立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42413
原帖由 gion 於 09-9-18 23:16 發表 你有無諗過一打風有d人會好慘? 唔好淨係諗住自己有得放假先得架.
禁止訪問
積分: 532
積分: 34184
原帖由 susi1024169 於 09-9-18 22:37 發表 包所有樓既窗都會爆曬
侯爵府
積分: 20735
原帖由 Sindy 於 09-9-19 01:13 發表 而家d風八九十號都唔係咁勁,所以大家都忘記左以前六七十年代一打風,就貼晒膠紙....週街都無人.....莫講話超市有開....既情況囉
水晶宮
積分: 51912
原帖由 gion 於 09-9-19 01:20 發表 以前吹到岸邊既石壆都爛晒,海水沖晒上岸水浸. 石壆喎,咁都爛晒,可想而知有幾勁.
伯爵府
積分: 16072
公爵府
積分: 26683
積分: 65998
原帖由 susi1024169 於 09-9-19 10:41 發表 香港人對災難意識好弱,真係可能太耐無打過一個勁既風,成日淨係諗個風要打得正香港,要有咁強得咁強,咁先可以放番日風假...佢地唔諗下,d風黎香港前....一定要經過菲律賓or台灣,佢地會食正先,先到我地......但通常登陸 ...
原帖由 Sindy 於 09-9-19 11:13 發表 仲記得早幾年有個風,打到灣仔政府大樓(唔記得邊棟),d玻璃窗爛晒.....好彩係打風,無人行果度...唔係真係無眼睇.... 不過話時話,突然有日假..心靈上又幾好既 ...
原帖由 susi1024169 於 09-9-19 11:38 發表 果個咪係10年前既10號風球約克囉....約克只係1級颱風黎嫁咋,佢仲打破左香港十號風球強度最低既記錄......
原帖由 Sindy 於 09-9-19 11:39 發表 下,一級?而家d十幾級咪勁十幾倍?
原帖由 susi1024169 於 09-9-19 11:46 發表 颱風級數最高5級,你講緊既應該係風力既級數,通常大陸既天文機構先會用風力級數去講風,香港係用km/h....約克去到148km/h(持續風速)
原帖由 Sindy 於 09-9-19 11:58 發表 無乜研究.....唔係好識..........淨係識得係天文台,睇下打唔打得成風
積分: 64722
積分: 39527
別墅
積分: 606
王國長老
積分: 51809
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy