自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24520


41#
發表於 4 小時前 |只看該作者
jrforsure 發表於 26-6-22 14:10
「我覺得係一條財路」

咁你點睇政府倒貼緊每個非本地生?

政府說法係做大個餅有利經濟發展

至於過程中本地人有所犧牲係在所難免


侯爵府

積分: 24155

育兒性格勳章 畀面勳章


42#
發表於 4 小時前 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-22 17:49
垃圾政策益晒agent, 教育外勞專才地產保險

班agent既然可惡,但亦多得班只想搵錢而濫收生嘅各大專學校,佢地有能力把關但不肯。我認為打到假學歷學校都有把關不力責任,要罰20倍學費或更多,要佢地都覺得痛才會肯去認真對付假學歷。
Ps 我冇話政府冇問題


水晶宮

積分: 61959

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 4 小時前 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-22 18:09
而家英澳都規定留學生必須要在自己國家考ielts, 就是因為好多內地生係比錢搵人去落後國家代考,香港的大學 ...

真係多得佢哋吾少,咁多人要考過曬


伯爵府

積分: 18042


44#
發表於 3 小時前 |只看該作者
qpalzm 發表於 26-6-22 19:09
政府說法係做大個餅有利經濟發展

至於過程中本地人有所犧牲係在所難免

又係你黎唱好
唔該你第一個犧牲先


珍珠宮

積分: 42580


45#
發表於 3 小時前 |只看該作者
本帖最後由 芒果米池 於 26-6-22 20:02 編輯
jrforsure 發表於 26-6-22 14:10
「我覺得係一條財路」

咁你點睇政府倒貼緊每個非本地生?

政府到貼本地生係本土福利,雖然香港係中國一部分,但每個市都有自己一套政策保障本地人。
香港生到大陸唔知有冇人津貼,去外地都冇。唔知其他國家會唔會津貼外地人讀書
感覺令到本地生爭崩頭,又要用納稅人嘅錢資助其他人,仲有啲假學歷只係輕罰,假文件應該坐監,同要有案底!


伯爵府

積分: 18042


46#
發表於 3 小時前 |只看該作者
本帖最後由 jrforsure 於 26-6-22 20:00 編輯
orezo 發表於 26-6-22 19:06
香港竟然無報道,內地生出晒名

自己賤都唔夠,仲要上網出post炫耀自己出貓累街坊,所有制度都俾佢地玩爛


伯爵府

積分: 18042


47#
發表於 3 小時前 |只看該作者
芒果米池 發表於 26-6-22 19:58
政府到貼本地生係本土福利,雖然香港係中國一部分,但每個市都有自己一套政策保障本地人。
香港生到大陸唔 ...

同意呀,本地生父母大部分有交稅,政府到貼本地生係本土福利

但點解要倒貼非本地生?當政府唔想賺錢,收返個教育成本都唔得?


水晶宮

積分: 52865


48#
發表於 3 小時前 |只看該作者
Yeung456 發表於 26-6-22 11:38
香港既大學 QS 宜家係好高 , 但大家都知係咩事

排名有升有跌 , 真係可以長遠保持到 ? 又話起大學城 , 起 ...

明顯係為求 KPI 啦


伯爵府

積分: 18042


49#
發表於 3 小時前 |只看該作者
芒果米池 發表於 26-6-22 19:58
政府到貼本地生係本土福利,雖然香港係中國一部分,但每個市都有自己一套政策保障本地人。
香港生到大陸唔 ...

我個留言係講非本地生,而非本地生9成係大陸人


珍珠宮

積分: 42580


50#
發表於 3 小時前 |只看該作者
本帖最後由 芒果米池 於 26-6-22 20:10 編輯
jrforsure 發表於 26-6-22 20:01
同意呀,本地生父母大部分有交稅,政府到貼本地生係本土福利

但點解要倒貼非本地生?當政府唔想賺錢,收 ...

咁都贊成本地生取消埋九年免費 教育,不分不生育最好,老咗返大灣區,本地指招納國內國外人才,有錢就洗晒落啲幾千萬promo同只保障貧窮人口就得啦


珍珠宮

積分: 42580


51#
發表於 3 小時前 |只看該作者
本帖最後由 芒果米池 於 26-6-22 20:45 編輯
jrforsure 發表於 26-6-22 20:02
我個留言係講非本地生,而非本地生9成係大陸人

可能誤會咗你嘅文字,但政府只識樣樣加完全冇做過其他節流,只靠K P I,立啲法例有冇人把關,假學歷可以輕判,對本地人保障越嚟越越少,浪費咗啲錢,發債當收入,下一界又換人又另外一套啦。又只注重關顧綜援人士。
所有嘢吃力不討好


侯爵府

積分: 24520


52#
發表於 2 小時前 |只看該作者
jrforsure 發表於 26-6-22 19:54
又係你黎唱好
唔該你第一個犧牲先

社會責任需要市民共同承擔


侯爵府

積分: 20335


53#
發表於 2 小時前 |只看該作者
jrforsure 發表於 26-6-22 19:59
自己賤都唔夠,仲要上網出post炫耀自己出貓累街坊,所有制度都俾佢地玩爛

...

唔知係出貓人定科技公司出的,佢地思維就是同文明有距離,覺得犯法無問題的


珍珠宮

積分: 44362


54#
發表於 2 小時前 |只看該作者
紅酒 發表於 26-6-22 12:53
唔一定本土大學,同國內生,
宣傳得好,外國品牌大學來港開分校,
亜洲學生來港就讀,都系一個市埸。

美國嘅應該有困難
呢幾年基本所有名牌嘅國內合作雙學位課程都被逼取消,剩下Duke在崑山和NYU在上海有分校值得讀,痛點在學費跟美金掛鉤
但地球係圓嘅,可能賤侵走咗,世界可以回復正常。咁就要睇到時香港個坐堂有冇料傾得到嘢返嚟,現在呢個?算吧啦,佢自己連個似樣嘅degree都冇,所以佢搞學術嘢都幾嚇人

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo