自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20739

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


41#
發表於 昨天 10:47 |只看該作者
nicholasmom 發表於 26-6-22 16:16
24年9月喎

哦, 原來如此~


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


42#
發表於 昨天 16:51 |只看該作者

回覆樓主:

煤氣公司要自己約日子檢查,而家好多外判比大陸裝修佬,好多係新移民唔係香港住,唔知啲喉要檢查,好多時都封晒係櫃底,要檢查就要搬晒廚房啲野
我第1次裝修唔識,比佢封左個標抄唔到,封左啲喉係櫃入面,仲有好幾樣不合香港嘅野出現,都係住左入去先知咁大影響
想認識多啲屯門友


複式洋房

積分: 108


43#
發表於 昨天 16:54 |只看該作者

回覆樓主:

呢種事發生左 真係好慘


洋房

積分: 94


44#
發表於 9 小時前 |只看該作者
titytang 發表於 26-6-22 16:19
都係電爐相對穩陣d

之前用電都好多意外嘅. 煤氣都會自動定期嚟check下, 電真係要到跳掣或觸電先知. 點都好定期檢查真係好緊要.
希望佢早日康復啦~



伯爵府

積分: 18649


45#
發表於 8 小時前 |只看該作者
bb060908 發表於 26-6-22 15:53
所以我已經轉曬電磁爐

因為呢單新聞, 老公都想換電磁爐


侯爵府

積分: 22752

馬年勳章


46#
發表於 8 小時前 |只看該作者
李露眉 發表於 26-6-22 15:28
有無人用SIMPA 煤氣爐, 一閂火會POO 一聲,
你地係米咁

係,新嘅一裝完就咁,都poo得幾大聲,我都驚驚哋。


子爵府

積分: 10787

2024年龍年勳章


47#
發表於 7 小時前 |只看該作者
李露眉 發表於 26-6-22 15:28
有無人用SIMPA 煤氣爐, 一閂火會POO 一聲,
你地係米咁
我用緊呢個牌子,有同樣情况,個火開得越耐,關火時就「噗」得越大聲,真係嚇親。



男爵府

積分: 9351


48#
發表於 5 小時前 |只看該作者
honthont 發表於 26-6-24 13:30
因為呢單新聞, 老公都想換電磁爐



大宅

積分: 1685


49#
發表於 3 小時前 |只看該作者
都係感覺用電安全d

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo