立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 61738
伯爵府
積分: 16072
積分: 17328
侯爵府
積分: 23569
積分: 56315
原帖由 梓軒媽咪 於 09-9-1 09:44 發表 mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> 我就成日頭痛~唔知關唔關事.. 腰就無痛.
珍珠宮
積分: 40111
原帖由 carly.c 於 2009-9-1 09:22 發表 我又冇哦.. 我仲要俾人插左2野!!! 一個實習e生插左一次, 可能唔對位 在要俾個老d既e生拔出條管再插多野
男爵府
積分: 7223
積分: 15377
原帖由 眼超超 於 09-8-31 22:53 發表 呢樣好恐怖, 我唔係順產, 但有時聽我媽講, 佢話陣痛時痛到佢比人剪會陰都唔知痛, 嘩, 我話, 用較剪"監生"剪你d肉都唔知??????? 可以想像人地話生仔10級痛楚........ 辛苦晒你地d順產媽 ...
子爵府
積分: 12821
積分: 12111
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy