自由講場

跳至

首頁

尾頁
   14


侯爵府

積分: 24537


41#
發表於 昨天 09:25 |只看該作者

回覆樓主:

其實即係skip餐,食少餐應該會瘦啲,但覺得唔健康,尤其早餐,一日最重要係早餐


子爵府

積分: 11606


42#
發表於 昨天 09:30 |只看該作者
我試過長啲嘅斷食, 一星期一次30鐘頭唔食嘢

其實都唔算太肚餓,反而社交上難啲

我而家都慣咗唔食早餐,根本食唔落咁多嘢。其實冇乜科學根據一定要食早餐的。


伯爵府

積分: 18550

2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 昨天 10:46 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 07:49
因為疫情個時,無出街,咁係屋企唔係食,就訓,我又無運動,又鍾意食飯,又鍾意撈汁,全部都係致肥野,所 ...



子爵府

積分: 10579


44#
發表於 昨天 10:51 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 07:49
因為疫情個時,無出街,咁係屋企唔係食,就訓,我又無運動,又鍾意食飯,又鍾意撈汁,全部都係致肥野,所 ...

謝謝分享,我都要試吓,我要減5kg但年紀大咗真係比較難啊,我要努力跟大家學習


子爵府

積分: 10579


45#
發表於 昨天 10:53 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 07:29
最初係唔慣,口痕就唔會,因為我平時都唔食零食,肚餓感就一定有,但要堅持。
...

我睇電視鍾意食零食


公爵府

積分: 25798


46#
發表於 昨天 11:11 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 01:18
午餐後即係2:00pm後就唔食。早餐,我食大家樂/大快活,火腿,太陽蛋,多士(有牛油),午餐有時帶飯,有 ...

真係好勵志


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


47#
發表於 昨天 11:27 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 10:51
謝謝分享,我都要試吓,我要減5kg但年紀大咗真係比較難啊,我要努力跟大家學習
...

我年紀都大架,試吓,有決心,肯堅持,就得架啦。老實講,我人生無咩成就,所以好想堅持做一件成功既事,所以,加油,堅持,一定得


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


48#
發表於 昨天 11:29 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 10:53
我睇電視鍾意食零食

慢慢黎,嘗試慢慢一步一步食少d。我本身唔鍾意零食,但就好鍾意白飯,初初唔食,都好唔慣,我係要食兩碗飯既人,所以慢慢,唔好急


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


49#
發表於 昨天 11:30 |只看該作者
BarbaraX 發表於 26-6-24 11:11
真係好勵志

謝謝


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


50#
發表於 昨天 11:49 |只看該作者
對我唔太work, 可能我只係skip早餐, 其它餐又冇乜食少到.


水晶宮

積分: 69052

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 昨天 12:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 yuyueng 於 26-6-24 12:04 編輯

其實主要夜晚7點打後唔再食野,戒甜戒零食,已經可以減到肥。


子爵府

積分: 10579


52#
發表於 昨天 12:43 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 11:27
我年紀都大架,試吓,有決心,肯堅持,就得架啦。老實講,我人生無咩成就,所以好想堅持做一件成功既事, ...

謝謝鼓勵


子爵府

積分: 10579


53#
發表於 昨天 12:44 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 11:29
慢慢黎,嘗試慢慢一步一步食少d。我本身唔鍾意零食,但就好鍾意白飯,初初唔食,都好唔慣,我係要食兩碗飯 ...

好,今日起行,謝謝分享


公爵府

積分: 29325

馬年勳章 2024年龍年勳章


54#
發表於 昨天 13:35 |只看該作者

回覆樓主:

168 work 唔 work
就要先明白他的原理
1 穩定血糖 逆轉胰島素抗阻以達至改善代謝
2 減了餐數減整體熱量吸收

如果你唔係因為以上兩個原因肥
又或者其他的生活方式不能配合168目的
便沒效果了


水晶宮

積分: 56512

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


55#
發表於 昨天 15:10 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 07:07
一日一餐真心覺得「好勁」,分享吓怎樣處理physically & mentally 的呼喚,謝謝你
...

冇呼喚, 或者所有呼喚都 ignore ! 其實身體會習慣嘅!不過為保持精神狀態正常,奉weekend 會放肆下食兩餐囉


大宅

積分: 2435


56#
發表於 昨天 15:52 |只看該作者
好難實行,最多夜晚唔食澱粉質同水果


水晶宮

積分: 74264

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


57#
發表於 昨天 15:58 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 10:53
我睇電視鍾意食零食

Me too 我而家食緊金香花生,好好味


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


58#
發表於 昨天 16:06 |只看該作者
AprLam_FB 發表於 26-6-23 10:36
請問有冇人實行緊168?有冇成效?你地幾點後唔食野,幾點食野?

第一次試,有用。肥返再試,越整越肥

我覺得節食對年紀比較大的人係冇乜幫助,,新陳代謝已慢,仲攪到亂晒龍

真係要運動


男爵府

積分: 7074


59#
發表於 昨天 16:22 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 10:51
謝謝分享,我都要試吓,我要減5kg但年紀大咗真係比較難啊,我要努力跟大家學習
...

如果祇係想減5kg,都可以試食奇亞籽,我近4個月食奇亞籽代替整個晚餐,一星期食四日,都已經減咗6kg,當然也要戒食零食,戒肥膩嘢和戒高糖食物。你可以試吓#1或#2

奇亞籽每日大約食10-15克(一平湯匙),初時可以食5克慢慢適應。(食太多會肚頂住)

1. 奇亞籽/生可可粉/奶
+3克生可可粉(raw cacao, Navitas或Now foods),+少少暖水至糊狀
+ 7.5-10克奇亞籽
+ 維他原味低糖燕麥奶或植物固醇低糖豆奶 250mL
攪勻,浸15-20分鐘

2. 奇亞籽/燕麥片/奶
7.5克奇籽+ 燕麥奶或固醇豆奶250mL,攪勻,等15-20分鐘
桂格原片大燕麥片 35克 + 1.2 倍水,煑約5分鐘至好杰,攤凍,加到上面的奶,攪勻

**切忌直接吞乾籽,另外也要多飲水**
某些牌子的生可可粉有草青味或較苦味,不是每個人都接受到,這兩個牌子較好味
可以查下奇亞籽,生可可粉有什麼益處
每次都係趁iherb有折至買,品質較好。







attach1/tmp/phpUeb3vl
attach2/tmp/phpF5GROJ
attach3/tmp/php2RPV77
attach4/tmp/phplaNgrw
attach5/tmp/phpwlrMKU


大宅

積分: 1244


60#
發表於 昨天 18:58 |只看該作者
如果停左,會唔會好易反彈 ?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo