自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 10-6-2 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13547


42#
發表於 10-6-2 13:07 |只看該作者
我女讀中學,都講到明就算6月考完試,都唔可以請假去旅行,有乜野plan 都要跟足校曆.

還有,你有個小朋友係小6, 萬一6/7派位派得唔好, 點同校長要推薦信.

[ 本帖最後由 fitceo 於 10-6-2 13:14 編輯 ]
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 10-6-2 13:08 |只看該作者
跟本就唔應該係返學期間....專登請假去旅行, 呢個係責任問題

就算我仔去醫院覆診, 成2:00pm 先睇完, 我都會要佢返學 (不過, 當然果日中午打定電話...通知學校, 話亞仔因什麼事要返晏少許)


珍珠宮

積分: 33195

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 10-6-2 13:23 |只看該作者
6年級係後一年.....咁都唔好頭好尾.....留係學校彩排....真係唔明....

仲有黎緊會有分班試.....對小朋友同學校都好緊要架.....樓主唔知咩....


禁止訪問

積分: 102652


45#
發表於 10-6-2 13:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16931


46#
發表於 10-6-2 15:30 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-6-2 11:11 發表
咁N1/Playground/興趣班/課外活動請假去旅行各位又點睇呀?


n1 都係返學嚟架, 所以等同幼稚園. 反而課外活動或興趣班, 我就覺得可以接受, 因為真係可有可無, 而且興趣班冇暑假放的, 個個星期都會上的, 所以要去旅行就一定要 skip 一堂.


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


47#
發表於 10-6-2 15:36 |只看該作者
咪教壞你既小朋友


子爵府

積分: 10628

醒目開學勳章


48#
發表於 10-6-2 15:41 |只看該作者
[quote]原帖由 hungtsuikwan 於 10-6-1 23:15 發表
我今日寫信同學校請假,點知個校長10:30am打電話俾我,不停話我的不是,(阿仔4,6年級)
1.話模擬分班試好重要,(意思話我唔重視)
2.畢業典禮唔彩排,(佢話創校20年無試過畢業典禮唔彩排)
3.會取消細仔話劇角色(但係阿仔話 ... [/quote

我唔會甘做, 只會等他放假才去
因不想鼓勵他走課,及第時唔返學有借口話返轉頭
所以每次都是放假時去(比平時貴都要,因要以身作則)


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 10-6-2 15:41 |只看該作者
興趣班係要比錢的, 你返唔返佢地都無所謂呢! 唔會打來追問你點解唔返...
執子之手 與子皆老


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 10-6-2 16:35 |只看該作者
唔讚成你叫d小朋友唔返學去旅行囉.
點解唔暑期先去?or新年,easter甘.


大宅

積分: 2546


51#
發表於 10-6-2 16:52 |只看該作者
我想問一下我細老六月尾結緍,我想去幫下手,同個仔果日請事假,感就唔洗接離接去,他是一年級,果日返半日,你地話好唔好果日請事假呢?封信點寫好呢?係咪寫家有喜事呢?

Much thanks!
你們應該一無掛慮;要在禱告中把你們所需要的告訴上帝, 用感謝的心祈求。上帝所賜那超越人所能理解的平安, 會藉著基督耶穌,保守你們的心懷意念。(腓立比書4:6-7)


男爵府

積分: 8026

好媽媽勳章 醒目開學勳章


52#
發表於 10-6-2 17:03 |只看該作者
其實樓主明唔明白香港九年"免費"教育意義何在呢???
你以為真係"免費"架???
邊個俾錢架??? 曾特首呀???
你自己都有份交稅...
你都唔想其他人咁做架啦!!!


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


53#
發表於 10-6-2 17:07 |只看該作者
唔會請假....
想請假既原因只係「唔想接黎接去」,咁即係唔係必要架啦,寧願大人自己就時間,或請親友幫忙~
原帖由 annayee 於 10-6-2 16:52 發表
我想問一下我細老六月尾結緍,我想去幫下手,同個仔果日請事假,感就唔洗接離接去,他是一年級,果日返半日,你地話好唔好果日請事假呢?封信點寫好呢?係咪寫家有喜事呢?

Much thanks! ...


男爵府

積分: 9786

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 10-6-2 17:20 |只看該作者
父母身教是最重要的,況且今年升中小心為上,不要俾佢將來用這個藉口唔返學,因為父母為咗去旅行是可以唔返學,係咪可以為咗去玩又可以唔返學呢?


珍珠宮

積分: 38450


55#
發表於 10-6-2 17:22 |只看該作者
原帖由 LWLM0804 於 10-6-2 15:41 發表
興趣班係要比錢的, 你返唔返佢地都無所謂呢! 唔會打來追問你點解唔返...


唔可以用錢來衡量喎, 直資/私校都要比錢架, 唔通就可以隨便請假咩?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


56#
發表於 10-6-2 17:38 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-6-2 17:22 發表


唔可以用錢來衡量喎, 直資/私校都要比錢架, 唔通就可以隨便請假咩?


我前文都是說不讚成的, 請看看!
我只是回應有人問興趣班可不可以請假去旅行, 我認為可以, 因為興趣班是個個 星期都有的, 學琴, 打波...除非你唔去旅行
執子之手 與子皆老


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


57#
發表於 10-6-2 17:56 |只看該作者
校長話你個仔入選做drama, 你個仔話無...
可能樓主個仔已經俾樓主影響左, 一樣好想請假去旅行, 所以話無入選都唔定喎?! 唔係無理由校長講大話啫!

郁下就話放假去玩, 家長都唔以身作則, 唔怪之得而家D細路學習意欲咁低!

最唔抵得係, 而家成日有d post, d樓主幾十歲人做左人呀媽, 仲成日為左d似是而非的問題上黎"呻", (例如之前有個媽咪亂泊車但怪個警察抄佢牌), 唔怪得而家d小朋友無咩家教又無是非觀念!

樓主, 我覺得你上黎問, 雖然會俾人插, 但大家都係塞錢入你袋jar!!


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 10-6-2 17:58 |只看該作者
小兒由k1-現小五都未試過請假去旅行, 次次都是 Easter 去... ,但興趣班就請多左假..今年暑假都會請 two weeks, 去遊學,
執子之手 與子皆老


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


59#
發表於 10-6-3 08:44 |只看該作者
原帖由 小草 於 10-6-2 17:07 發表
唔會請假....
想請假既原因只係「唔想接黎接去」,咁即係唔係必要架啦,寧願大人自己就時間,或請親友幫忙~


yes, 要去幫手的唔係小朋友嘛, 都係為求自己方便, 所以唔好請喇。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


別墅

積分: 921

好媽媽勳章 醒目開學勳章


60#
發表於 10-6-3 11:02 |只看該作者
小兒學校的手冊,寫明不可請事假:如回鄉探親或旅遊。除了白事外。

這是學校規條,我們要遵守。

幼稚園時,我也曾替他請假旅行,事先跟老師說明,她說不打謹,我才請假。

我兒在小一時也曾問我,為甚麼幼稚園可以請假旅行,小學不可以。我答他,幼稚園是學自理和守規矩,小學是學知識、學紀律是不同的。自此他沒有再問了。不過會問我們聖誕、新年、復活節會否去旅行。

樓主自己想想,去和不去的代價,自己決定吧。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo