在職全職

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


子爵府

積分: 11755


41#
發表於 05-3-9 15:21 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb

喎, 咁咪係名校, 會唔會好多壓力呀.

我仔間學校係北角呀, 我鍾意佢功課唔多呀, 琴行都係北角, 妳有冇興趣呢, 但會唔會太遠呀.


大宅

積分: 1725


42#
發表於 05-3-9 17:01 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami,

踩多d場知多d嘢 ah 嗎. 其實係我亂咁 click d topic黎睇, 根住搭下咀, 咁啱又啱傾, 咪傾兩句law.

觀塘硬係遠啦, 我會問下佢地唔會唔有香港區嘅 training course 開.

你係咪全將軍澳?


大宅

積分: 1725


43#
發表於 05-3-9 17:11 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa,

高主教唔算咩名校, 我個仔而家小一, 壓力都暫時冇, 遲 d 就要睇下我個仔嘅做化啦.

去北角學琴, 硬係遠, 因為除左學,仲要閑日練 , 所以應該唔會考慮. 不過, 都多謝你嘅 information.

你住北角或附近?


子爵府

積分: 11755


44#
發表於 05-3-9 17:15 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb

咁又係, 太遠浪費時間.

我住係北角架.

請問係妳邊頭做


大宅

積分: 1725


45#
發表於 05-3-9 17:20 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa,

Causeway Bay. How about you?

[quote]
siulisa 寫道:
Emily_bb

咁又係, 太遠浪費時間.

我住係北角架.

請問係妳邊頭做


子爵府

積分: 11755


46#
發表於 05-3-9 17:25 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb

我做


侯爵府

積分: 21395


47#
發表於 05-3-9 17:30 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

HI

我個女就黎7歲, 今年9月讀小二, 暫時都ok肯自己溫習/做功課.

早幾日有造句:
例句:
農夫種田幸苦嗎?
農夫種田真幸苦啊!

她的造句:
做功課幸苦嗎?
做功課真幸苦啊!

溫習幸苦嗎?
溫習真幸苦啊!

做工幸苦嗎?
做工真幸苦啊!

她好識運用幸苦呢兩個字, 週記即刻'運用'出黎.

星期日, 在家做媽媽買給我的練習, 說真的, 真的很幸苦啊!


EMILY_BB

學游水, 我個女以前係南華會跟私人教練, 300幾元一堂, 因為停左差不多一年, 不太記得幾多錢一堂.

但仔仔的學校無游水班咩?


侯爵府

積分: 21395


48#
發表於 05-3-9 17:31 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa

不知有無記錯? 好似係第2個topic見到你問咳的野? 是不是你黎?

我個女都有輕微哮喘的.


子爵府

積分: 11755


49#
發表於 05-3-9 17:32 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmumm

冇錯, 我有問過. 咁妳女點呀, 冇乜


子爵府

積分: 11755


50#
發表於 05-3-9 17:36 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmumm

妳個女好叻叻喎.

我都相信妳真係好辛苦 幸苦


侯爵府

積分: 21395


51#
發表於 05-3-9 17:46 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa

阿女咳左成年架啦, 依家成日翁鼻+哼哼聲, 最近係第二個topic見到養和的醫生有隻青蛙藥食左幾好, 咪去看下law, 今個星期六要去覆診.

sofar, 食左個幾星期, 個鼻翁小左, d哼哼聲都有, but小左, 同埋呢排d天氣轉得甘駛利, 佢都無咳.


侯爵府

積分: 21395


52#
發表於 05-3-9 17:49 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa

依家做父母有邊個不幸苦?

佢班主任同我講, 佢有心事, 就收收埋埋, 不出聲, 但看得出佢不開心.

於是我尋日開始同佢開左本心事簿, 叫佢有開心同不開心的野都寫底比我, 甘我又覆佢, 又寫d心事比佢(當然同佢有關).

今朝我寫左比佢, 佢食lunch打比我, 好開心, 話食完lunch會寫返比我.

我暫時未知個效果, 但佢好鍾意, 你們或者都可以試下.

佢班主任同我講, 話好驚佢個心仔細細, 收埋收埋, 忽然做d野出黎嚇我們一驚.


大宅

積分: 1725


53#
發表於 05-3-9 17:50 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy,

我個仔學校都有得學, 係南華會, 但時間唔啱. :-|

hinhinmummy 寫道:


EMILY_BB

學游水, 我個女以前係南華會跟私人教練, 300幾元一堂, 因為停左差不多一年, 不太記得幾多錢一堂.

但仔仔的學校無游水班咩?


子爵府

積分: 11755


54#
發表於 05-3-9 17:54 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmumm

聽落個方法好似唔錯喎


侯爵府

積分: 21395


55#
發表於 05-3-9 17:55 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

emily_bb

我岩岩相反, 我好想去南華會學(因為近), 但佢學校偏偏去灣仔魔利臣山, 果度又不比我們入去, 又無暖水, 我個女試左兩堂, 次次都凍到打冷震要提早上水, 同埋無人同佢沖涼(因為不比入, 比錢都不得)


子爵府

積分: 11755


56#
發表於 05-3-9 17:58 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我今年暑假都會比亞囝學游水, 但就會係屋企隔離學, 同埋應該只會學暑假, 冬天就會停, 太凍了, 咪制, 又冇時間哩


侯爵府

積分: 21395


57#
發表於 05-3-9 18:03 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa

我個女以前凍天得幾度都有游架! 有次凍到喊tim呀!


子爵府

積分: 11755


58#
發表於 05-3-9 18:08 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy

陰公囉, 其實有冇必要chow到咁密呀, 學識佐咪得囉


侯爵府

積分: 21395


59#
發表於 05-3-9 18:11 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa

第一年她學的時侯, x'mas時, 教練放左1個月假, 就係果1個月無游水, 之後就咳左幾個月.

第二年不敢啦(即係前年), 咪凍都要游law, 不過佢教練要佢游大池之麻, 其實細池好暖架, 係上水果下凍.


大宅

積分: 3084


60#
發表於 05-3-9 21:23 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

flysss,

請問你囡囡係唔係俾賓賓湊?學校多唔多功課?
雖然我無特別方法,但因我囝囝好鍾意同我頃計,我曾經同佢講,如果佢做唔晒野(包括練習課外東西和溫書籍),就算我放工後都無時間頃計,佢總算暫時OK。

siulisa,

高主教係用中文定英文教授?
我囝囝話佢隔離個同學上年係高主教讀。
:-P

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo