自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 73


41#
發表於 09-9-24 10:12 |只看該作者
聽左羅力威自己作曲填詞, 在母親節送給媽咪的作品<媽媽>, 覺得好感動!

http://www.youtube.com/watch?v=taO92olDZEk

歌詞:

漆黑的月光照不到 你年輕時的模樣
你擁抱我 親吻我 照顧我
長大後 我竟全忘掉

漫漫長歲月的辛勞 現在我終於知道
嘮嘮叨叨 說這個 說那個
其實全都為我好

媽媽請帶我回家 害怕永遠長不大
你的擁抱 能不能讓我回答
請給我機會 讓我對你好

媽媽請不要害怕 今天小孩兒長大
讓你微笑 是我最大的願望
母親節里說出心底話

陪你到老 並沒甚麼更重要
我會努力成為你驕傲


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


42#
發表於 09-9-24 18:52 |只看該作者
我相信我都中左同一隻毒

不過我反而鐘意佢唱 "說好的幸福呢"
同埋 " 擱淺" 多 D D

原帖由 junjun609 於 09-9-23 21:04 發表
我中"羅力威毒"

replay replay replay.........你不在


大宅

積分: 3382


43#
發表於 09-9-24 21:43 |只看該作者
我又唔 mind 睇旅遊節目..汁都露埋....

中"擱淺"毒冇得救啦 ...


洋房

積分: 73


44#
發表於 09-9-24 23:41 |只看該作者
問題係我果晚在人地屋企食完飯諗住睇埋威哥第一round唱歌就走人, 點不知最後要我d屋企人等我2個鐘睇完至返屋企唔好意思ma~~~

原帖由 RainyDay 於 09-9-24 21:43 發表
我又唔 mind 睇旅遊節目..汁都露埋....

中"擱淺"毒冇得救啦 ...


大宅

積分: 3382


45#
發表於 09-9-24 23:57 |只看該作者
有時睇見佢怕怕羞羞咁幾斯文.... 仲有佢講過話浦唔岩佢, 覺得好唔鐘意咁既地方...係宅男, 鐘意呢係 DSTUDIO 作下曲....俾我搵到張相係佢係朋友 ? STUDIO 度度歌..呢D先至係真正音樂人....


男爵府

積分: 8932

好媽媽勳章


46#
發表於 09-9-25 00:08 |只看該作者
yeah...agree with u.....每日reply聽几次...攪到成日首歌糸個腦到...我覺得自己好似細路女迷偶像甘ga feel...最慘最糸自己已一把年紀Y嘛
佢唱歌糸有種魔力令人中毒....連我lee d十年都5聽一次歌ga人都中招...呵呵
原帖由 chickenwing2006 於 09-9-24 06:52 PM 發表
我相信我都中左同一隻毒

不過我反而鐘意佢唱 "說好的幸福呢"
同埋 " 擱淺" 多 D D


大宅

積分: 2068


47#
發表於 09-9-25 00:12 |只看該作者
我都中招!但佢唱得


男爵府

積分: 8884

好媽媽勳章


48#
發表於 09-9-25 00:23 |只看該作者
佢唱得好好呀, 希望佢吾好咁怕羞啦...


大宅

積分: 3382


49#
發表於 09-9-25 00:41 |只看該作者
原帖由 che9 於 09-9-25 00:08 發表
yeah...agree with u.....每日reply聽几次...攪到成日首歌糸個腦到...我覺得自己好似細路女迷偶像甘ga feel...最慘最糸自己已一把年紀Y嘛
佢唱歌糸有種魔力令人中毒....連我lee d十年都5聽一次歌ga人都中招. ...


我地呢D一把年紀都要輕鬆下架...听歌冇分年齡既, 我連 HIP HOP (BIG BANG, SS501)都听架啦...都唔知幾勁D節拍 !!! 羅力威個D又岩....:lol


大宅

積分: 3382


50#
發表於 09-9-25 00:43 |只看該作者
原帖由 purplekk 於 09-9-25 00:23 發表
佢唱得好好呀, 希望佢吾好咁怕羞啦...


我反而鐘意怕羞仔...最憎個D唔知醜既藝人...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo