在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1210


41#
發表於 09-12-10 23:41 |只看該作者
可能囡囡由細到大都有工人照顧,所以性格好依賴,咩都唔肯自己做,做功課,,食飯,刷牙,訓覺,飲水,咩都要人伴住,都係3歲半之後先肯自己玩,厠所基本上肯自己去,但有時會詐嬌要我陪,食飯基本上肯自己食,但食到一半就唔食。唔肯用杯飲水,成日都用水壺。飲湯要人餵。其實之前有半年無請工人,因為我要做家務唔得閒理佢,情況都有少少改善,但最近請反工人佢又故態復萌。

我想知係咪有個細佬妹會好d,或者比佢返全日班都會比較獨立d?


原帖由 SEricsson 於 09-12-8 12:39 發表
睇一個真係濕濕碎, 仲要係4歲咁大個. 放心, 一定無問題!

我大仔都係4歲, 自己識照顧自己, 刷牙洗面, 換衣服, 自己做功課, 自己食飯, 自己去厠所, 基本上我只係同佢沖涼, 抺下pat pat. 及每晚會有時間同佢傾計祈禱 ...


大宅

積分: 1210


42#
發表於 09-12-10 23:50 |只看該作者
應該點train? 我試過唔理佢,佢係咁喊 食到一半唔食點好,係咪由得佢?咁隔一陣佢又話肚餓係咪唔比佢由得佢嘈?

原帖由 SEricsson 於 09-12-10 13:39 發表
其實每個父母都要train up自己既仔女, 等佢地將來可以獨立. 我會俾佢地去外國讀書, 到時要自己照顧自己, 若佢地細時唔教佢地, 到大左, 佢地學會好辛苦.

我不能保證佢一生都有工人用, 就唯有保證佢能獨立, 成人.
...


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


43#
發表於 09-12-11 14:31 |只看該作者
細佬出左世, 我照顧大仔既時間就少左, 所以無請工人既情況下, 我一定要佢學自己照顧自己. 刷牙開始時都唔肯, 之後降低要求, 總之佢肯刷, 我都就算, 都無理佢刷得乾唔軟淨, 有時會同佢輔刷下. 食飯佢都唔係食得好, 成日跌飯落地, 衣服又有, 地又有, 枱面又有. 有時食到一半就唔想食, 會叫佢自己食, 頂唔順至餵佢. 不過我發覺佢果餐可能飽飽地, 所以食唔晒, 咁我就倒, 唔俾佢食架啦. 之後同佢講, 無生果食, 因為食唔晒D飯.

食飯我係同2個仔一齊食, 佢地有佢地食, 我又自己食, 我食完, 但佢地D飯無乜食過都會餵下佢地. 但大部份時間都食得七七八八. 總之夠鐘(半個鐘左右)就收碗, 食唔完都唔俾佢再食.... 不過佢地會乖乖地扒晒落個口. 講得出, 做得到架!

返全日係會獨立D, 但我發覺, 返學個樣同係屋企個樣係唔同. 我問大仔, 你係學校係咪跌晒D飯落地下, 倒濕野, 整到D衫好污jo, 佢話無呀, 仲話係學校食得好乾淨! 有時我都會, 佢係咪覺得有阿媽做清潔, 所以整污jo都無所謂呢? 結果: 又當然俾我炳! 第二日佢會好一日, 食得幾乾淨, 咁又讚下佢. 我就黎會整個chart, 果晚食野食得乾淨, 就得一個貼紙, 俾佢睇下自己既成績.


原帖由 tanganastasia 於 09-12-10 23:41 發表
可能囡囡由細到大都有工人照顧,所以性格好依賴,咩都唔肯自己做,做功課,玩,食飯,刷牙,訓覺,飲水,咩都要人伴住,都係3歲半之後先肯自己玩,厠所基本上肯自己去,但有時會詐嬌要我陪,食飯基本上肯自己食,但食到一半就唔食 ...


男爵府

積分: 9963

好媽媽勳章


44#
發表於 09-12-11 16:32 |只看該作者
原帖由 SEricsson 於 09-12-10 13:39 發表
其實每個父母都要train up自己既仔女, 等佢地將來可以獨立. 我會俾佢地去外國讀書, 到時要自己照顧自己, 若佢地細時唔教佢地, 到大左, 佢地學會好辛苦.

我不能保證佢一生都有工人用, 就唯有保證佢能獨立, 成人.
...


非常同意 , 我成日同大仔講, 如果想大個仔去露營 去宿營, 你一定要比我知你懂得照顧自己, 我先會比你去, 如果唔係免問.



男爵府

積分: 9963

好媽媽勳章


45#
發表於 09-12-11 16:51 |只看該作者
原帖由 tanganastasia 於 09-12-10 23:50 發表
應該點train? 我試過唔理佢,佢係咁喊 食到一半唔食點好,係咪由得佢?咁隔一陣佢又話肚餓係咪唔比佢由得佢嘈?


我用過兩種方法, 喊都唔好理佢.

1. 夠鐘收碗, 之後餐與餐之間唔可以食其他食物. 等佢餓下.

2. 夠鐘就要佢入廚房, 一定要食完先可出來.


禁止訪問

積分: 965


46#
發表於 09-12-11 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


47#
發表於 09-12-11 22:43 |只看該作者
原帖由 catcatdog1 於 09-12-11 18:57 發表
一腳踼mami遇正自己病就更慘
我而家就係喇

我前幾日中咗H1N1
我發燒發到CC下時都仲要睇住兩個女
好彩佢地都算聽話
幫到我唔少

之後入咗院被隔離
其實係老公傳染我嘅
跟手老公都去睇埋e生,攞咗成個星期假嚟睇住兩個女
而大女因此亦唔返得學
老公終於體驗到我一腳踢嘅生活啦!
雖然佢有出貓...攞咗d衫去洗e鋪,都過都總算捱過咗

平日返學時大女都會幫手整埋早餐畀亞妹食
食完佢兩個會自己放返個碗入廚房
之後刷埋牙,洗埋面,換埋校服
我就自己換衫,佢地食緊早餐時攞定校服出嚟
我幫細女換,大女自己著
快手好多~


大宅

積分: 1210


48#
發表於 09-12-12 02:11 |只看該作者
你兩個女幾大?

原帖由 yennie 於 09-12-11 22:43 發表

我前幾日中咗H1N1
我發燒發到CC下時都仲要睇住兩個女
好彩佢地都算聽話
幫到我唔少

之後入咗院被隔離
其實係老公傳染我嘅
跟手老公都去睇埋e生,攞咗成個星期假嚟睇住兩個女
而大女因此亦唔返得學
老公終於體驗到我 ...


大宅

積分: 1210


49#
發表於 09-12-12 02:15 |只看該作者
我囡囡通常都肯自己食,有時食到一半會話飽,咁我會餵佢,因為我知佢唔係真飽,有時食剩少少,咁我會由得佢,咁佢又好少一開始就唔食,咁样對一個4歲的小朋友係咪ok?

原帖由 SEricsson 於 09-12-11 14:31 發表
細佬出左世, 我照顧大仔既時間就少左, 所以無請工人既情況下, 我一定要佢學自己照顧自己. 刷牙開始時都唔肯, 之後降低要求, 總之佢肯刷, 我都就算, 都無理佢刷得乾唔軟淨, 有時會同佢輔刷下. 食飯佢都唔係食得好, ...


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 09-12-12 10:30 |只看該作者
從來覺得湊小朋友唔難....

佢有佢做功課..我有我上網...

細仔都P6...超得閒.. ^o^


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


51#
發表於 09-12-12 11:22 |只看該作者
原帖由 tanganastasia 於 09-12-12 02:11 發表
你兩個女幾大?


大女就4歲
細女兩歲4個月
下年二月再嚟多個


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


52#
發表於 09-12-14 13:57 |只看該作者
yennie, 好耐無見你, 原來你病左呀? 你好返未呀?

你2個女咁乖, 生多2個都無問題啦, 唔使請工人!

我都有左BB, 預產期七月, 雖然我2個仔都唔係naughty, 但唔請工人我都唔係太掂. (尋日有個朋友既仔黎我屋企玩, 我至知原來我2個仔真係好乖!! 呢個小朋友黎左幾個鐘, 我諗佢已玩過我家大大小小既野!)

你依家個B係仔定女呀?

原帖由 yennie 於 09-12-12 11:22 發表

大女就4歲
細女兩歲4個月
下年二月再嚟多個


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


53#
發表於 09-12-14 14:35 |只看該作者
原帖由 SEricsson 於 09-12-14 13:57 發表
yennie, 好耐無見你, 原來你病左呀? 你好返未呀?

你2個女咁乖, 生多2個都無問題啦, 唔使請工人!

我都有左BB, 預產期七月, 雖然我2個仔都唔係naughty, 但唔請工人我都唔係太掂. (尋日有個朋友既仔黎我屋企玩, 我 ...


講講下先記得你上星期打過畀我添!唔好意思呀下
恭喜晒你呀!!!
我雖然話都諗住生4個
但係呢個時候生都唔係最理想
本身都諗住下年9月先生㗎,咁可以有多d時間陪靖翹
不過都係唔覺意有咗
有d野整定嘅
都係唯有樂觀面對
如果到時你要人幫你睇下細b休息下嘅,我都可以幫下你㗎
oh...有d野同你講
轉頭打畀你先


大宅

積分: 1210


54#
發表於 09-12-14 15:58 |只看該作者
你地的小朋友都好乖喎, 我囡囡其實都唔洩,但最大問題係成日小小事就嘈嘈閉,如果唔即時理佢,佢就會大喊,好煩,成日唸佢洗唔洗讀下啲EQ,AQ,我家姐又話唔洗,佢話咁細個(4)係咁,以前我睇好多育兒書,自以為好識敎,但要實踐又係另一回事。

原帖由 SEricsson 於 09-12-14 13:57 發表
yennie, 好耐無見你, 原來你病左呀? 你好返未呀?

你2個女咁乖, 生多2個都無問題啦, 唔使請工人!

我都有左BB, 預產期七月, 雖然我2個仔都唔係naughty, 但唔請工人我都唔係太掂. (尋日有個朋友既仔黎我屋企玩, 我 ...


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


55#
發表於 09-12-14 20:12 |只看該作者
原帖由 tanganastasia 於 09-12-14 15:58 發表
你地的小朋友都好乖喎, 我囡囡其實都唔洩,但最大問題係成日小小事就嘈嘈閉,如果唔即時理佢,佢就會大喊,好煩,成日唸佢洗唔洗讀下啲EQ,AQ班,我家姐又話唔洗,佢話咁細個(4歲)係咁,以前我睇好多育兒書,自以為好識敎,但要 ...

其實我呢排亞女咪又係咁
成日喺到話"mama, I wanna tell you something."
一係就"I wanna show you something."
show畀你睇時仲要每兩秒check望一望你,check下你係咪望緊佢-.-
而家攪到細女都係咁,成日want to tell me something
唉...
我而家忙時咪同佢講叫佢等陣,我煮緊飯呀,做緊咩呀咁
做完我就可以坐低,佢可以慢慢show D野畀我睇
咁佢先收儉d咋!

可惜上芭蕾時老c都係同我講...大女成日都話有野同佢講,仲要走到佢耳仔邊講,近到可以錫佢㗎啦-.-
希望佢大大下都好d,唔洗成日乜都話畀人聽啦!


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


56#
發表於 09-12-15 13:36 |只看該作者
hi yennie,

原來妳2月生,
我預產期本來都係2月,
但而家1月尾開刀生囝囝,

我而家都唔睇得大囝咁多,
好在佢都好獨立,
自己玩,
我就成日瞓係度........hehe~

妳仲要睇2個,
真本事,
加油啊~

原帖由 yennie 於 09-12-12 11:22 發表

大女就4歲
細女兩歲4個月
下年二月再嚟多個


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 09-12-15 23:19 |只看該作者
原帖由 LilianLegend 於 09-12-15 13:36 發表
hi yennie,

原來妳2月生,
我預產期本來都係2月,
但而家1月尾開刀生囝囝,

我而家都唔睇得大囝咁多,
好在佢都好獨立,
自己玩,
我就成日瞓係度........hehe~

妳仲要睇2個,
真本事,
加油啊~

...


講真,有咩話一個湊兩個叻唔叻呀
都係一種生活啫
記得就快生細女時大女都仲好黐我
成日要我陪佢玩
反而生咗細女後,佢就慣咗自己玩
而家兩個女都慣咗自己玩lu
我話陪佢地玩...佢地有時仲會叫我行開添呢-.-
大女返咗學時,我返到屋企有時都會由細女自己玩,我就瞓喺梳化"養神"
我成日都要較鐘起身,接大女放學㗎@.@

你都要加油呀!
照顧初生嗰時可能會辛苦少少,但呢段時間都好快過~
畀心機呀~一齊努力啦!


大宅

積分: 1210


58#
發表於 09-12-19 02:46 |只看該作者
[

听到你地咁講, 我真係好想生多個,對囡囡和我都係件好事,可惜我仲未說服倒老公,佢好抗拒生多個,可能佢自小屋企都好靜,唔係咁慣啲小朋友咁嘈。佢平時又唔多係屋企,体會唔到小朋友可愛的一面。
其實有時都會覺得阿囡好煩,尤其係佢唔肯訓覺個陣,但大部份時間佢都好可愛。


個工人仲有兩星期就走,好想佢快d,因為佢幫唔到手兼左訂,好想補錢叫佢走,但一想到來緊兩星期阿囡放聖誕假,唔洗返學我實無時間做清潔,唸唸下都係留番隻豬係度清潔,唯有忍多佢兩個星期。

quote]原帖由 yennie 於 09-12-15 23:19 發表


講真,有咩話一個湊兩個叻唔叻呀
都係一種生活啫
記得就快生細女時大女都仲好黐我
成日要我陪佢玩
反而生咗細女後,佢就慣咗自己玩
而家兩個女都慣咗自己玩lu
我話陪佢地玩...佢地有時仲會叫我行開添呢-.-
大女返咗學 ... [/quote]


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


59#
發表於 09-12-21 10:47 |只看該作者
我有左之後,
都常會腰骨痛,
都係瞓喺梳化"養神"多,
囝囝(快3歲)都係自己玩多,
有時咪瞓係度同佢玩....haha~
好在佢又好肯幫手做家務,
so 我都好懶o下,
主要都係洗衫同煮飯,
間中先抺下阿囝會touch到既地方,
個肚都40幾寸大,
街都唔多想落.....
hehe~

有時都會諗,
如果一次過生幾胞胎都幾好,
懷胎/痛一次,就生左幾件,幾好....哈哈~

妳都加油啊~
btw,妳係咪想生時先知係囝定囡呀?

原帖由 yennie 於 09-12-15 23:19 發表


講真,有咩話一個湊兩個叻唔叻呀
都係一種生活啫
記得就快生細女時大女都仲好黐我
成日要我陪佢玩
反而生咗細女後,佢就慣咗自己玩
而家兩個女都慣咗自己玩lu
我話陪佢地玩...佢地有時仲會叫我行開添呢-.-
大女返咗學 ...

[ 本帖最後由 LilianLegend 於 09-12-21 10:56 編輯 ]


大宅

積分: 1210


60#
發表於 09-12-23 01:06 |只看該作者
我老公遲d會長駐大陸,我將要完全自己照顧自己同囡囡,其實我老公平時都好遲返,分別唔會太大, 但工人走埋之後,真係成屋得我同囡囡兩個,都幾靜局。

希望阿囡生性d,不過呢排本來好乖,只係唔肯訓覺,但今日佢生痱子,痛到勁喊唔食野,成日扭計。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo