婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1769


41#
發表於 10-5-28 16:00 |只看該作者
狗既舌頭比人乾淨4倍以上,
你問返佢咁人乾淨d定狗乾淨d!!!!!

我隻狗係我既寶貝, 又係亞b既哥哥,(狗狗係我同c6既大仔,)邊個夠膽講呢句說話叫我唔好要佢既話, 我一定醒爆佢呀!!

同埋一路有養好狗/貓既人, 亞b出世之後反而對呢d野無咁易敏感!(所以同你講好易敏感個d人叫佢地睇多d書先啦!)

樓主 : 你最好企定你既立場, 你要記得寵物係你地帶佢地回家, 唔係你99, 寵物一生只有一個主人, 你係佢地既唯一呀!! 佢地會知道你唔要佢地架, 記住當有一日子女/c6離開我地既時候,只有佢地會不離不棄响我地既身邊, 寵物都會想睇住我地既小孩成長......

記住, 你係唯一能夠守護佢地既人呀!

原帖由 sorsor1129 於 10-5-28 01:59 發表
你呢個問題我都遇過呀~~
班怪獸同我講~~
"唔係唔比你養, 不過唔好抱佢地唔好摸佢地"
"你要狗就唔好要bb"
"狗乾淨d定係人乾淨d呀"

o個陣我真係好鬼嬲~~不知幾想同佢地講我唔要個bb~~~

我有3隻狗狗~~~
佢地都係我d仔 ...

31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


大宅

積分: 3155


42#
發表於 10-5-28 16:25 |只看該作者
唔知點解d人見你一大肚, 知你有狗, 就會問你處理d狗, 我都不斷有人問我呢個問題, 可能真係好多人一大肚就唔要d寵物, 其實有幾多人係真心關心你同你既BB呢?! 好多三姑六婆, 都係懶關心懶係專家咁叫你唔好養.

我屋企兩隻狗係收養, 唔通我又遺棄佢地多一次咩?! 有責任心既人, 養狗前都已經考慮左屋企會同時有bb同有寵物既問題啦. 我覺得如果我係一個咁唔負責人, 我無資格做人父母囉!

用二選一黎要脅人既手段, 根本就唔識尊重人, 好討厭.


大宅

積分: 1769


43#
發表於 10-5-28 16:32 |只看該作者
係呀, 我99都有隻巴西龜, 佢成日放佢係屋到週圍行,
又成日用手"r"隻龜個殼, 龜都會有乙形肝炎, 跟住佢會係咁2用清水洗下隻手, 又去煮飯.....
我都未掉佢隻龜啦, 佢一定唔敢叫我掉左我隻狗,
因為佢知我鍾意隻狗多過佢地!!!

原帖由 smallbrother 於 10-5-28 16:25 發表
唔知點解d人見你一大肚, 知你有狗, 就會問你處理d狗, 我都不斷有人問我呢個問題, 可能真係好多人一大肚就唔要d寵物, 其實有幾多人係真心關心你同你既BB呢?! 好多三姑六婆, 都係懶關心懶係專家咁叫你唔好養.

我屋企 ...

31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


別墅

積分: 792


44#
發表於 10-5-28 16:57 |只看該作者
原帖由 seasames 於 10-5-28 16:00 發表
狗既舌頭比人乾淨4倍以上,
你問返佢咁人乾淨d定狗乾淨d!!!!!

我隻狗係我既寶貝, 又係亞b既哥哥,(狗狗係我同c6既大仔,)邊個夠膽講呢句說話叫我唔好要佢既話, 我一定醒爆佢呀!!

同埋一路有養好狗/貓既人, 亞b出世之 ...


企定你既立場

唔洗講呢個係一定啦,我地一定企硬


大宅

積分: 1769


45#
發表於 10-5-28 17:00 |只看該作者
無錯, 只要企定立場, 邊個係我地身邊講咩都唔駛理佢地!
99係唔會服我地呢d新抱講既野,
如果佢有理過我地既感受就唔會叫我地掉左隻狗狗啦!


原帖由 angel-mummy 於 10-5-28 16:57 發表


企定你既立場

唔洗講呢個係一定啦,我地一定企硬

31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


別墅

積分: 792


46#
發表於 10-5-28 17:04 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-5-28 16:25 發表
唔知點解d人見你一大肚, 知你有狗, 就會問你處理d狗, 我都不斷有人問我呢個問題, 可能真係好多人一大肚就唔要d寵物, 其實有幾多人係真心關心你同你既BB呢?! 好多三姑六婆, 都係懶關心懶係專家咁叫你唔好養.

我屋企 ...


我覺得如果我係一個咁唔負責人, 我無資格做人父母囉!
同意呀...


用二選一黎要脅人既手段, 根本就唔識尊重人, 好討厭
因為99"哦"左老公好耐都冇反應,所以咁講掛...


大宅

積分: 3155


47#
發表於 10-5-28 17:43 |只看該作者
其實你99係咪不嬲都要你地好聽佢話既人? 定係你地不嬲唔理佢合唔合理, 都聽佢話架?
係咪真係咁緊張個孫要搞到二選一先? 定只係唔鐘意個仔唔聽佢話, 覺得無face呀? 我好懷疑囉!


別墅

積分: 792


48#
發表於 10-5-28 18:03 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-5-28 17:43 發表
其實你99係咪不嬲都要你地好聽佢話既人? 定係你地不嬲唔理佢合唔合理, 都聽佢話架?
係咪真係咁緊張個要搞到二選一先? 定只係唔鐘意個仔唔聽佢話, 覺得無face呀? 我好懷疑囉! ...


嗯....其實99唔係一個野蠻既人,我地關係ok既,我估99係超級緊張多,因為佢兩女一仔,未有一個孫而且好恨好恨抱孫,頸都長埋,所以咁掛.....而且佢地既思想只會覺得狗對bb係唔好,應該係咁上下...


大宅

積分: 1786


49#
發表於 10-5-28 22:11 |只看該作者
我都試過99叫唔好要, 不過係龜唔係CAT 和DOG, 佢話龜多菌, 又話唔衛生..... 最搞笑係叫我勸C6唔好要... 我同她講O的龜係我養, 唔係C6既.. 跟住表明立場唔會唔要...... 之後佢都無再提過呢件事......

現在過左3年, 阿囝同龜龜都不知幾好朋友........
url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 1561

好媽媽勳章


50#
發表於 10-5-29 00:30 |只看該作者
各位樓主都好吖起碼有C6同一陣線吖,
我女個老公係一個勁聽佢亞媽話嘅人,每次佢亞媽哦完佢,佢就返去哦我個女,吵一大場,攪到我個女喊哂,由佢有咗到而家個仔四個月,當中都吵過多次,總之久唔久又吵,唉!!!到而家都未解决呀,都唔知要為呢件事要吵幾耐,唉!!!


大宅

積分: 3349

畀面勳章


51#
發表於 10-5-29 02:47 |只看該作者
各位媽咪﹕
我睇完你地既留言令到我身同感受,好想喊,我唯一同你地唔同既就係我c6唔係企o係我果邊,佢同99企埋同一陣線,所以我而家係孤身上戰。
99由我陀緊果陣都叫我唔好養狗,到而家亞b出左世,睇過幾個醫生都話佢既濕疹係遺傳自我老公既機會好大,但係佢地都唔理,話可能係d狗影響到亞b而有濕疹,叫我拎走d狗。其他仲有好多野我唔方便o係呢度講,我而家好灰...........


大宅

積分: 1516


52#
發表於 10-5-30 00:29 |只看該作者
我99一上到我屋企, 見到一龜一兔就話c6,"你又話好唔得閒, 就係為左呢兩隻野. 兔仔都可以, 但一定唔要隻龜"
99既意思係龜有神怪野, 不宜養.
激死我, 我養非洲陸龜有50歲命,代表長壽,不知幾好意頭. c6都無出聲同99講.
如果99下次再講,我會應佢"養龜唔阻你. 你有你養狗,我有我養龜, 你唔好理好咁多"

原帖由 dondonnu 於 10-5-29 00:30 發表
各位樓主都好吖起碼有C6同一陣線吖,
我女個老公係一個勁聽佢亞媽話嘅人,每次佢亞媽哦完佢,佢就返去哦我個女,吵一大場,攪到我個女喊哂,由佢有咗到而家個仔四個月,當中都吵過多次,總之久唔久又吵,唉!!!到而家都未解决呀,都唔知要為呢 ...


大宅

積分: 3232


53#
發表於 10-5-30 08:56 |只看該作者
原帖由 avyyue 於 10-5-29 02:47 發表
各位媽咪﹕
我睇完你地既留言令到我身同感受,好想喊,我唯一同你地唔同既就係我c6唔係企o係我果邊,佢同99企埋同一陣線,所以我而家係孤身上戰。
99由我陀緊果陣都叫我唔好養狗,到而家亞b出左世,睇過幾個醫生都話佢既濕疹係遺傳 ...


你唔好理佢哋,一定要立場堅定,佢哋話你幾多次都係同一答案,佢哋點迫你你都要堅持。另一方面你要努力搵醫生醫好仔仔個病。


大宅

積分: 1871


54#
發表於 10-5-30 14:05 |只看該作者
你問你老公,如果d狗走左,阿仔都仲有濕疹,你老公自己係咪會自動消失!唔好咩都入狗狗數,而且你仲有醫生撐你!
原帖由 avyyue 於 10-5-29 02:47 發表
各位媽咪﹕
我睇完你地既留言令到我身同感受,好想喊,我唯一同你地唔同既就係我c6唔係企o係我果邊,佢同99企埋同一陣線,所以我而家係孤身上戰。
99由我陀緊果陣都叫我唔好養狗,到而家亞b出左世,睇過幾個醫生都話佢既濕疹係遺傳 ...


大宅

積分: 1871


55#
發表於 10-5-30 14:11 |只看該作者
我未有b前都覺得奶奶好好人!未生前我認為我奶奶同你奶奶一樣,純粹係太緊張個孫先會咁多意見!但最終我發現我奶奶係一個控制慾好強既人,佢當佢先係阿b既阿媽,佢先係女主人,真係好難頂!總之,生b後奶奶就變得不一樣,我真係怕左佢!希望你果個真係唔係咁啦!

quote]原帖由 angel-mummy 於 10-5-28 18:03 發表


嗯....其實99唔係一個野蠻既人,我地關係ok既,我估99係超級緊張多,因為佢兩女一仔,未有一個孫而且好恨好恨抱孫,頸都長埋,所以咁掛.....而且佢地既思想只會覺得狗對bb係唔好,應該係咁上下... ... [/quote]


別墅

積分: 792


56#
發表於 10-5-30 16:12 |只看該作者
原帖由 catlover2001526 於 10-5-30 14:11 發表
我未有b前都覺得奶奶好好人!未生前我認為我奶奶同你奶奶一樣,純粹係太緊張個孫先會咁多意見!但最終我發現我奶奶係一個好強既人,佢當佢先係阿b既阿媽,佢先係女主人,真係好難頂!總之,生b後奶奶就變得不一樣,我真係怕左 ...


下.........咁都得
你講起控制慾,好似又有d係wor,因為佢一個女就移左民,都理唔到咁多,另一個女就唔聽佢講野既,而老公就算係聽佢講會順佢意個個,莫非99想控制我老公....
其實見到呢度有好多人都有婆媳問題
我真係驚我生完bb後都要係呢度"呻".....


男爵府

積分: 9660


57#
發表於 10-5-30 21:42 |只看該作者
我會清楚咁同99講一次我唔會唔要啲狗,之後無論佢講咩我都唔會理佢,唔會同佢爭論,總之佢有佢講,睬佢都有味.....
其實你擔心吓你生咗之後點應付佢咩都要俾意見咩都關佢事仲好啦....


大宅

積分: 3349

畀面勳章


58#
發表於 10-6-1 04:23 |只看該作者
我99為左叫我唔好養狗呢件事o係佢個女面前喊,跟住佢個女話番比c6聽,c6叫我"就"下99。



原帖由 肥豬豆豆 於 10-5-30 08:56 發表


你唔好理佢哋,一定要立場堅定,佢哋話你幾多次都係同一答案,佢哋點迫你你都要堅持。另一方面你要努力搵醫生醫好仔仔個病。


大宅

積分: 3232


59#
發表於 10-6-1 19:56 |只看該作者
就吓?狗狗都有生命,用生命嚟就吓一個無理取鬧嘅老人家?

唔好諗住啲狗狗咁容易搵到第二個家,先唔講主人唔要佢哋心理會有咩問題,你要搵另一頭信得過嘅新家真係好難。

我唔知你就咗佢今次,下次佢會唔會又有咩要求要你就佢。我99係有控制欲嘅人,我同c6預咗佢遲早出聲,我亦預咗c6未必頂得到太耐,所以我預咗會反面吵大鑊收場,難為c6我都唔會放棄貓貓,因為c6俾佢阿媽哦唔會有大問題,但貓貓冇咗我就一定唔會幸福。

我唔會做一個聽話嘅新抱。


大宅

積分: 3349

畀面勳章


60#
發表於 10-6-3 02:32 |只看該作者
我就係知道會咁,所以我冇就佢地,我而家養緊既其中一隻,之前個主人嫌棄佢有病,又"弱"打佢,來到我度都攪左成年佢先至開始信任我,所以我唔會為左一d無理既原因而唔要d狗。一定會同佢地抗爭到底。



原帖由 肥豬豆豆 於 10-6-1 19:56 發表
就吓?狗狗都有生命,用生命嚟就吓一個無理取鬧嘅老人家?

唔好諗住啲狗狗咁容易搵到第二個家,先唔講主人唔要佢哋心理會有咩問題,你要搵另一頭信得過嘅新家真係好難。

我唔知你就咗佢今次,下次佢會唔會又有咩要求要你就佢。 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo