跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13171

好媽媽勳章


41#
發表於 10-4-26 11:36 |只看該作者
THANKS, 安定幼兒學校好唔好架?

啟思,st peter 太貴了

原帖由 viwa29 於 10-4-26 11:01 發表
全日n1有安定幼兒學校,...三聖x世軍好似都係


大宅

積分: 3364


42#
發表於 10-4-26 12:38 |只看該作者
其實間間都有人話好...真係唔知邊間好...睇你點諗咩為之好喎....
我bb係0908...呢排都睇吓幼稚園d野...講真屯門區都唔係好多幼稚園有n1,而呢一年birth rate又咁高...你睇三聖果間咁多人排就知啦...好似我bb2011年要入n1都唔排...可能有好多我呢d媽媽...所以真係要諗好多人...都已經唔諗邊間好...而係間間都要報定因驚無位........


大宅

積分: 4442


43#
發表於 10-4-27 08:25 |只看該作者
其實三聖救世軍嘅環境我覺得麻麻,係咪因為佢嘅教學方法,所以吸引到咁多人報呢? 我個仔仔09年5月出世,而家都仲心大心細唔知報邊間好,我諗住比佢返半日咋,不過都要$2xxx。至於話邊間好,都係靠上網睇d人話邊間好,好多人都話st. peter好,但都係聽人講,實際真係唔知,所以我自己都覺得好迷惘。

原帖由 viwa29 於 10-4-26 12:38 發表
其實間間都有人話好...真係唔知邊間好...睇你點諗咩為之好喎....
我bb係0908...呢排都睇吓幼稚園d野...講真屯門區都唔係好多幼稚園有n1,而呢一年birth rate又咁高...你睇三聖果間咁多人排就知啦...好似我bb2011年要 ...


大宅

積分: 4442


44#
發表於 10-4-27 08:35 |只看該作者
我自己就覺得會好d,尤其係自理方面,同埋可以比佢見多d人,同多d人接觸,至於面試k1方面,就係要睇佢臨場表現喇....

原帖由 ShaShaB 於 10-4-25 05:50 發表
我係09年1 月媽媽呀~~~
我都係新手媽媽,宜家諗緊囡囡讀唔讀n1呀~~定係直接讀k1@@~~
咁多位媽媽~~你地係咪都比仔仔囡囡讀n1呢??我想問係咪一定要讀n1,到k1面試既時候d幼稚園收既機會先會高d架?? ...


大宅

積分: 4442


45#
發表於 10-4-27 08:39 |只看該作者
下列資料係有幼稚園嘅幼兒院,可參考吓。
http://www.swd.gov.hk/doc/family/ccc/Child%20Care%20Centre%20Co-registered%20with%20Kindergarten%20(280210).pdf

原帖由 kk2008 於 10-4-26 09:57 發表
有無人知道邊間幼稚園有全日N1? 邊間好D?


大宅

積分: 3364


46#
發表於 10-4-27 10:01 |只看該作者
三聖救世軍係用蒙特梳利教學法,主張小朋友自發學習自理能力同主動....而家蒙特梳行咁hit....所以佢呢間咪勁多人報囉...加上佢位少...得果14定12個位....真係唔使諗....


大宅

積分: 3364


47#
發表於 10-4-27 10:06 |只看該作者
我自己就想俾囝囝入n1...唔係for k1 interview好d嘅,而係99湊....唔想佢日日都係兩個人對住...返學校學吓野好過啦...even係n1...學吓自理能力,同其他小朋友玩學social skills...亦都俾到返學概念佢....好過麻麻唔知响屋企教佢咩定寵佢....但都唔知會唔會好多人報n1,如果入唔到...都會同佢報playgroup當返學....唔係真係無咩好做咁....


大宅

積分: 3364


48#
發表於 10-4-27 10:18 |只看該作者
St peter我姨甥女讀緊k1...不過都唔sure好唔好...可能佢俾人寵慣左又無讀n1,我唔覺有咩特出咁,不過聽人話st peter係輕鬆d..無咩功課做,咁又真係喎...返學好似去玩咁,睇你鍾唔鍾意囉...不過又係聽講k1係會留位俾响果度讀n1嘅小朋友.....咁即係once一入n1...起碼到小學時先再諗邊間啦.....不過佢嘅n1都難入我諗....你bb0905都叫大/中b,可能好d喎....

原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 08:25 發表
其實三聖救世軍嘅環境我覺得麻麻,係咪因為佢嘅教學方法,所以吸引到咁多人報呢? 我個仔仔09年5月出世,而家都仲心大心細唔知報邊間好,我諗住比佢返半日咋,不過都要$2xxx。至於話邊間好,都係靠上網睇d人話邊間好,好多人都話st. ...


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


49#
發表於 10-5-1 09:26 |只看該作者
原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 08:35 發表
我自己就覺得會好d,尤其係自理方面,同埋可以比佢見多d人,同多d人接觸,至於面試k1方面,就係要睇佢臨場表現喇....

咁如果唔讀n1~~~比bb讀playgroup有冇分別架呢???


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


50#
發表於 10-5-1 09:30 |只看該作者
原帖由 viwa29 於 10-4-27 10:06 發表
我自己就想俾囝囝入n1...唔係for k1 interview好d嘅,而係99湊....唔想佢日日都係兩個人對住...返學校學吓野好過啦...even係n1...學吓自理能力,同其他小朋友玩學social skills...亦都俾到返學概念佢....好過麻麻唔知 ...


咁你都講得好岩~~~我係全職媽媽,如果陪bb上playgroup,咁可行嗎????@@


大宅

積分: 4442


51#
發表於 10-5-1 22:54 |只看該作者
我都唔識答你呀,因為兩樣我都仲未試

原帖由 ShaShaB 於 10-5-1 09:26 發表

咁如果唔讀n1~~~比bb讀playgroup有冇分別架呢???


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


52#
發表於 10-5-2 14:43 |只看該作者
原帖由 ShingYan1 於 10-5-1 22:54 發表
我都唔識答你呀,因為兩樣我都仲未試


@0@~~~~~~~咁你BB宜家報左N1啦?????


別墅

積分: 691


53#
發表於 10-5-2 16:19 |只看該作者
我bb係0707bb, 依家係sunkids返緊n1
我要返工, 反而只係去佐一round playgroup, 因為bb2歲我就要佢插班入n1
可能bb細, 我唔覺pg幫到d咩, 反而返佐n1學到超多野, 佢都好開心


大宅

積分: 4442


54#
發表於 10-5-2 20:10 |只看該作者
未呀,真係唔知點揀呀? 係呢,你個bb幾大呀? 我個仔而家就十一個幾月囉,真係要的起心肝去睇喇。

原帖由 ShaShaB 於 10-5-2 14:43 發表


@0@~~~~~~~咁你BB宜家報左N1啦?????


大宅

積分: 3364


55#
發表於 10-5-3 15:58 |只看該作者
我都唔知可唔可行...因我bb都係8個月...新手媽媽...不過我諗你係全職媽媽...應該都可以自己教好多野...上playgroup or n1都好...都係有系統d...同有d野可能你教都教唔到咁多...所以我諗學術d嘅野可以自己教....social skills...肌肉訓導 or其他自理能力呀情緒呀可能都係返pg 或n1會好d咁....因多d小朋友一齊...個環境唔同囉...

原帖由 ShaShaB 於 10-5-1 09:30 發表


咁你都講得好岩~~~我係全職媽媽,如果陪bb上playgroup,咁可行嗎????@@


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


56#
發表於 10-5-3 20:22 |只看該作者
原帖由 ShingYan1 於 10-5-2 20:10 發表
未呀,真係唔知點揀呀? 係呢,你個bb幾大呀? 我個仔而家就十一個幾月囉,真係要的起心肝去睇喇。


我bb岩岩15個月大呀....其實我宜家都唔知點呀..^^"
煩惱緊~~~~~~~~~
咁你有冇咩打算呀@@???


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


57#
發表於 10-5-3 20:28 |只看該作者
原帖由 viwa29 於 10-5-3 15:58 發表
我都唔知可唔可行...因我bb都係8個月...新手媽媽...不過我諗你係全職媽媽...應該都可以自己教好多野...上playgroup or n1都好...都係有系統d...同有d野可能你教都教唔到咁多...所以我諗學術d嘅野可以自己教....socia ...

我bb岩岩15個月大呀~~~我都係新手媽媽~~你估岩左我係全職媽媽呀....我想搵野做...但係又想陪bb....真係好矛盾=_="
所以我驚n1會好貴,,,,驚負擔唔黎呀....
同埋我對上一次返健康院....問d姑娘返唔返n1好...
佢地話,宜家咁多病,話咁細個就返學好易病,到時病仲多過返呀....有一個年紀大d既姑娘就話...要學道理第時有排佢學,叫我唔洗咁心急
但係我又唔想bb係屋企好似冇乜野學到咁....同埋又冇得同小朋友玩囉~~~
所以唔知點好@@


大宅

積分: 4442


58#
發表於 10-5-4 08:28 |只看該作者
我諗我要開始認真咁去睇d資料,跟住打去心儀嘅學校問佢有冇開放日or入去參觀,再跟住問埋佢地幾時可以報名囉?
我都知返學會容易病,但我想佢接觸多d小朋友,同多d人溝通吓,因為我自己要返工,平時係阿婆湊佢,始終我覺得返學會學到多d野囉。有時d野,真係冇兩全其美嫁。

原帖由 ShaShaB 於 10-5-3 20:22 發表


我bb岩岩15個月大呀....其實我宜家都唔知點呀..^^"
煩惱緊~~~~~~~~~
咁你有冇咩打算呀@@???


大宅

積分: 3364


59#
發表於 10-5-4 11:43 |只看該作者
係呀...真係唔會兩全其美架...健康院d姑娘梗係咁講啦...但我自己又覺得3歲返學都多菌架...只係早d去接觸定遲d去接觸...佢地都有佢地嘅道理...但佢地話學野遲d大把機會..呢d好大路說法...如果你有睇開育兒書or上bk多,就會知道早教呢d野..咩叫早教...咩係0-3黃金時間學野...我諗健康院姑娘唔會同你講呢d野佢地concern唔係呢個層面囉.....

當然我唔係話一定要playgroup一定要n1...只係我地要返工無咩時間教..日頭唔想佢對住麻麻...驚寵慣...又驚佢一個人學唔到d咩...咁返學接觸吓唔同人都好....唔係suppose佢學到d咩學術野...n1無學卷...真係好金...但我地要返工...都無辦法...咁如你係全職媽媽...你都可以自己教番...平時bring多d去公園出吓去....去library借書...佢15個月...都可以去吓library等佢感受吓啦....bk mama有時都會攪gathering..咁多join吓一來可以當playgroup咁...二來可以識多d同自己bb差唔多大嘅bb...交流吓都唔錯架....如果朋友親戚都有bb咁咪自己攪吓gathering...bb都可以接觸唔同嘅人都好呀.....15個月大我諗都係好時間去教野...上網search吓早教..有好多媽媽都有將佢地點教bb嘅野寫出黎....你睇多d自己又知多d.....咁你先再諗係咪一定要返pg 或n1定自己教啦....


大宅

積分: 3364


60#
發表於 10-5-4 11:53 |只看該作者
安定幼兒學校我啱啱幫bb報playgroup..個老師話張form可以報埋n1一次過...咁我就話報埋...唔使俾報名費...我問左interview...佢話大概十一月喎..我bb而家8個幾月.....呢間無得choose...一定係全日嘅...其他未開始問....如果可以的話你問左邊間share吓啦...

原帖由 ShingYan1 於 10-5-4 08:28 發表
我諗我要開始認真咁去睇d資料,跟住打去心儀嘅學校問佢有冇開放日or入去參觀,再跟住問埋佢地幾時可以報名囉?
我都知返學會容易病,但我想佢接觸多d小朋友,同多d人溝通吓,因為我自己要返工,平時係阿婆湊佢,始終我覺得返學會學 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo