婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5166


41#
發表於 05-6-10 01:22 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

thanks harry


複式洋房

積分: 301


42#
發表於 05-6-15 03:25 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

[size=medium]咁戴o個時痛唔痛架..??
    


珍珠宮

積分: 31861

母親節2025勳章 2018父親節勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 05-6-17 15:16 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

1)家計會有"Mirena"這牌子揀嗎?是否每年响返那兒做檢查?收費係咪起碼千幾蚊?
2)我而家食緊避孕丸點轉環呢?
3)載時會好痛嗎?
sorry,多嘢問啲,因健康院啲姑娘話我後生唔好用這方法!?


男爵府

積分: 5574


44#
發表於 05-6-19 22:22 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我妹妹到健康院做檢查見到有"Mirena"子宮環, 好似要$1500.-


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


45#
發表於 05-6-20 00:08 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

RCHU01 寫道:
我妹妹到健康院做檢查見到有"Mirena"子宮環, 好似要$1500.-

咁又好似唔平得好多咋喎.
戴時會有一下不舒服啦. 放鬆些會好些
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 1164


46#
發表於 05-6-24 20:22 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

Harry媽 寫道:
[quote]
RCHU01 寫道:
我妹妹到健康院做檢查見到有"Mirena"子宮環, 好似要$1500.-

咁又好似唔平得好多咋喎.
戴時會有一下不舒服啦. 放鬆些會好些[/quote]

唔知係唔係"mirena" 加左價, 我兩年前在私家戴的, 當時要$1,600.-, 最近再去私家檢查時已經加左價, 要$2,000.-。


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


47#
發表於 05-6-24 22:47 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我兩三年前在私家戴都係二千元.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


複式洋房

積分: 132


48#
發表於 05-6-25 05:17 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

Hi Moms,

Can you please share why do you consider using this method (IUD), instead of taking pills? Is there any side effects like gaining weight? Thanks!
[img align=right][/img]


大宅

積分: 4823


49#
發表於 05-6-25 20:22 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

我帶左子宮環有三個月到,起健康院帶$1蚊,帶個陣有d痛架,頭一日個肚好似經期到果種感覺,之後就冇喇..帶完頭7日要帶套(不過都唔敢做)之後就唔洗帶套好安全...有三年同十年嘅環要姑娘睇過先決定..後生多數都帶三年..最好就係生過bb先好帶....仲有要經期最多果日帶先冇咁痛,因為子宮擴張...


複式洋房

積分: 473


50#
發表於 05-6-26 07:14 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

點解我5月19號開始戴, 6月1號就黎M,頭3日D流量就幾正常,之後到現在乎差不多成個月,都仲係有少少,很煩惱,有無媽咪可以比D意見
27-01-2005 3.46 kg 28-02-2005 4.58 kg 31-03-2005 5.95 kg


大宅

積分: 1164


51#
發表於 05-6-26 22:32 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

ek 寫道:
點解我5月19號開始戴, 6月1號就黎M,頭3日D流量就幾正常,之後到現在乎差不多成個月,都仲係有少少,很煩惱,有無媽咪可以比D意見



你戴的是否 mirena ?


複式洋房

積分: 473


52#
發表於 05-6-26 22:45 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

angeline,

我是戴mirena,係家計會,$1300
27-01-2005 3.46 kg 28-02-2005 4.58 kg 31-03-2005 5.95 kg


禁止訪問

積分: 30347


53#
發表於 05-6-26 23:03 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1164


54#
發表於 05-6-26 23:31 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

ek 寫道:
angeline,

我是戴mirena,係家計會,$1300



我初期戴都是這樣的, 漸漸就無咁O既情況出現。 經期的次數減少, 不是每月有, 每次經量好少, 用護墊已OK。


別墅

積分: 627


55#
發表於 05-7-18 13:34 |只看該作者

Re: 子宮環這個避孕方法好唔好呢?

angeline,
請問你是否也是在家計會做的, 會否是他們做得不好才出現這樣成個月都有經期到, 我都想用, 但很害怕, 請多指教

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo