影視娛樂

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   3


水晶宮

積分: 63751


41#
發表於 09-10-18 15:54 |只看該作者
原帖由 wai001 於 09-10-17 17:35 發表
醜女大翻身套戲內o既男主角朱振模好有型又靚仔!!!佢咪即係霜花店套戲內o既做皇帝果個角色果位!!!


係呀, 同霜花店果位係同一個人, 我都覺得佢超有型靚仔!~不過醜女大翻身的女主角就唔係幾靚....


大宅

積分: 1395


42#
發表於 09-10-19 14:37 |只看該作者
cityhall 真係勁好睇, 最好睇過我人生中的最後緋聞

本來唔係好鐘意金宣兒, 睇完後覺得佢真係做得好好. 車勝元越睇越有形.


珍珠宮

積分: 34040


43#
發表於 09-10-19 22:34 |只看該作者
原來醜女大翻身套戲內o既女主角金亞中,在2006年o既韓國電影金鐘獎,攞o左個最佳女主角架!!!而戲入面o既主題曲maria 及插曲<星星>都係佢自己唱架!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


44#
發表於 09-10-19 22:37 |只看該作者
朱振模好有型又靚仔,冇d一般韓國男仔o甘細眼,但個鼻就睇落大o左d wor!!!
原帖由 wai001 於 09-10-17 17:35 發表
醜女大翻身套戲內o既男主角朱振模好有型又靚仔!!!佢咪即係霜花店套戲內o既做皇帝果個角色果位!!!


我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 8360


45#
發表於 09-10-20 12:10 |只看該作者
褒晒de韓劇! 最近新劇又無咩好睇
後來有人講話 狐狸小姐妳想點 套2年前既劇話幾好睇 ! 雖然女主角唔靚年紀都大 男主角又好細個咁! 無咩興趣 ! 不過實在太悶咪睇下一兩集先la! 點知一睇就停唔到咁! 由頭睇到落尾! 好難得個結局都無令到我失望! 真係好介紹


伯爵府

積分: 18698


46#
發表於 09-10-20 12:57 |只看該作者
我近2年主打煲韓劇, 不過勁推介既, 真係無咩邊幾套...
CityHall叫近期最好, 但都要捱過頭個7-8集至開始叫好睇...

如果要數07年以前既經典, 名單可以水蛇春咁長..

原帖由 JulieMay 於 09-10-20 12:10 發表
褒晒de韓劇! 最近新劇又無咩好睇
後來有人講話 狐狸小姐妳想點 套2年前既劇話幾好睇 ! 雖然女主角唔靚年紀都大 男主角又好細個咁! 無咩興趣 ! 不過實在太悶咪睇下一兩集先la! 點知一睇就停唔到咁! 由頭睇到落尾! ...


男爵府

積分: 8360


47#
發表於 09-10-20 17:13 |只看該作者
原帖由 cheapbombom 於 09-10-20 12:57 發表
我近2年主打煲韓劇, 不過勁推介既, 真係無咩邊幾套...
CityHall叫近期最好, 但都要捱過頭個7-8集至開始叫好睇...

如果要數07年以前既經典, 名單可以水蛇春咁長..

...


有時真係覺得08/09年劇無早期好睇lor! 有多係好少


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


48#
發表於 09-10-20 20:26 |只看該作者
原帖由 wai001 於 09-10-19 22:34 發表
原來醜女大翻身套戲內o既女主角金亞中,在2006年o既韓國電影金鐘獎,攞o左個最佳女主角架!!!而戲入面o既主題曲maria 及插曲都係佢自己唱架!!!


睇報紙話[醜女大翻身]拍續集, 好期待啊


珍珠宮

積分: 34040


49#
發表於 09-10-20 22:15 |只看該作者
me too!!!
原帖由 littlesister 於 09-10-20 20:26 發表


睇報紙話[醜女大翻身]拍續集, 好期待啊
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


水晶宮

積分: 63751


50#
發表於 09-10-21 00:20 |只看該作者
我都覺得08/09年唔係好多好睇的劇集


禁止訪問

積分: 1124


51#
發表於 09-10-21 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8360


52#
發表於 09-10-21 12:49 |只看該作者
原帖由 breefan 於 09-10-21 12:28 發表
JulieMay:

咁你有冇睇:

賢內助女王
那個傻瓜
燦爛的遺產


燦爛/賢內助睇左頭幾集跟住無心機睇
那個傻瓜 好睇!
不過點都比唔上 狐狸小姐 網上睇完 我都想買佢套dvd


禁止發言

積分: 110


53#
發表於 09-10-21 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


54#
發表於 09-10-21 22:03 |只看該作者
有冇人都係一樣,鍾意型男朱振模架???

原帖由 wai001 於 09-10-19 22:37 發表
朱振模好有型又靚仔,冇d一般韓國男仔o甘細眼,但個鼻就睇落大o左d wor!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


禁止發言

積分: 110


55#
發表於 09-10-22 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


56#
發表於 09-10-22 12:54 |只看該作者
朱振模係咪冇拍劇? 淨係拍電影?


珍珠宮

積分: 34040


57#
發表於 09-10-22 23:58 |只看該作者
朱振模真係拍電影多d wor!!!
好似真係冇咩拍過韓劇架!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


58#
發表於 09-10-23 00:00 |只看該作者
未鍾意朱振模之前,好LIKE 鄭宇盛,拍擁抱這分鐘個男主角!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


59#
發表於 09-10-23 00:02 |只看該作者
朱振模都拍過不少韓國古裝電影!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 8360


60#
發表於 09-10-23 09:05 |只看該作者
但係新個套同金范拍既dream好悶wor

首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo