立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 131843
原帖由 Luckyee 於 09-10-20 11:16 發表 話時話, 我地應該追fertilaid收廣告費.
男爵府
積分: 7342
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 10:38 發表 我地唔係Sales 黎架。
原帖由 mrsjimmy 於 09-10-20 10:42 發表 咁好 good 喎 其實我食天喜丸都縮左少少, 不過可能因為係藥所以食左一排個胃勁痛, 呢隻維他命唔知幫唔幫到我... 我去睇下中醫睇下佢點講先...再唔係雙管齊下... ...
原帖由 Luckyee 於 09-10-20 11:04 發表 JessChar妳好似好耐冇上黎. 不過我都係食左之後m就準左同舒服左.
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 13:42 發表 我係黎報到架 .... 實係我包尾啦
別墅
積分: 584
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 13:46 發表 點舒服法 ?
大宅
積分: 2561
原帖由 Luckyee 於 09-10-20 14:01 發表 好似叫 "經前症候群"?? m來前一個星期開始肚痛, 肚脹, 谷住, 每日都有少少深啡色分泌, 會愈來愈多, 但又未有血出, 仲有d水腫, 總之周身唔舒服, 但食左fertilaid就冇左呢d現象. ...
原帖由 LKCbb 於 09-10-20 14:03 發表 HI, 各位您地好呀, 我都報到呀, 我在d18有深粗, d20體温上升, 應該昨日排咗啦, 我cycle 30d, 原來都係遅咗3d啫, 可能日日check紅d計時間, 心急咗, d18 & d19 dodo, 而家等bingo, 昨日開始加埋飲阿膠沖劑, 希望大家 ...
原帖由 Luckyee 於 09-10-20 14:14 發表 有冇食埋花膠&飲牛奶?
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 14:08 發表 成功在望呀 !
子爵府
積分: 10720
原帖由 JessChar 於 09-10-20 11:39 發表 係呀,自從上次流產咗之後都冇乜心機上嚟…係近排心情好返啲,先多咗上嚟,而家重新再努力過
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 13:43 發表 咁邊個係呀 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy