跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3782


41#
發表於 10-4-3 15:09 |只看該作者
我都係唔飲奶,只係飲鈣c寶,25w3d時照bb有1lb14oz,醫生話係中碼bb

原帖由 mummummy 於 10-4-3 09:07 發表
我最衰係唔多飲奶,真係好少飲,只飲鈣c寶,或者都要試下飲多d~


洋房

積分: 48


42#
發表於 10-4-3 20:56 |只看該作者
30w 2d, 2.75lb.


大宅

積分: 1206


43#
發表於 10-4-3 21:31 |只看該作者
27wk 1 day 2.67lbs
醫生話算大碼b, 出世時應該會過8lbs~


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


44#
發表於 10-4-5 10:47 |只看該作者
係呀,原來bb真係會重得好快
我26w6d睇醫生,小b只有2磅6安
30w6d再去睇,小b有3.68磅!!!
唔知算唔算係大碼b呢﹖

原帖由 irisnmy 於 10-3-30 08:51 發表


原來阿b真係可以幾個weeks就重一磅, 真係好犀利!!!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


45#
發表於 10-4-5 10:54 |只看該作者
我最近睇咗一次方醫生呀
原來佢部機係睇到size嫁
仲話我知bb重1673g啊
我估你下次睇佢會同你講bb幾重嫁喇

原帖由 kimmama 於 10-3-23 10:02 發表
係咪一定要照4d先知几重家呢??

我睇方敏豪醫生.. 2d機...
我問親佢佢都唔話我知bb几重..

第一次問...(三個月前) 佢話, 知黎冇用..

上次 (26w4d), 佢淨係話...bb係 good size... good size..

到底係佢唔講丫.. 定 ...


別墅

積分: 669


46#
發表於 10-4-7 15:46 |只看該作者
28wk 3d - 2.11lbs
hope bb can gain more weight in the later days


別墅

積分: 669


47#
發表於 10-4-7 15:48 |只看該作者
I dont' drink milk too, other than drink 鈣c寶 but remember to intake enough calcium...take care!
原帖由 annababe 於 10-4-3 15:09 發表
我都係唔飲奶,只係飲鈣c寶,25w3d時照bb有1lb14oz,醫生話係中碼bb


別墅

積分: 994


48#
發表於 10-4-7 15:56 |只看該作者
29wk有3磅2,但唔知剩返2個幾月可唔可以谷到小b出世over6磅呢?!


子爵府

積分: 10226


49#
發表於 10-4-7 16:06 |只看該作者
我30WK, B 得1400G, 係咪細SIZE AR?


別墅

積分: 669


50#
發表於 10-4-7 17:45 |只看該作者
yes it can be...usually will double up the size...add oil la!!!
原帖由 olist 於 10-4-7 15:56 發表
29wk有3磅2,但唔知剩返2個幾月可唔可以谷到小b出世over6磅呢?!


男爵府

積分: 7620

好媽媽勳章


51#
發表於 10-4-7 18:15 |只看該作者
你b唔算輕呀,都係中碼喎,啱size,最尾幾個月係亞b衝刺期,佢會重得好快架
我宜家30wk6,今日去check都係得1500g,3lbs3,姑娘都話我b係中碼,但我上星期去私家度check,亞b得1100g咋,一個wk重左1lb,幾快呀

原帖由 olist 於 10-4-7 15:56 發表
29wk有3磅2,但唔知剩返2個幾月可唔可以谷到小b出世over6磅呢?!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


52#
發表於 10-4-7 19:23 |只看該作者
唔算喎
1400g好似都有3磅喎
我見有bb網站講
30w有3磅是standard
我估是中碼吧


原帖由 Care_Bears2009 於 10-4-7 16:06 發表
我30WK, B 得1400G, 係咪細SIZE AR?


男爵府

積分: 7533


53#
發表於 10-4-7 21:32 |只看該作者
我今日都係27wk1d,囡囡已經有2.9lb,囝囝都有2.6lb,甘佢地兩個都係大碼b啦,唔怪得我個肚勁大啦,希望佢地兩個出世時唔好太重,6磅幾夠啦,唔好每個都8磅呀......

原帖由 conniegi 於 10-4-3 21:31 發表
27wk 1 day 2.67lbs
醫生話算大碼b, 出世時應該會過8lbs~


男爵府

積分: 7620

好媽媽勳章


54#
發表於 10-4-7 21:50 |只看該作者
龍鳳胎?

原帖由 NaughtyLuiLui 於 10-4-7 21:32 發表
我今日都係27wk1d,囡囡已經有2.9lb,囝囝都有2.6lb,甘佢地兩個都係大碼b啦,唔怪得我個肚勁大啦,希望佢地兩個出世時唔好太重,6磅幾夠啦,唔好每個都8磅呀......

...


男爵府

積分: 7533


55#
發表於 10-4-7 23:27 |只看該作者
係呀!

原帖由 carykwok 於 10-4-7 21:50 發表
龍鳳胎?


大宅

積分: 2234


56#
發表於 10-4-7 23:29 |只看該作者
29W2D 3.1lb
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb2f.lilypie.com/SYTRp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5636

好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 10-4-8 02:23 |只看該作者
29w6d ~ 3lb4oz


民房

積分: 19


58#
發表於 10-4-8 15:59 |只看該作者
30w4d, 3lb 9oz (75th percentile), chubby bb :)


別墅

積分: 536


59#
發表於 10-4-9 23:17 |只看該作者
28wk 5d - 3.2lbs. Doctor said this is wk30 size.

Asked me not to 'grow' baby too big else difficult for natural labour wo.

原帖由 salsalee 於 10-4-7 15:46 發表
28wk 3d - 2.11lbs
hope bb can gain more weight in the later days


複式洋房

積分: 123


60#
發表於 10-4-9 23:35 |只看該作者
31w4d, around 4lb la


-------------------------------------------------

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo