自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


41#
發表於 10-2-4 23:17 |只看該作者
可能有d野冇講...呢d野大家都唔知.報導睇完都唔會信晒...

始終業主點都有一定責任.


原帖由 alicemic 於 10-2-4 23:03 發表


唔知佢係唔識搵定係點,咁都話係細工程? 佢都唔止得一橦物業啦!
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 53647

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


42#
發表於 10-2-4 23:23 |只看該作者

回覆 38# beywat496 的文章

錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


大宅

積分: 1640

好媽媽勳章


43#
發表於 10-2-4 23:58 |只看該作者
唔係麻...永久免租 大家一齊快d搵下邊度有樓就快塌...:;pppp: (講笑~不起勿插)
我都覺得有病唔係借口...單親...係外國...窮...唔係借口~真係唔好再將責任推係政府度~有本事做業主就要負上應負責!!!關政府咩事?乜馬頭圍土地係政府既咩???


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


44#
發表於 10-2-5 00:04 |只看該作者
其實有冇人可以總結下,究竟呢班災民,最後落實o既救濟金有幾多?
佢地有d咩落實左o既支援?

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 2333


45#
發表於 10-2-5 00:22 |只看該作者
今次塌樓令我諗起早幾星期我樓上有個單位o既鋁窗跌左落街,整爆左我toilet條咸水喉.
好正常所有維修費一定係業主負責!
唔通搵管理處or政府負責咩?

同樣地,今次政府已經做晒野,
要做o既已經做左,唔通養你地班人一世呀!!!!!!!

再講,今次唔係天災地震塌樓,
人為!!!!!
就算業主講到自己幾慘幾無錢都好,
都一定要負責任啦!!!!!!

[ 本帖最後由 NicoleTszChing 於 10-2-5 00:32 編輯 ]


大宅

積分: 2756


46#
發表於 10-2-5 00:27 |只看該作者
政府今次做得太多啦
過晒火'''


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 10-2-5 00:32 |只看該作者
原帖由 tongming_ma 於 10-2-5 00:27 發表
政府今次做得太多啦
過晒火'''


政府肯做,班人就食住上,一做少D,班議員就出嚟插,點做都死! :;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo