自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 86162


41#
發表於 前天 16:27 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 09:18
仲要另一個仔睇住佢生
又一對痴線父母

張相好


翡翠宮

積分: 86162


42#
發表於 前天 16:28 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-25 10:07
如果萬一出意外,點算? 點解啲人會咁㗎?

啲奇人奇事越嚟越多


水晶宮

積分: 62114

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 前天 16:32 |只看該作者
20162016 發表於 26-6-25 16:28
啲奇人奇事越嚟越多

總之就奇奇怪怪


伯爵府

積分: 17114

畀面勳章


44#
發表於 前天 16:35 |只看該作者

回覆樓主:

先唔講安唔安全。淨喺廁所 又細又逼又焗。含菌量超標。萬一bb跌咗落馬桶或砍親個頭都死啦。。究竟而家d人諗緊咩


珍珠宮

積分: 36519


45#
發表於 前天 16:41 |只看該作者

回覆樓主:

其實呢啲人算唔算精神病


子爵府

積分: 12548


46#
發表於 前天 16:48 |只看該作者
本帖最後由 Bobo1210 於 26-6-25 16:49 編輯
mandy952 發表於 26-6-25 09:18
仲要另一個仔睇住佢生
又一對痴線父母

香港可唔可立法一定要係醫院生Bb 廁所生,甘污糟,如果bb出世時有事,父母有儀器急救?


琥珀宮

積分: 191447

馬年勳章


47#
發表於 前天 16:52 |只看該作者
TATEYAMA 發表於 26-6-25 16:41
其實呢啲人算唔算精神病

絕對係啦


琥珀宮

積分: 191447

馬年勳章


48#
發表於 前天 16:53 |只看該作者
Bobo1210 發表於 26-6-25 16:48
香港可唔可立法一定要係醫院生Bb 廁所生,甘污糟,如果bb出世時有事,父母有儀器急救?

...

生完都係要call白車去醫院


琥珀宮

積分: 191447

馬年勳章


49#
發表於 前天 16:53 |只看該作者
陳小b 發表於 26-6-25 16:35
先唔講安唔安全。淨喺廁所 又細又逼又焗。含菌量超標。萬一bb跌咗落馬桶或砍親個頭都死啦。。究竟而家d人諗 ...

屎坑生仔


男爵府

積分: 6590


50#
發表於 前天 17:01 |只看該作者

回覆樓主:

張相邊個幫佢地影?即係有其他人在場?
:-P


伯爵府

積分: 18181

2026勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 睛靈勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 KMALL特別版勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章


51#
發表於 前天 17:04 |只看該作者
究竟咩原因要喺屋企廁所個馬桶上生仔?個B香啲?早啲接觸多啲細菌?


男爵府

積分: 9930


52#
發表於 前天 17:04 |只看該作者

回覆樓主:

坐喺塔上,唔係大便,係生 BB !
點解仲會著片、著褲,束縛住兩腳?!


洋房

積分: 67


53#
發表於 前天 17:07 |只看該作者
對人對B又危險又麻煩又有菌 真係只有黐線一詞。所謂三觀震粹以外 諗唔到其他咩野好講。送佢去青山對佢哋家庭對社會都有幫助


翡翠宮

積分: 95992

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


54#
發表於 前天 17:16 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 09:18
仲要另一個仔睇住佢生
又一對痴線父母

有病去睇醫生


子爵府

積分: 14862


55#
發表於 前天 17:19 |只看該作者
咩人都有, 係要做d正常人做既野


珍珠宮

積分: 36519


56#
發表於 前天 17:41 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 16:52
絕對係啦

物以類聚,兩公婆都係咁


水晶宮

積分: 55709

虎到金來勳章


57#
發表於 前天 17:56 |只看該作者

回覆樓主:

唔明啲人諗咩


大宅

積分: 2771


58#
發表於 前天 18:02 |只看該作者
如果係歐美日人,Bk人多數會話外國人崇尚自然、高尚優秀


琥珀宮

積分: 191447

馬年勳章


59#
發表於 前天 18:09 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-25 18:16 編輯
TAIMAN19xx 發表於 26-6-25 18:02
如果係歐美日人,Bk人多數會話外國人崇尚自然、高尚優秀

歐美都唔會係馬桶生仔啦


子爵府

積分: 13591


60#
發表於 前天 18:11 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 26-6-25 18:12 編輯
Nbs 發表於 26-6-25 09:31
其實外國係有home birth 呢樣嘢,甚至係屋企水中生產。
但要做足晒產檢,衡量過係低風險,同埋生嘅時候有助 ...

外國好興水底分娩、浴缸分娩、水床分娩、懸掛拉繩內分娩,呀鐘嘉欣第二同第三個細路無記錯都好似係喺浴缸分娩,不過香港呢啲環境就最好唔好攪咁多花腎囉

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo