跳至

首頁
12345...55

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


41#
發表於 05-2-25 10:41 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

你地屋企濕唔濕呀?


珍珠宮

積分: 35220


42#
發表於 05-2-25 10:41 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

ppl,

唔好緊張! 我好nice架 (頂我唔順 hehe..) 不過唔好比我個look嚇親你bor

頭先popoma教我坐115bus, 我而家仲未決定坐bus or 船, 因為好大x睇唔到海....坐船有d驚!!

ppl 寫道:
TszHin Ma 及 POPOMA,

今日中午見,我好緊張. :mrgreen:

TszHin Ma, 您落船,call 我手提.

ppl


水晶宮

積分: 51182


43#
發表於 05-2-25 10:42 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

ppl

你地今日食得開心d呀! :mrgreen:
ppl 寫道:
Hin_bb:

Morning.

ppl


水晶宮

積分: 51182


44#
發表於 05-2-25 10:43 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

係呀!TszHin媽咪好好人架 :mrgreen:
TszHin媽咪 寫道:
ppl,

唔好緊張! 我好nice架 (頂!我唔順 hehe..) 不過唔好比我個look嚇親你bor

頭先popoma教我坐115bus, 我而家仲未決定坐bus or 船, 因為好大x睇唔到海....坐船有d驚!!

[quote]
ppl 寫道:
TszHin Ma 及 POPOMA,

今日中午見,我好緊張. :mrgreen:

TszHin Ma, 您落船,call 我手提.

ppl
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


45#
發表於 05-2-25 10:43 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

四周圍都好濕, 屋入面就好小小...

HIN_bb 寫道:
你地屋企濕唔濕呀?


水晶宮

積分: 51182


46#
發表於 05-2-25 10:44 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

我屋企d牆全部都出晒水呀!
TszHin媽咪 寫道:
四周圍都好濕, 屋入面就好小小...

[quote]
HIN_bb 寫道:
你地屋企濕唔濕呀?
[/quote]


大宅

積分: 1847


47#
發表於 05-2-25 10:48 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

咁泰國定日本呀?

HIN_bb 寫道:
POPOMA

泰國或者日本野!
[quote]
POPOMA 寫道:
亞洲國家既菜....hehehe!

[quote]
HIN_bb 寫道:
POPOMA

有無提示呀?
[quote]
POPOMA 寫道:
唔話你知, 等你心CC.....hehehe!不如你估呢?

[quote]
HIN_bb 寫道:
POPOMA

你約左TszHin媽咪今日lunch食咩呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 35220


48#
發表於 05-2-25 10:49 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

hin_bb,

嘩....咁唔得喎! 你有無開抽濕機呀?? 咁樣d電器好易有事架!!

[quote]
HIN_bb 寫道:
我屋企d牆全部都出晒水呀![quote]


水晶宮

積分: 51182


49#
發表於 05-2-25 10:52 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

咁你鍾意食邊樣多D呀?
POPOMA 寫道:
咁泰國定日本呀?

[quote]
HIN_bb 寫道:
POPOMA

泰國或者日本野!
[quote]
POPOMA 寫道:
亞洲國家既菜....hehehe!

[quote]
HIN_bb 寫道:
POPOMA

有無提示呀?
[quote]
POPOMA 寫道:
唔話你知, 等你心CC.....hehehe!不如你估呢?

[quote]
HIN_bb 寫道:
POPOMA

你約左TszHin媽咪今日lunch食咩呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]


大宅

積分: 3509


50#
發表於 05-2-25 10:53 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

好9 冇見啦!大家好嗎??

CHIEKO


珍珠宮

積分: 35220


51#
發表於 05-2-25 10:53 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

2位靚女,

你地d引文好........長!!!


水晶宮

積分: 51182


52#
發表於 05-2-25 10:53 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

TszHin媽咪

我屋企有抽濕機尋晚成晚開住先好D!
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

嘩....咁唔得喎! 你有無開抽濕機呀?? 咁樣d電器好易有事架!!

[quote]
HIN_bb 寫道:
我屋企d牆全部都出晒水呀![quote]


水晶宮

積分: 51182


53#
發表於 05-2-25 10:54 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

早晨!好耐無見啦! :mrgreen:
chieko 寫道:
好9 冇見啦!大家好嗎??


水晶宮

積分: 51182


54#
發表於 05-2-25 10:54 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

:lol: :lol:
TszHin媽咪 寫道:
2位靚女,

你地d引文好........長!!!


大宅

積分: 3509


55#
發表於 05-2-25 10:56 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

TszHin媽咪 寫道:
2位靚女,

你地d引文好........長!!!
好好好.........................







































長! :mrgreen:

CHIEKO


水晶宮

積分: 51182


56#
發表於 05-2-25 10:58 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

:mrgreen:
chieko 寫道:
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
2位靚女,

你地d引文好........長!!!
好好好.........................







































長! :mrgreen: [/quote]


水晶宮

積分: 51182


57#
發表於 05-2-25 11:03 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

TszHin媽咪

你係咪住得好高架,屋企裹面唔濕?


珍珠宮

積分: 35220


58#
發表於 05-2-25 11:05 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko,

long time no seeeeeeeee

chieko 寫道:
好9 冇見啦!大家好嗎??


大宅

積分: 1847


59#
發表於 05-2-25 11:07 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

Miss you much....h!!!! 你攪咩呀.......鬼c 咁長 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35220


60#
發表於 05-2-25 11:07 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

hin_bb,

我住35/F前面無樓過過我, 我只係long衫時先開抽濕機咋

HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

你係咪住得好高架,屋企裹面唔濕?

首頁
12345...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo