影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12237


41#
發表於 10-1-6 13:41 |只看該作者
原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:07 發表


因為有人講嘛

恕我得罪, 一個藝人, 日日有咁多相機"捕"住, 影到走光照, 有乜咁出奇? 你試下自己SET部VIEW CAM在家24小時開住, 你想影咩都有啦~

一個半秒唔夠的動作慘被捕捉, 比人登埋, 然後竟然有人 ...


完全同意
而家d人唔通唔知香港d 八卦雜誌最興老作,看圖作文?
唔知道香港d 八卦記賤只鐘意誇大失實專寫衰野?
睇都算,睇完笑下咪算囉...何必當真?何必咁上心.....


水晶宮

積分: 74666


42#
發表於 10-1-6 13:49 |只看該作者
原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:07 發表


因為有人講嘛

恕我得罪, 一個藝人, 日日有咁多相機"捕"住, 影到走光照, 有乜咁出奇? 你試下自己SET部VIEW CAM在家24小時開住, 你想影咩都有啦~

一個半秒唔夠的動作慘被捕捉, 比人登埋, 然後竟然有人 ...


你好理智, 真係鄧你小朋友高興, 也鄧社會仍然存在公理而高興

不過小心俾人圍你, 呢度見唔少呢d 例子, 我都被圍過


大宅

積分: 4520

好媽媽勳章


43#
發表於 10-1-6 13:50 |只看該作者
個人認為其實就算佢唔著底底都係佢既自由~又無人迫你地睇既....
又唔係佢叫人影哩D走光相...
係D人去裝先睇到之嘛~
唔好憑一張/半張相就判斷一個人既好/壞喇...


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 10-1-6 13:53 |只看該作者
謝c9, 以為你話柏之....
原來謝安


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


45#
發表於 10-1-6 13:58 |只看該作者
原帖由 上校車 於 10-1-6 13:49 發表


你好理智, 真係鄧你小朋友高興, 也鄧社會仍然存在公理而高興

不過小心俾人圍你, 呢度見唔少呢d 例子, 我都被圍過

多謝您的褒獎, 和"溫馨提示" :)
有多過2個人, 就一定有不同聲音; 上網有機會遇到好多唔同opinion, 除咗識得"表達個人意見", 都要學識"包容"同埋"忽略".


水晶宮

積分: 74666


46#
發表於 10-1-6 14:02 |只看該作者
原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:58 發表

多謝您的褒獎, 和"溫馨提示" :)
有多過2個人, 就一定有不同聲音; 上網有機會遇到好多唔同opinion, 除咗識得"表達個人意見", 都要學識"包容"同埋"忽略".


這是點解呢度人好多人都消失的根源


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


47#
發表於 10-1-6 14:07 |只看該作者
講得好 ~~~~



......

原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:07 發表


因為有人講嘛

恕我得罪, 一個藝人, 日日有咁多相機"捕"住, 影到走光照, 有乜咁出奇? 你試下自己SET部VIEW CAM在家24小時開住, 你想影咩都有啦~

一個半秒唔夠的動作慘被捕捉, 比人登埋, 然後竟然有人 ...


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章


48#
發表於 10-1-6 14:15 |只看該作者
原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:07 發表


因為有人講嘛

恕我得罪, 一個藝人, 日日有咁多相機"捕"住, 影到走光照, 有乜咁出奇? 你試下自己SET部VIEW CAM在家24小時開住, 你想影咩都有啦~

一個半秒唔夠的動作慘被捕捉, 比人登埋, 然後竟然有人 ...


完全同意你講既野....而家真係唔知咩世界...


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


49#
發表於 10-1-6 14:20 |只看該作者
咁多人仲會信呢d 八婆雜誌?!
嗰日TVB 播叱吒,當謝安琪出場,
我同老公都話佢攪咩鬼,
件咁粉色既裙,入面著條黑色打底褲,
條褲個型都睇得幾清楚架,
咁八婆雜誌影到既咪係打底褲囉,
露毛相邊有咁易影到呀?!


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章


50#
發表於 10-1-6 14:21 |只看該作者
係lor...個女既先係受害人..呢位記者既手法同平時偷影人裙底既變態佬有咩分別... 點解無人去鬧呢位記者..而係去話個受害人既呢......唉...

原帖由 heiBBB 於 10-1-6 13:50 發表
個人認為其實就算佢唔著底底都係佢既自由~又無人迫你地睇既....
又唔係佢叫人影哩D走光相...
係D人去裝先睇到之嘛~
唔好憑一張/半張相就判斷一個人既好/壞喇... ...


珍珠宮

積分: 43376


51#
發表於 10-1-6 14:24 |只看該作者
呢本雜誌係咁架啦!!! 唔知佢地有冇一期唔講kay既壞話呢??

原帖由 麟媽媽 於 10-1-6 14:20 發表
咁多人仲會信呢d 八婆雜誌?!
嗰日TVB 播叱吒,當謝安琪出場,
我同老公都話佢攪咩鬼,
件咁粉色既裙,入面著條黑色打底褲,
條褲個型都睇得幾清楚架,
咁八婆雜誌影到既咪係打底褲囉,
露毛相邊有咁易影到呀?! ...


禁止訪問

積分: 336


52#
發表於 10-1-6 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


53#
發表於 10-1-6 14:43 |只看該作者
咪係囉 ~ 家陣呢個都唔知係咩世界,
即係有個女仔比人非禮完仲要比其它人
話佢點解咁樣衰會比人非禮, 反而非禮
人果個無人去追究........

其實外國大把女人係著絲襪入面唔著
under咖啦, 點解d香港人咁大驚少怪
仲要用d鄙視嘅態度話人地呢.......



原帖由 yy2004 於 10-1-6 14:21 發表
係lor...個女既先係受害人..呢位記者既手法同平時偷影人裙底既變態佬有咩分別... 點解無人去鬧呢位記者..而係去話個受害人既呢......唉...


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 10-1-6 14:46 |只看該作者
原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:58 發表

多謝您的褒獎, 和"溫馨提示" :)
有多過2個人, 就一定有不同聲音; 上網有機會遇到好多唔同opinion, 除咗識得"表達個人意見", 都要學識"包容"同埋"忽略".


講得好...


大宅

積分: 2742

好媽媽勳章


55#
發表於 10-1-6 14:47 |只看該作者
呢本雜誌作風就係:
容x兒呢d先叫"靚女", 身型fit, 歌甜.

其它唔同唱片公司既:
豬扒, 走音, cheap


大宅

積分: 4934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


56#
發表於 10-1-6 14:51 |只看該作者
原帖由 LengLeng 於 10-1-6 14:47 發表
呢本雜誌作風就係:
容x兒呢d先叫"靚女", 身型fit, 歌甜.

其它唔同唱片公司既:
豬扒, 走音, cheap
同意
仲有泳x,鍾x曼,鄭x兒


禁止訪問

積分: 336


57#
發表於 10-1-6 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


58#
發表於 10-1-6 14:54 |只看該作者
同意
原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:07 發表
亦都為香港人可悲 - 電視做少少稍為踩界的鏡頭, 就煞有介事話"教壞細路", 甚至忙不迭去投訴; 但自己去買/睇/評頭品足人家的私隱, 又何嘗係好事?


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 10-1-6 15:04 |只看該作者
原帖由 LengLeng 於 10-1-6 14:47 發表
呢本雜誌作風就係:
容x兒呢d先叫"靚女", 身型fit, 歌甜.

其它唔同唱片公司既:
豬扒, 走音, cheap


佢地專寫衰人地d artist,esp. 張太,成日吹佢同e神有路,好悶呀佢地~
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


複式洋房

積分: 404


60#
發表於 10-1-6 15:21 |只看該作者

邊到有陰謀睇呀,上載上來吧..

讓大家分析分析吓嘛,...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo