: 74829


47#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-21 13:25 編輯
ilovehuman 發表於 26-6-21 13:13
冇,我覺得你定義嘅慘,仲係替朋友覺得慘嘅標準都幾特別,仲要為朋友落力到出埋post呻,咁你呢個朋友真係 ...

年齡大,朋友不是湊孫,就是身體差,己越來越少,佢是中學同學,平時踫到會去一齊吹水食野,失業幾十年,本想做番文職,终於肯轉做保安,鄧佢開心,但現未。。。。


象牙宮

積分: 235824


48#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

完全唔知係講咩!失業關北上咩事?


水晶宮

積分: 74829


49#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-21 13:57 編輯
無話可說 發表於 26-6-21 13:54
完全唔知係講咩!失業關北上咩事?

正常
總有人不明,總有人。。。


子爵府

積分: 14803

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

樓主有時間的話,可否用手寫版出post或回覆,可以減少錯字或別字。


複式洋房

積分: 114


51#
發表於 4 天前 |只看該作者
做夜班, taxi driver, 保安 果類!加油 , 慢慢搵 ! 一定搵到


公爵府

積分: 28663


52#
發表於 4 天前 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-20 20:05
真係山長水遠, 佢朋友帶左佢去元朗, 拜天后。

拜天后會揾到工?


水晶宮

積分: 74829


53#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

不如開庫好D


水晶宮

積分: 74829


54#
發表於 4 天前 |只看該作者
fatgarden 發表於 26-6-21 13:57
樓主有時間的話,可否用手寫版出post或回覆,可以減少錯字或別字。

老花所以。。。


公爵府

積分: 25584


55#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 ilovehuman 於 26-6-21 15:41 編輯
brother4 發表於 26-6-21 13:22
年齡大,朋友不是湊孫,就是身體差,己越來越少,佢是中學同學,平時踫到會去一齊吹水食野,失業幾十年,本想做番 ...

講起失業呢話題,其實好多行業嘅技術都係重復性嘅工作,如果有心去做其實應該慢慢會佔一席位,除非有啲人中途做啲好自我嘅事先大機會多年失業嘅啫,我見啲成人比香港人歧視嘅新移民都做到好多嘅工作,咁點解香港人嘈失業多過新移民,吾通個個都係過江龍,我地香港人其實個個都好有個人,同埋價值觀係睇形勢隨時改變


瑪瑙宮

積分: 138540

馬年勳章


56#
發表於 4 天前 |只看該作者
katherine.k 發表於 26-6-21 14:00
拜天后會揾到工?

我都講左菩薩保佑又好, 求個心安亦好。
搵到新工, 就係開心


公爵府

積分: 25584


57#
發表於 4 天前 |只看該作者
其實搵一份有小小技能嘅工作,要學習相關嘅技能都係幾個月至幾年嘅啫,如果要讀書成功嘅有圖書館,如果係日常技能就有政府提供嘅課程,有啲仲係有錢攞,通常斷工嘅人先難搵嘅啫,吾斷嘅見工應該比較易,另外外勞嘅工又係好神奇,吾通外勞叻過香港人好多?學習能力更強?亦或有啲人全職係幫某啲機構或組織去嘈吓政府等撥款


水晶宮

積分: 74829


58#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-21 16:32 編輯
ilovehuman 發表於 26-6-21 16:17
其實搵一份有小小技能嘅工作,要學習相關嘅技能都係幾個月至幾年嘅啫,如果要讀書成功嘅有圖書館,如果係日 ...

朋友就是政府相關機構上堂,好似上2個月,要考一百题,成功有保安牌,就有5千元。。。政府好醒目但上有政策下有對策,就用丽晶講估人工超低,又好有要求,就算政府介紹百幾名保安,佢用不同理由炒人,廹政府可請外勞保安,好似話平靓正 (又想多咗)


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


59#
發表於 4 天前 |只看該作者
baby668 發表於 26-6-20 20:53
朋友一月做文職,被大幅減薪到$12,000,憤然辭職

54歲裸辭,以為大不了做保安,點知去讀保安課程,全部都係後 ...

而家保安正常幾多錢人工?


珍珠宮

積分: 32239


60#
發表於 4 天前 |只看該作者
有無保安牌 去做12個鐘保安

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo