跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4368


41#
發表於 09-9-25 15:46 |只看該作者
hi!我個女今年係鄧肇堅讀一年級, ok wor!佢好鍾意返學,校長好好人...

原帖由 矇豬豬 於 09-9-25 13:32 發表
我今朝湊完返學都即刻搭車過去交表喇,不過未夠鐘,仲有時間嘆個早餐先 我去到都仲未有咩人,好快就搞掂走得 不過我最後都冇揀到蒙恩,揀左東華三院鄧肇堅小學,問過以前同學仔的家長,佢個女&2個姪女都 ...
My Sweet Heart- Minnie


禁止發言

積分: 1799


42#
發表於 09-9-25 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2413


43#
發表於 09-9-25 19:07 |只看該作者
祝福你小朋友派到心儀嘅小學啦~~

原帖由 HappyHelena 於 25-9-2009 05:26 PM 發表
我下午去蒙恩交左表啦, 都算幾多人喎, 淨係今日下午都派成30個籌......不過我好彩有20分, 個老師話都有chance既...希望啦!!


男爵府

積分: 5182


44#
發表於 09-9-25 19:57 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-25 19:07 發表
祝福你小朋友派到心儀嘅小學http://ads.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=69&cb=12345611&n=a084433c啦~~

我都今朝早去咗交表,希望大家順利la!!!!


大宅

積分: 2413


45#
發表於 09-9-25 20:07 |只看該作者
我最終都係同你一樣揀 " 兆霖 " 呀, 我一早去左交表, 由交完表之後...個心就好緊要, 好似等死刑咁...

原帖由 rl2999 於 25-9-2009 07:57 PM 發表

我都今朝早去咗交表,希望大家順利la!!!!


大宅

積分: 4585


46#
發表於 09-9-25 20:29 |只看該作者
原帖由 aliceandleo 於 09-9-25 15:46 發表
hi!我個女今年係鄧肇堅讀一年級, ok wor!佢好鍾意返學,校長好好人...


hihi~~我都識一個媽咪個仔都係讀今年小一,唔知你個女同佢個仔會唔會係同學呢 (我唔記得左佢個仔叫咩名,不過你地學校網,新生相的第一張相係佢個仔,戴眼鏡的)
你果時係咪第一輪就收左架喇 我睇學校d相,呢1,2年都係大約22人一班,跟住我姑仔話,咁係咪間學校唔好,所以冇人揀,收生不足呀,如果唔係點會咁少人,25人都冇~~比佢嚇一嚇,即刻打比以前同學仔媽咪問,佢個女同d姪女都話讀得好開心,佢話姪女今年派左陳瑞芝~~我覺得,成績好唔好,而家都冇得講,最緊要係小朋友返得開心,我唔使我個女好叻(暫時睇佢都唔係讀書材料),只希望佢讀得開心,成績中庭,唔好考尾就得架喇


男爵府

積分: 5182


47#
發表於 09-9-26 00:02 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-25 20:07 發表
我最終都係同你一樣揀 " 兆霖 " 呀, 我一早去左交表, 由交完表之後...個心就好緊要, 好似等死刑咁...

大家咁話,希望第一輪就入到la,捱多兩個月就知.....你係咪大仔報呢間咋???? 大家互相支持吓...


大宅

積分: 2413


48#
發表於 09-9-26 12:37 |只看該作者
呢2個月好似等死刑咁呀...唉

係呀...淨係大仔報咋, 如果大仔入到既話, 細仔就吾駛再煩啦~~

原帖由 rl2999 於 26-9-2009 12:02 AM 發表

大家咁話,希望第一輪就入到la,捱多兩個月就知.....你係咪大仔報呢間咋???? 大家互相支持吓...


男爵府

積分: 5182


49#
發表於 09-9-26 22:19 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-26 12:37 發表
呢2個月好似等死刑咁呀...唉

係呀...淨係大仔報咋, 如果大仔入到既話, 細仔就吾駛再煩啦~~

或者我地有機會做下年同學仔喎,你大仔讀邊間幼稚園呀?? 你交表時,個書記有無問你讀邊間幼稚園呀?? 我對孖囡嚟架,多多指教!


大宅

積分: 2413


50#
發表於 09-9-26 22:46 |只看該作者
有可能架...hehe
我大仔讀建生邨, 建生信會白普理幼兒園~~
你對孖女好cute呀, 以後請多多指教呀

原帖由 rl2999 於 26-9-2009 10:19 PM 發表

或者我地有機會做下年同學仔喎,你大仔讀邊間幼稚園呀?? 你交表時,個書記有無問你讀邊間幼稚園呀?? 我對孖囡嚟架,多多指教!


男爵府

積分: 5182


51#
發表於 09-9-26 22:52 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-26 22:46 發表
有可能架...hehe
我大仔讀建生邨, 建生信會白普理幼兒園~~
你對孖女好cute呀, 以後請多多指教呀

唔好客氣!!


大宅

積分: 2413


52#
發表於 09-9-27 00:46 |只看該作者
原帖由 rl2999 於 26-9-2009 10:52 PM 發表

唔好客氣!!


男爵府

積分: 5830


53#
發表於 09-9-27 22:05 |只看該作者
星期五已交表, 心水學校係鄭任安小學.


男爵府

積分: 5182


54#
發表於 09-9-27 22:36 |只看該作者
大家講吓交咗表去邊間呀,好唔好?
珈如媽媽 ~ 鄭任安小學
rl2999 ~ 兆霖
●←紫→● ~ 兆霖


複式洋房

積分: 301


55#
發表於 09-9-28 09:29 |只看該作者
我今日至去蒙恩交表!!阿仔22号開 始發燒沈 日至開始 退燒呀!!
kenjiman


大宅

積分: 2413


56#
發表於 09-9-28 09:59 |只看該作者
●←紫→● ~ 兆霖
rl2999 ~ 兆霖
珈如媽媽 ~ 鄭任安小學
HappyHelena ~ 蒙恩
kenjiman ~ 蒙恩

[ 本帖最後由 ●←紫→● 於 09-9-28 10:01 編輯 ]


別墅

積分: 919


57#
發表於 09-9-28 10:49 |只看該作者
Hi, 我都係交了去兆霖

原帖由 ●←紫→● 於 09-9-28 09:59 發表
●←紫→● ~ 兆霖
rl2999 ~ 兆霖
珈如媽媽 ~ 鄭任安小學
HappyHelena ~ 蒙恩
kenjiman ~ 蒙恩


大宅

積分: 2413


58#
發表於 09-9-28 13:23 |只看該作者
●←紫→● ~ 兆霖
rl2999 ~ 兆霖
珈如媽媽 ~ 鄭任安小學
HappyHelena ~ 蒙恩
kenjiman ~ 蒙恩
貓貓咪 ~ 兆霖


洋房

積分: 100


59#
發表於 09-9-28 15:12 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-28 13:23 發表
●←紫→● ~ 兆霖
rl2999 ~ 兆霖
珈如媽媽 ~ 鄭任安小學
HappyHelena ~ 蒙恩
kenjiman ~ 蒙恩
貓貓咪 ~ 兆霖

twinstar679~屯門官小


大宅

積分: 2413


60#
發表於 09-9-28 16:08 |只看該作者
●←紫→● ~ 兆霖
rl2999 ~ 兆霖
珈如媽媽 ~ 鄭任安小學
HappyHelena ~ 蒙恩
kenjiman ~ 蒙恩
貓貓咪 ~ 兆霖
twinstar679~屯門官小


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo