自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 74977


41#
發表於 4 天前 |只看該作者
20162016 發表於 26-6-24 20:41
有人無工做,有工冇人做咁囉,老人院咪9成9都係啲外勞或大媽做,真正香港人邊會做吖~
...

医院也有人做姐姐,價錢合理和福利好可


男爵府

積分: 7102


42#
發表於 4 天前 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-24 21:00
所有官都唔係為港人,只照顧國家新移民,基層港人都要係新移民後面,總之準時交稅。 ...

還要吾好交少啊,年頭38尾數打錯了28,俾人罰5%,吾係10元5% , 係10加第二期嘅5%.


公爵府

積分: 25634


43#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

有無諗過每到長假期或者週末,香港人大遷徙在大陸消費,香港嘅零售連本地人都留唔住又冇競爭力,深圳其實都越嚟越貴,「香港搵錢大陸洗真香」,香港嘅零售越嚟越死經濟亦都差,正因為香港人窮,啲錢唔見洗,唯有精打細算呢個死循環有冇人理過?這就是現實。
香港嘅經濟?不如睇住自己何包好過。


男爵府

積分: 5535

2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 4 天前 |只看該作者
香港熊貓 發表於 26-6-24 20:17
令到香港失業率高企,令到香港人冇工做,就係呢班勞工處高官。




象牙宮

積分: 239758


45#
發表於 4 天前 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-24 20:10
順豐派件請外勞,又一批香港人失業

國內廿年經濟發展過于騰飛, 下落就好慘。年輕人冇工做。人人做視頻為生。除了大城市, 几乎冇咩生机。鋪好多关門。80%演員失業。

順豐派件請外勞,又一批香港人失業, 國內可以少人失業。



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


翡翠宮

積分: 93789


46#
發表於 4 天前 |只看該作者
emilylam 發表於 26-6-24 21:03
政府會做靚個數,香港人失業率好低!

自欺欺人



翡翠宮

積分: 93789


47#
發表於 4 天前 |只看該作者
大陸失業率好高!每年成千萬大學畢業生(仲多過香港人)。根本邊到有位比佢地做?自然考慮落香港搵食,特首敢反對咩!


象牙宮

積分: 235924


48#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

順風好多外判,又唔知係咪外勞! 自從免運費可以送上門,派貨人工就係咁低,散工黎


水晶宮

積分: 69144

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


49#
發表於 4 天前 |只看該作者
ngwong2 發表於 26-6-25 08:24
大陸失業率好高!每年成千萬大學畢業生(仲多過香港人)。根本邊到有位比佢地做?自然考慮落香港搵食,特首 ...

個個落嚟香港搵工,而家文員、店員真係回到萬2蚊人工,其實呢個人工起香港邊生活到,返大陸住同消費就唔錯。


男爵府

積分: 5254


50#
發表於 4 天前 |只看該作者
客觀D講有D工種真係無人願意做, 果D工請外勞就合理.
但衰在香港D老板借機會話請唔到人, 所以要請外勞.
我覺得應該要規限某D工程先可以請外勞.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo