自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 61738

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 09-9-1 09:30 |只看該作者
無,生左兩個都無痛過。


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 09-9-1 09:36 |只看該作者
頭頭都有痛架, 尢其m既時候. 不過後尾去左做物理治療之後, 依家ok啦.
Latte, 又名臭TE或臭喵


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


43#
發表於 09-9-1 09:43 |只看該作者
咦,我都有痛呀
又係打針嗰個位
成日都酸痛架 mouth:


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 09-9-1 09:44 |只看該作者
mouth: mouth: 我就成日頭痛~唔知關唔關事..
腰就無痛.

人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 09-9-1 10:51 |只看該作者
我都係. 不過我諗唔關事, 我係M前經痛.

原帖由 梓軒媽咪 於 09-9-1 09:44 發表
mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> 我就成日頭痛~唔知關唔關事..
腰就無痛.
生日月, 開心過


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


46#
發表於 09-9-1 11:41 |只看該作者
原帖由 carly.c 於 2009-9-1 09:22 發表
我又冇哦..
我仲要俾人插左2野!!!
一個實習e生插左一次, 可能唔對位
在要俾個老d既e生拔出條管再插多野


咁恐佈?!


男爵府

積分: 7223

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


47#
發表於 09-9-1 12:03 |只看該作者
我都間唔中有痛呀


伯爵府

積分: 15377


48#
發表於 09-9-1 17:32 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 22:53 發表


呢樣好恐怖, 我唔係順產, 但有時聽我媽講, 佢話陣痛時痛到佢比人剪會陰都唔知痛, 嘩, 我話, 用較剪"監生"剪你d肉都唔知??????? 可以想像人地話生仔10級痛楚........

辛苦晒你地d順產媽 ...
我生第2胎時係順產,比佢剪果下,只係聽到聲..真係唔痛架喎~不過我諗佢係打左針先剪架..因佢剪之前我feel到有野"吉"左我一下既..
大b駿逸細b駿晞


子爵府

積分: 12821


49#
發表於 09-9-1 23:54 |只看該作者
我生大仔時真係打針,無痛,食止痛丸mud都齊, 到依家都8年lu, 托賴, 到依家都無痛過.

如果你係個針位痛, 可能係當時個醫生手勢唔多好, 最好係返去check下.


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


50#
發表於 09-9-2 03:32 |只看該作者
甘樓主真係要睇吓醫生,因為無理由甘耐都會痛
因為我睇你呢個post,即刻按吓我落針個位,但又無痛 wor.....,

果時我開左一度,我已經痛到落唔到地,護士叫我做無痛,我好清楚聽到佢講"無痛",之後佢安排好d野,就推左我入手術室,見到個痳醉師,佢話腰骨落藥,之後會下身無感覺(我唔覺得無感覺,只係無甘痛),全程痳醉師都響度,現在聰你地甘講,我都唔知我做果d究竟係下身痳醉定係無痛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo