自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1496


41#
發表於 26-6-20 21:12 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 18:29
我老 best 住鄉村,最近佢驚收地業主迫遷就抽居屋,加上佢d 親戚白鴿眼 覺得佢地好窮 睇佢地 ...

抽中居屋可以唔買,遷怒得一點都不合理。


子爵府

積分: 12561


42#
發表於 26-6-20 22:00 |只看該作者

回覆樓主:

2間都揀唔落,太太太舊


水晶宮

積分: 56527

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


43#
發表於 26-6-20 22:09 |只看該作者

回覆樓主:

再睇下先 其實唔好急,預期日日屯門返青衣,又考慮緊荃灣,唔會考慮40年嘅公屋! 荃灣中心都屬於細價樓,46年3xx 萬分分鐘買到, 仲有D單幢洋樓,如果未有急切需要可以再睇下 唔好限制兩個盤住


公爵府

積分: 26512


44#
發表於 26-6-20 22:19 |只看該作者
如果真係想退休後做安老按揭,要留意抵押物業的限制:


安老按揭貸款接受最多三位借款人的聯名申請。
一般情況下,借款人及用作抵押的物業必須:

為樓齡50年或以下(其他將按個別情況考慮);

https://www.hkmc.com.hk/chi/our_ ... gage_programme.html


子爵府

積分: 12378


45#
發表於 26-6-20 22:53 |只看該作者
本帖最後由 fghjkl 於 26-6-20 22:55 編輯
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

青衣都有好多公屋選擇,至少慳車錢時間
青衣美景花園都係私樓,又已經做晒大維修,都可以睇下
明白睇餸食飯,但唔好咁快鎖定啦,屯門真係唔好諗啦,交通費貴


珊瑚宮

積分: 103047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


46#
發表於 26-6-20 22:56 |只看該作者
本帖最後由 selinako^^ 於 26-6-20 22:57 編輯
Nova_ 發表於 26-6-20 21:12
抽中居屋可以唔買,遷怒得一點都不合理。

唔緊要啦…,佢都係一時情緒起
應該冇心既,不過 唔會再比任何意見


公爵府

積分: 25894


47#
發表於 26-6-20 22:59 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 18:29
300萬,做多10年退休,冇兒冇女冇老公,將來依賴間屋做按老逆堨

上中原Apps 搵三百萬樓下,俾二百萬出嚟慢慢供,大把選擇,洗乜㨂五十幾年樓同公屋


侯爵府

積分: 20942


48#
發表於 26-6-20 23:05 |只看該作者
54年水管老化,咸水淡水輪流停,三思。
兩間都好難簡得落手


男爵府

積分: 6668

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 26-6-20 23:33 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

葵涌都有d上年紀又平既舊樓,都近青衣


珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


50#
發表於 7 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 18:29
我老 best 住鄉村,最近佢驚收地業主迫遷就抽居屋,加上佢d 親戚白鴿眼 覺得佢地好窮 睇佢地 ...

居屋樓底低應該係揀樓之前做功課已經知道啦,同埋抽到佢地可以唔要,最多咪豪幾百蚊洗費,咁都有得賴


珊瑚宮

積分: 103047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 7 天前 |只看該作者
rebeccalin 發表於 26-6-21 00:06
居屋樓底低應該係揀樓之前做功課已經知道啦,同埋抽到佢地可以唔要,最多咪豪幾百蚊洗費,咁都有得賴 :igi ...

我都明佢既
佢話太多冇睇,點估到居屋連標準高度都冇... 公屋唔使比錢買都唔會咁啦,更何況佢已經落訂 + 公司最近 chur 得好恆 佢忙住進修自己


珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


52#
發表於 7 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 11:27
我都明佢既
佢話太多冇睇,點估到居屋連標準高度都冇... 公屋唔使比錢買都唔會咁啦,更何況佢已 ...

居屋的高度其實高過公屋架,我地公司都做過好多公屋同居屋的裝修,一般居屋都比公屋高4-5吋,可能個裝修師傅度錯呎


珍珠宮

積分: 48921

馬年勳章 畀面勳章


53#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

最憎啲人做決定擺人上檯
自己買樓就自己決定啦
樓主你都唔好替人做決定
講真依家時勢
有錢都唔好買樓
不如拎個本做好理財儲蓄為自己退休打算好過啦
龍鳳媽


伯爵府

積分: 17393


54#
發表於 7 天前 |只看該作者
長安邨啲可以賣嘅公屋都唔係好貴,屯門好平嗎?


伯爵府

積分: 17393


55#
發表於 7 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 18:29
我老 best 住鄉村,最近佢驚收地業主迫遷就抽居屋,加上佢d 親戚白鴿眼 覺得佢地好窮 睇佢地 ...

新居屋樓底2.75 米,鋪咗地磚之後應該都仲有2.6米。唔算好矮,當然如果你攞私樓3.5米同佢比咁冇得比


侯爵府

積分: 22064

熱血勳章


56#
發表於 7 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 18:29
我老 best 住鄉村,最近佢驚收地業主迫遷就抽居屋,加上佢d 親戚白鴿眼 覺得佢地好窮 睇佢地 ...

同意,真係有d人有咩唔如意就賴人,總係全世界都欠咗佢既咁,要埋怨別人,先可以洗白自己既失誤。
所以人生大計既嘢,作為朋友真係要‘’慎言‘’


象牙宮

積分: 235898


57#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

唔會買公屋!居屋就舊都ok


子爵府

積分: 12552


58#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 Bobo1210 於 26-6-21 14:31 編輯
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

你fd 預算300萬 ,應該買到屯門300尺新樓?

2間都麻煩 ,將來可能要換lift 、大維修 、執修、漏水,舊公屋環境又差


珊瑚宮

積分: 103047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


59#
發表於 7 天前 |只看該作者
rebeccalin 發表於 26-6-21 13:37
居屋的高度其實高過公屋架,我地公司都做過好多公屋同居屋的裝修,一般居屋都比公屋高4-5吋,可能個裝修師 ...

咁佢真係唔好彩


珊瑚宮

積分: 103047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 7 天前 |只看該作者
alsace0416 發表於 26-6-21 13:56
新居屋樓底2.75 米,鋪咗地磚之後應該都仲有2.6米。唔算好矮,當然如果你攞私樓3.5米同佢比咁冇得比
...

我冇再問佢 因為呢個原因佢好唔開心,另外朋友既朋友都係抽佢屋苑,佢話佢朋友都覺得樓底矮

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo