自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   5


侯爵府

積分: 21310


41#
發表於 前天 16:22 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-23 15:19
好多股已經衰過萬8點果時。

我啲大陸股 香港零售 券商股 Total loss

點評

pansy888hk    發表於 前天 22:57


翡翠宮

積分: 97275

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


42#
發表於 前天 16:25 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-23 16:11
沈大師應該都要收聲囉,死都話係牛市,死都話有大反彈浪,而家個市唔洗再睇惜日圖表,阿婆都識買.............. ...


丁蟹都冇出現好耐
個市先叫做好返一兩年


水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 前天 16:45 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-23 16:17
所以聽到個財演話港服股有周期就笑死

周期有長有短


侯爵府

積分: 24565


44#
發表於 前天 16:54 |只看該作者
Swany288 發表於 26-6-23 15:01
遲早升番上去嘅,耐心地等

好似我d $80 匯豐等左足足 20年 終於升返

點評

fatchu@home    發表於 前天 17:07


伯爵府

積分: 18433


45#
發表於 前天 16:58 |只看該作者
qpalzm 發表於 26-6-23 16:54
好似我d $80 匯豐等左足足 20年 終於升返
我$120終於到家鄉


侯爵府

積分: 20453


46#
發表於 前天 16:59 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-23 15:22
國際金融中心真係好快成為過去式,衰過台灣。

說好了的中東資金呢?又話咩管理超越瑞士


翡翠宮

積分: 84268


47#
發表於 前天 17:06 |只看該作者
回覆 orezo 的帖子

所以我都冇買港股好多年,升就升果dd,跌就等幾年先返到家鄉!如果我一早將d錢去買美股,依家生活可能好唔同!


侯爵府

積分: 24565


48#
發表於 前天 17:08 |只看該作者
李斯特 發表於 26-6-23 16:58
我$120終於到家鄉

我都係百幾蚊架, 不過40幾蚊溝淡左咋


珊瑚宮

積分: 103013

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 前天 17:10 |只看該作者

回覆樓主:

我宜家都少左出去晚食飯
以前1星期都有2-3日,一星期 1日閒日全家去食,星期六 細路去街 我一係約朋友 一係同c6 拍拖
宜家除左星期六 .. 日日煮
我都想刺激經濟架,但股市唔比咋 日日蒸發我幾皮野

點評

SiuBBee    發表於 昨天 14:41
pansy888hk    發表於 前天 23:03


男爵府

積分: 7438


50#
發表於 前天 17:11 |只看該作者
princesscupcake 發表於 26-6-23 16:22
我啲大陸股 香港零售 券商股 Total loss

剩係700都夠玩死我,唔升都算,今日仲52週低位


子爵府

積分: 10939


51#
發表於 前天 17:27 |只看該作者
點都好,大家都要坐穩,香港人嘅辛酸比他國的人多

點評

pansy888hk    發表於 前天 23:03


侯爵府

積分: 20453


52#
發表於 前天 18:03 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-23 17:10
我宜家都少左出去晚食飯
以前1星期都有2-3日,一星期 1日閒日全家去食,星期六 細路去街 我一係約朋友 一 ...

等多一千年


侯爵府

積分: 20453


53#
發表於 前天 18:04 |只看該作者
fatchu@home 發表於 26-6-23 17:06
回覆 orezo 的帖子

所以我都冇買港股好多年,升就升果dd,跌就等幾年先返到家鄉!如果我一早將d錢去買美股,依 ...

買比特幣都發左啦!

點評

fatchu@home    發表於 昨天 09:58


珊瑚宮

積分: 103013

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


54#
發表於 前天 18:06 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-23 18:03
等多一千年

好多話出年下半年會好


珍珠宮

積分: 32449


55#
發表於 前天 19:18 |只看該作者
ernbe 發表於 26-6-23 16:00
47000點


台灣股民就真係可以魚翅Lo 飯了


水晶宮

積分: 69052

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


56#
發表於 前天 21:42 |只看該作者
Skytree1000 發表於 26-6-23 19:18
台灣股民就真係可以魚翅Lo 飯了

日本都番2倍,經濟唔好唔好都2萬幾升到7萬!

點評

Skytree1000    發表於 昨天 09:19


水晶宮

積分: 69052

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


57#
發表於 前天 21:45 |只看該作者
princesscupcake 發表於 26-6-23 16:22
我啲大陸股 香港零售 券商股 Total loss

我D日日全軍盡墨,65歲只能食長者津貼過活啦。


水晶宮

積分: 67250


58#
發表於 前天 21:55 |只看該作者

回覆樓主:

冇眼睇


大宅

積分: 1627


59#
發表於 前天 22:22 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-23 15:19
好多股已經衰過萬8點果時。

股災見過好多次,今次感覺最差,因爲全世界升到上天,破頂又破頂,連隔離中日韓都升,唯一港股下穿完又穿,真係好嬲

點評

pansy888hk    發表於 前天 22:59


公爵府

積分: 29429

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 前天 22:34 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-23 21:45
我D日日全軍盡墨,65歲只能食長者津貼過活啦。

有升有跌. 換d高息股啦

首頁
12345...10

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo