在職全職

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   0


男爵府

積分: 5424


41#
發表於 05-2-17 14:19 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1J
Both are fine with me. As far as one-hour lunch, it is ok. You choose lar... :-P
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


42#
發表於 05-2-17 14:26 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

Ah Lai Kwok la. :wink: call you on next week.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


民房

積分: 18


43#
發表於 05-2-17 15:45 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

大家好, 我係新加入o既媽咪, 估唔到一加入就失業 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
各位好!!我叫小美, 我有一個仔, 叫小嵐佢02年4月出世o既! :wave: :wave:


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


44#
發表於 05-2-17 15:51 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

小嵐媽咪

Why 就失業?

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


民房

積分: 18


45#
發表於 05-2-17 16:18 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

(我開o左新topic講我copy o左唔怕辛苦就see see啦!)
(仲有多謝你關心)

各位媽咪:

有無好工介紹呀?(中西區) 我係非常勤力o既情況下被無良僱主解僱, 重要係因為太勤力被做o左好耐果兩個連電腦都唔識o既人夾埋同外籍老板講我洩露公司機密而即炒無補水我而家唔知點好, 好驚呀, 我原本呢份工時間好好可以比我返到part-time, 而家經濟有困難, 希望大家幫幫忙介紹o下,我以往做過secretary(4 yrs experience), account clerk(2 yrs experience), clerk(1-2yrs experience), 過去咁多年都係自己打信走第一次被一炒!!!好hurt呀!!我第一日返工佢(個女人)同我講無出街,可唔可以幫手, 我知搵工難,已經一口答應, 估唔到今日會有咁o既下場!!!! 我貪呢度返五日工, 又係public holiday, 9-5pm, 我一手一腳將公司d 文件整好, 所有工作都日日清, 因為我本身責任心好重, 唔鐘意將d o野留第日, 心掛掛!! 希望你地都信我真係唔係扮o野o架, 個人係咁好難改!! 最後係無人同情, 佢地重要衰到等明事理o既二老闆同三老闆外遊先同大老闆講, 七十歲, 你點講佢咪照聽, 好慘!!! 希望各位幫幫忙啦!!!!!Thanks!!!!!

各位好!!我叫小美, 我有一個仔, 叫小嵐佢02年4月出世o既! :wave: :wave:


子爵府

積分: 12708


46#
發表於 05-2-18 01:20 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Hello all Central mums,

我upload咗CNY & Singapore Trip 既相, 得閒click入去睇下啦!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


47#
發表於 05-2-18 12:10 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bm,

nice photos ar. :wink:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


48#
發表於 05-2-18 12:34 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j,

Thank you.
When can we lunch?? Do u decide the date??


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


49#
發表於 05-2-18 13:23 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Lunch Gathering

Date: 3 March
Time: 1:00 - 2:00pm
Veun: Bravo

1. Jamesmama
2. Sapphire
3. KAKAMUM
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


別墅

積分: 658


50#
發表於 05-2-18 15:47 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Dear All Mummy

Cannot join luncheon on March 3, 2005......I will take one no pay leave in new company to help my exisiting company to doing a big event on that date.

Starts from 7:00 am till 10:00 pm.......

bshirley


子爵府

積分: 12708


51#
發表於 05-2-18 15:49 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Lunch Gathering

Date: 3 March
Time: 1:00 - 2:00pm
Veun: Bravo

1. Jamesmama
2. Sapphire
3. KAKAMUM
4. Bowiema


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


52#
發表於 05-2-21 09:08 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Morning!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


53#
發表於 05-2-21 10:23 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Hello....Good Morning!!


男爵府

積分: 5424


54#
發表於 05-2-21 11:44 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

早呀....mug e 度咁quiet 既....
有冇人呀)))))))
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


55#
發表於 05-2-21 11:52 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Yes, I am here. I visited my anuti yesterday with James and we played Mahjor. This is a first time played Mahjor in face to James. He is very funny that to ask what they are doing? I let him know that this is a gambing may mami win the $$. He was talking with me quietly that he will doing somthing to ask somebody look at him. This will let me win the $$ ealier. However, nobody look at him even his say loudly.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


56#
發表於 05-2-22 09:13 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

I got the result yesterdaty that 70.5 mark and I am 2nd higher in the class. But for me, I am not accepted, because I don't really hardword to study. I believe that I can get the higher market if I am willing.

My husband agree that we will take a travel but not oversea, that mean Macau or China to celebrate our 11st year married anniversary. But I got the new module schedule that we have a class on 21 & 23 March. So, if we go and need pay the expensive fee. I think he won't be accepted.

I started a Human Resources Management Module yesterday and I felt interesting too.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


57#
發表於 05-2-22 09:48 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good morning
1J - James is really funny. He loves you a lot and that's why he wants you to win. Finally, did you win the game? :mrgreen:

2nd higher in the class is really good. Don't be so demanding. Just enjoy the class. Congratulations again!!!
盧貓貓


大宅

積分: 2383


58#
發表於 05-2-22 09:50 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good Morning ! Still headache today :cry:

Jamesmama,

Wish you have a Happy Steel Wedding Anniversary!!


Oops, I post the wrong topic tim


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


59#
發表於 05-2-22 09:51 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Thanks mm.

Our early lunch on 24, we will have 5 people to join (including you). I will book the table and PM the ref. no to you later.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


60#
發表於 05-2-22 10:46 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Morning!!

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo