自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4572


41#
發表於 3 天前 |只看該作者
monsterparentss 發表於 26-6-24 14:57
我仔噚日考緊試中暑,個古老舊Hall無冷氣,無風扇,仲要座百幾人,超辛苦。好彩今日搭飛機返香港! :zombie ...

我女話熱到除哂衫先瞓…尋日飛走左去grad trip喇,不過都係歐洲


珍珠宮

積分: 38793

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


42#
發表於 3 天前 |只看該作者
monsterparentss 發表於 26-6-24 14:57
我仔噚日考緊試中暑,個古老舊Hall無冷氣,無風扇,仲要座百幾人,超辛苦。好彩今日搭飛機返香港! :zombie ...

尋日中暑今日飛? 返到屋企真係要好好休息.
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


大宅

積分: 2939


43#
發表於 3 天前 |只看該作者
Kittymummy 發表於 26-6-24 14:13
我女岩岩先係西班牙返黎無耐,37度已經話好熱好辛苦。44度真係會熱暈。
...

請問你女女玩西班牙邊度?玩咗幾多日?謝謝你!


翡翠宮

積分: 77074


44#
發表於 3 天前 |只看該作者
Icecream17 發表於 26-6-24 19:32
我女話熱到除哂衫先瞓…尋日飛走左去grad trip喇,不過都係歐洲

咁激。。。


翡翠宮

積分: 77074


45#
發表於 3 天前 |只看該作者
鋼琴 發表於 26-6-24 20:18
請問你女女玩西班牙邊度?玩咗幾多日?謝謝你!

Barcelona + Madrid, 一共11日


大宅

積分: 4572


46#
發表於 3 天前 |只看該作者
Kittymummy 發表於 26-6-24 20:19
咁激。。。

學校女生宿舍,全部女仔唔緊要既…不過尋日已經離開學校,唔洗再冇冷氣風扇瞓覺


子爵府

積分: 10278


47#
發表於 3 天前 |只看該作者
granja 發表於 26-6-24 19:43
尋日中暑今日飛? 返到屋企真係要好好休息.

無計喇,早早已book機票。不過快啲返嚟香港仲好,果邊真係熱頂唔順。

點評

granja    發表於 3 天前


珍珠宮

積分: 45821


48#
發表於 前天 00:00 |只看該作者
Kittymummy 發表於 26-6-24 14:13
我女岩岩先係西班牙返黎無耐,37度已經話好熱好辛苦。44度真係會熱暈。
...

聽講今次啲鬼佬終於頂唔順,學識擔遮擋太陽喇,實在太熱!


珍珠宮

積分: 45821


49#
發表於 前天 00:02 |只看該作者
Jane1983 發表於 26-6-24 15:44
43度,真係攞命。

咁鬼熱,又無冷氣,佢地使唔使停工停課呢?


水晶宮

積分: 65797


50#
發表於 前天 08:34 |只看該作者
回覆 平平常常 的帖子

有ga,但停課又點,屋企都係無冷氣,一樣熱爆。


象牙宮

積分: 239722


51#
發表於 前天 08:53 |只看該作者
星洲炒米 發表於 26-6-24 12:53
歐洲遭熱浪侵襲,英國、意大利、瑞士和西班牙極端炎熱,部分地區錄得破紀錄高溫,影響學校上課和交通服務。 ...

歐洲唔興用冷氣

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 33916


52#
發表於 前天 08:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 shobi 於 26-6-25 09:02 編輯

以前呀仔細時,我會帶佢去歐洲遊學,通常book Airbnb ,我係會帶定風扇仔去,夜晚放床頭吹住瞓,佢哋只有暖氣冇冷氣!
下個禮拜輪到阿仔跟學校出發,睇嚟都要佢帶定風扇仔過去!


侯爵府

積分: 24808


53#
發表於 前天 14:08 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-24 13:32
係烤焗同蒸嘅選擇

形容非常貼切


珍珠宮

積分: 38793

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


54#
發表於 前天 16:09 |只看該作者
Jane1983 發表於 26-6-25 08:34
回覆 平平常常 的帖子

有ga,但停課又點,屋企都係無冷氣,一樣熱爆。

停課點都有用。有人屋企有冷氣,有人可以去游水消暑,響屋企食雪糕飲凍野等。

如果返學,一班人聚埋一間房度仲熱,大家又集中唔到精神上堂,考試,家長同小朋友返放學熱到中暑仲麻煩。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


水晶宮

積分: 65797


55#
發表於 前天 16:16 |只看該作者
回覆 granja 的帖子

停啦,都熱死人了,仲返咩學,睇報導話絕大部份學校無冷氣都算,話d窗唔可以開大,風扇係細細把,仲真係虐待。


伯爵府

積分: 17901

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


56#
發表於 前天 16:32 |只看該作者
之前6月去歐洲,其中一間酒店冇冷氣,成晚輾轉反側瞓唔到,好彩只住一晚
Be Happy


伯爵府

積分: 17272

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


57#
發表於 前天 17:37 |只看該作者
康媽 發表於 26-6-25 16:32
之前6月去歐洲,其中一間酒店冇冷氣,成晚輾轉反側瞓唔到,好彩只住一晚
...

熱好難瞓


侯爵府

積分: 24515


58#
發表於 昨天 06:26 |只看該作者
午陽太旺
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


公爵府

積分: 25186


59#
發表於 昨天 06:33 |只看該作者
英國地鐵車廂超過一半都無冷氣,廂內氣温高達40度,居民仲坐到去返工返學先好嘢


伯爵府

積分: 17315

馬年勳章


60#
發表於 昨天 06:41 |只看該作者

回覆樓主:

好彩係H.K.有冷氣

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo