自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


41#
發表於 09-9-18 23:22 |只看該作者
原帖由 gion 於 09-9-18 23:16 發表


你有無諗過一打風有d人會好慘? 唔好淨係諗住自己有得放假先得架.
所以咪應該叫佢搬去菲律賓住囉......次次打風死幾多人啊......仲要d風唔弱嫁wo,我地好彩位置係有台灣同菲律賓頂住咋,如果唔係死得人多果個地方就係我地喇......


禁止訪問

積分: 532


42#
發表於 09-9-19 01:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


43#
發表於 09-9-19 01:13 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-9-18 22:37 發表
包所有樓既窗都會爆曬


而家d風八九十號都唔係咁勁,所以大家都忘記左以前六七十年代一打風,就貼晒膠紙....週街都無人.....莫講話超市有開....既情況囉


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


44#
發表於 09-9-19 01:20 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 09-9-19 01:13 發表


而家d風八九十號都唔係咁勁,所以大家都忘記左以前六七十年代一打風,就貼晒膠紙....週街都無人.....莫講話超市有開....既情況囉


以前吹到岸邊既石壆都爛晒,海水沖晒上岸水浸. 石壆喎,咁都爛晒,可想而知有幾勁.


水晶宮

積分: 51912


45#
發表於 09-9-19 01:21 |只看該作者
唔好再打風啦~!我仔下星期四要去學校旅行,我囝期待咗好耐架喇~~~我要好天呀!我要晴天公仔!!!!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


46#
發表於 09-9-19 01:25 |只看該作者
原帖由 gion 於 09-9-19 01:20 發表


以前吹到岸邊既石壆都爛晒,海水沖晒上岸水浸. 石壆喎,咁都爛晒,可想而知有幾勁.

而家打八號都照常出街....唔記得左以前打風係點囉....阿媽即去街市買幾日餸...


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


47#
發表於 09-9-19 10:07 |只看該作者
民辦天文台話 :

風暴強度分析:
衛星雲圖顯示,彩雲具有雙眼壁結構,表示系統已開始進入減弱周期,系統附近有輻散雲系,有一定旋捲性。

目前,高空的一道反氣旋仍然為彩雲帶來良好輻散渠道,而低層輻合亦良好,雖水溫不高,但CISK機制仍可運轉,故彩雲減慢的速度不快。

預料彩雲在24小時後將減弱為一颱風;72小時後切入西風帶,轉化為一溫帶氣旋。

風暴路徑分析:
彩雲今日大致向偏北方向移動,移向日本以南海域。
彩雲今日主要受太平洋副熱帶高壓脊帶動,向偏北方向移動。副熱帶高壓脊的西北沿位於北緯30度以上,預料彩雲在24小時內仍維持偏北方向移動。

長遠預料彩雲48小時後逐漸轉向東北移動,其後切入西風帶並切離轉化。




邊度都唔淮去, 快d減弱, 快d消失.
Latte, 又名臭TE或臭喵


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


48#
發表於 09-9-19 10:13 |只看該作者
咁熱係咪關佢事呀?


水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 09-9-19 10:16 |只看該作者
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


50#
發表於 09-9-19 10:41 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 09-9-19 01:13 發表


而家d風八九十號都唔係咁勁,所以大家都忘記左以前六七十年代一打風,就貼晒膠紙....週街都無人.....莫講話超市有開....既情況囉
香港人對災難意識好弱,真係可能太耐無打過一個勁既風,成日淨係諗個風要打得正香港,要有咁強得咁強,咁先可以放番日風假...佢地唔諗下,d風黎香港前....一定要經過菲律賓or台灣,佢地會食正先,先到我地......但通常登陸過既風都會弱左,我地先少機會食超強颱,加上以前d屋都係木屋,所以破壞力好似勁d,當年無而家咁多高樓大廈,但高樓大廈都會有頂唔住既一日,而家呢個世界溫室效應愈來愈勁,天氣愈來愈熱,d風就只會愈來愈變態,黎個勁野只係遲早既事,到時d成日想打風果d唔好喊住口咁話唔好再打風就得喇


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


51#
發表於 09-9-19 11:13 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-9-19 10:41 發表
香港人對災難意識好弱,真係可能太耐無打過一個勁既風,成日淨係諗個風要打得正香港,要有咁強得咁強,咁先可以放番日風假...佢地唔諗下,d風黎香港前....一定要經過菲律賓or台灣,佢地會食正先,先到我地......但通常登陸 ...



仲記得早幾年有個風,打到灣仔政府大樓(唔記得邊棟),d玻璃窗爛晒.....好彩係打風,無人行果度...唔係真係無眼睇....

不過話時話,突然有日假..心靈上又幾好既


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


52#
發表於 09-9-19 11:38 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 09-9-19 11:13 發表



仲記得早幾年有個風,打到灣仔政府大樓(唔記得邊棟),d玻璃窗爛晒.....好彩係打風,無人行果度...唔係真係無眼睇....

不過話時話,突然有日假..心靈上又幾好既 ...
果個咪係10年前既10號風球約克囉....約克只係1級颱風黎嫁咋,佢仲打破左香港十號風球強度最低既記錄......


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


53#
發表於 09-9-19 11:39 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-9-19 11:38 發表
果個咪係10年前既10號風球約克囉....約克只係1級颱風黎嫁咋,佢仲打破左香港十號風球強度最低既記錄......


下,一級?而家d十幾級咪勁十幾倍?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


54#
發表於 09-9-19 11:46 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 09-9-19 11:39 發表


下,一級?而家d十幾級咪勁十幾倍?
颱風級數最高5級,你講緊既應該係風力既級數,通常大陸既天文機構先會用風力級數去講風,香港係用km/h....約克去到148km/h(持續風速)


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


55#
發表於 09-9-19 11:58 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-9-19 11:46 發表
颱風級數最高5級,你講緊既應該係風力既級數,通常大陸既天文機構先會用風力級數去講風,香港係用km/h....約克去到148km/h(持續風速)


無乜研究.....唔係好識..........淨係識得係天文台,睇下打唔打得成風


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


56#
發表於 09-9-19 12:04 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 09-9-19 11:58 發表


無乜研究.....唔係好識..........淨係識得係天文台,睇下打唔打得成風


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


57#
發表於 09-9-19 12:47 |只看該作者
今日都熱到嘔白泡, 又焗, 都勁似"牛" 風咁!!!

好辛苦!!!!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 09-9-19 12:51 |只看該作者
 又熱又焗...

 


別墅

積分: 606


59#
發表於 09-9-19 14:43 |只看該作者
係,,真係勁熱呀宜家,,,,落下雨就好xd


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


60#
發表於 09-9-19 15:52 |只看該作者
我淨係知之前睇明珠台,有一班天文科學家,預料邊個國家有大單嘢(e.g.澳洲山火燒足幾個月,加拿大落雪落唔停......etc,),香港係其中一個地方,會有一個超級台風,風力係十級以上嘅,由西太平洋同唔知乜洋結合而成,直接正面黎到香港,會好可怕!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo