婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24800


41#
發表於 05-4-19 17:18 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

Cherylmama,
隻藥膏Olfen Gel (Mepha) 幾多錢一枝?

holiday,
我尋晚係街市問左, 知道牛旁係點樣啦! 我老公又話要飲, 因為佢都有少少手痛,但要返大陸要等埋佢, 所以我星期六先至煲.

metro,
$250一次包d咩架? 妳睇左幾多次呀?

kako,
護腕係邊度買? 幾多錢?


禁止訪問

積分: 10763


42#
發表於 05-4-19 20:13 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 141


43#
發表於 05-4-19 20:15 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

purplechung,

$250 包括電療,手力治療,ultra sound,運動等等. 每個人情況唔同,物理治療師第一次見你時會幫你詳細檢查. 呀!還有針灸,但治療師話我冇需要.

我睇0左6次. :lol:
[/img]


珍珠宮

積分: 43437


44#
發表於 05-4-19 20:16 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

Hi purplechung,

sorry !! 價錢? 我唔知喎!!

因為係睇醫生時, 醫生俾的. 診金連物理治療加藥膏的.

你去藥房問吓啦....



複式洋房

積分: 398


45#
發表於 05-4-20 10:50 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

護腕係朋友幫我買架,約$2x~$3x不過我知道專賣醫療用品既地方可以買到,某些屈xx也看到類似。要注意個護腕要套住個手指公及手婉那種類最好。帶左抱bb會舒服好多。我之前因為好d又唔帶又傷番d,先"au"咁耐。所以唔好學我呀!

purplechung 寫道:

kako,
護腕係邊度買? 幾多錢?


侯爵府

積分: 24800


46#
發表於 05-4-20 10:54 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

Rebeccachan,
我個囡下星期就七個月而家岩岩轉左大碼片, 佢出世都好輕6磅3而家有18, 所以抱到我手痛!
其實唔駛download咩野軟件, 只要妳屋企有scaner就會有隻碟入面通常有埋整圖片既software, 可以係果度整.

Cherylmama,
等我問下先, Thanks!

metro,
要睇6次咁多咪成千蚊! 而家仲有無痛呀?


大宅

積分: 2066


47#
發表於 05-4-20 16:03 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

CherylMaMa:
我同你一樣喺bb未出世前手腕都好痛,而家bb剛剛滿月,兩隻手腕的情況都無好轉.我想知道你當時係點樣幫bb沖涼,因為我今日幫bb沖涼,覺得無辦法用力,而且沖完之後手腕條筋腫得好勁.


男爵府

積分: 8412


48#
發表於 05-4-20 17:21 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

to all mums,

i had the same experience after i gave birth to my baby. i went to see my family dr. who told me that if i could not recover after taking the medicine, he advised me to see private 骨科醫生. then, i did it becasue i felt very painful of my right hand. i could not do everything by it. 骨科醫生 suggested me to have injection in my right hand. i felt very nervious and afraid. i only accepted to take the medicine止痛藥, 及消炎藥. 再加埋物理治療. After that, i totallly recovered. he also warned me not to 'rub' it and let it take a rest for two weeks. if you need to do some housework, take care of baby or the necessary work, please buy a 護 碗 for your hand.

i hope you will recover soon.

[quote]
CherylMaMa 寫道:
各位媽咪,

物原來大家都有被呢個"媽媽手"的問題困擾. 我自己都一樣, 我仲係未生前已經發生, 大約臨生前2星期發生(好彩果時


複式洋房

積分: 141


49#
發表於 05-4-20 19:59 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

purplechung,

而家己已經冇痛!
最重要係個物理治療師教我好多運動,同教我怎樣改我的壞手勢,真的十分好! :-P
[/img]


珍珠宮

積分: 43437


50#
發表於 05-4-21 01:32 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

Hi Siulowbo,

我自己手痛時, 莫講話同bb沖涼呀, 連抱佢都少. 好彩地當時有陪月, 所以大部份的工作交給陪月同工人做囖!!!

同埋想提醒妳, 如果有人可以幫手, 叫佢幫bb沖涼, 因為我想幫bb沖涼係大忌, 最差過抱bb呀. 所以睇吓有冇人可代努啦....同bb沖涼, 等第日隻手好返, 來日方長......


大宅

積分: 2066


51#
發表於 05-4-21 09:18 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

Hello CheylMaMa:

多謝你的意見,看來現在還是先放棄替bb沖涼這個念頭,不錯,來日方長...

希望第日對手好番之後可以慢慢同佢再沖過. :-P


大宅

積分: 1174


52#
發表於 05-4-21 14:11 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

睇左有d媽咪話物理治療醫到我們的手, 我剛約左物理治療師下星期一, 希望唔洗睇好多次啦.


侯爵府

積分: 24800


53#
發表於 05-4-21 14:45 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

cherrycherry,
亞囡下星期三要去健康院, 我都book左果日上午去紅磡啟康呀! 妳星期一睇完話我知咩野情形呀? Thanks!


禁止訪問

積分: 10763


54#
發表於 05-4-21 14:47 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


55#
發表於 05-4-21 18:16 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

rebecca chan, purplechung,
OKOK!!! 第一時間報告, 不過要夜d, 因夜晚放工後先去睇呀.




大宅

積分: 1174


56#
發表於 05-4-26 17:00 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我昨晚睇左物理治療,物理治療師幫我做超聲波治療約10-15mins,跟住電療15mins,跟住係電療尾聲加多塊電熱毯熱敷,跟住用人手治療約10mins,最後教我做些少手部運動,及解釋好詳細.

與之前metro講既做法一樣,係$$唔同, metro睇哥間$250-,我睇哥間$300-.

我覺得今日真係無敢痛,好左少少,物理治療師話要睇幾次,明天再去睇時會比護捥我試,佢話戴左會好d,可以自己係出面買,或佢幫我訂,由我自己選擇.





禁止訪問

積分: 10763


57#
發表於 05-4-26 22:32 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1028


58#
發表於 05-4-27 11:02 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

cherry cherry, can you introduce your 物理治療師 to me ar? wher is it located pls??


大宅

積分: 1174


59#
發表於 05-4-27 14:36 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

spellinbee,
我係元朗睇架, 個物理治療師本身係中環開左間診所, 逢一三五晚會入元朗睇症, 妳住邊度呀? 我今晚會去覆診,不如幫妳問佢, 係妳附近有無其他物理治療師介紹啦,好嗎?

spellinbee 寫道:
cherry cherry, can you introduce your 物理治療師 to me ar? wher is it located pls??


大宅

積分: 1174


60#
發表於 05-4-27 15:17 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

各位手碗痛既靚媽咪, 由小寶寶出世到現在這四個半月裏,
為左對手碗睇左唔同既醫生,有中醫x4/5次,跌打x5次,婦產科醫生x2/3次,普通家庭醫生x2次,其中睇跌打"孚"藥及睇婦產科醫生食消炎藥係覺得好左些少(真係好少好少),到現在覺得最有效是睇物理治療,雖然暫時只睇左1次,但已感到好左一半了,所以想立刻將個人感覺話比大家知,見有好轉真係開心.
以上為個人意見. :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo