跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 1650


41#
發表於 10-9-21 09:28 |只看該作者
唔係紅磡街坊當然都歡迎喇,建議星期日around 12:00,大家不如投票,睇下邊日最多人:-

17/10: carcarb

23/10: carcarb

31/10: carcarb


禁止發言

積分: 1742


42#
發表於 10-9-21 12:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4168


43#
發表於 10-9-21 15:47 |只看該作者
我幾時都得


複式洋房

積分: 323


44#
發表於 10-9-21 20:56 |只看該作者
我都黎報個名先~~
17/10: carcarb,bee

23/10: carcarb

31/10: carcarb,bee

[ 本帖最後由 bee716rb 於 10-9-21 20:57 編輯 ]


大宅

積分: 1433


45#
發表於 10-9-22 12:20 |只看該作者
我都想join ar

17/10: carcarb,bee, JObb

23/10: carcarb

31/10: carcarb,bee, JObb


禁止發言

積分: 1742


46#
發表於 10-9-22 12:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1650


47#
發表於 10-9-22 14:45 |只看該作者
17/10 (Sun): carcarb,bee, JObb

24/10 (Sun)*: carcarb

31/10 (Sun): carcarb,bee, JObb


*之前打錯23/10


禁止發言

積分: 1742


48#
發表於 10-9-22 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1847


49#
發表於 10-9-24 03:36 |只看該作者
17/10 (Sun): carcarb,bee, JObb, mukmuk

24/10 (Sun)*: carcarb,ivy,mukmuk

31/10 (Sun): carcarb,bee, JObb,ivy, mukmuk


大宅

積分: 1650


50#
發表於 10-9-28 12:29 |只看該作者
winniecheer

31/10 你得唔得呀?


大宅

積分: 1847


51#
發表於 10-9-28 13:48 |只看該作者
31/10 唔得啦... 要去HKU 做BB感觀test.

原帖由 mukmuk 於 10-9-24 03:36 發表
17/10 (Sun): carcarb,bee, JObb, mukmuk

24/10 (Sun)*: carcarb,ivy,mukmuk

31/10 (Sun): carcarb,bee, JObb,ivy,


大宅

積分: 1847


52#
發表於 10-9-28 13:48 |只看該作者
31/10 唔得啦... 要去HKU 做BB感觀test.

原帖由 mukmuk 於 10-9-24 03:36 發表
17/10 (Sun): carcarb,bee, JObb, mukmuk

24/10 (Sun)*: carcarb,ivy,mukmuk

31/10 (Sun): carcarb,bee, JObb,ivy,


大宅

積分: 1650


53#
發表於 10-9-28 15:20 |只看該作者
o甘不如17/10, 因為16/10係假期可以休息o下先!

卡卡媽, 蟲媽, winniecheer: 你地係o米都黎呀?


大家想食o羊? 不如黃埔好嗎? C6黎唔黎o架?

請大家報人數及mark "confirmed"

17/10 (Sun)
1) carcarb - confirmed (2大1b)
2) bee
3) JObb
4) mukmuk
5) 卡卡媽
6) 蟲媽
7) winniecheer

[ 本帖最後由 carcarb 於 10-9-28 15:22 編輯 ]


大宅

積分: 1650


54#
發表於 10-9-28 15:26 |只看該作者
原帖由 mukmuk 於 10-9-28 13:48 發表
31/10 唔得啦... 要去HKU 做BB感觀test.


點解要做test? 幾多$?


複式洋房

積分: 250


55#
發表於 10-9-28 16:42 |只看該作者
Sorry for my late reply...
17/10, 24/10 & 31/10 all OK for me...
Attendence: 2大1b
是否約中午?不如飲茶la!! 黃埔船頂層間桃園酒家都ok!

原帖由 carcarb 於 10-9-28 15:20 發表
o甘不如17/10, 因為16/10係假期可以休息o下先!

卡卡媽, 蟲媽, winniecheer: 你地係o米都黎呀?


大家想食o羊? 不如黃埔好嗎? C6黎唔黎o架?

請大家報人數及mark "confirmed"

17/10 (Sun)
1) carcarb - confir ...

[ 本帖最後由 winniecheer 於 10-9-28 16:51 編輯 ]

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


大宅

積分: 1650


56#
發表於 10-9-28 16:47 |只看該作者
原帖由 winniecheer 於 10-9-28 16:42 發表
Sorry for my late reply...
17/10, 24/10 & 31/10 all OK for me...


暫訂17/10, 你幾多個?


複式洋房

積分: 250


57#
發表於 10-9-28 16:52 |只看該作者
Attendence: 2大1b
是否約中午?不如飲茶la!! 黃埔船頂層間桃園酒家都ok!

原帖由 carcarb 於 10-9-28 16:47 發表


暫訂17/10, 你幾多個?

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


複式洋房

積分: 250


58#
發表於 10-9-28 17:04 |只看該作者
有媽媽報料: Nursery 開放日資料

黃埔海逸學之園 - 9 Oct 2010
黃埔嘉德麗 - 9 Oct 2010

Anyone interested to join together to visit these 2 kinder school?

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


大宅

積分: 1650


59#
發表於 10-9-28 17:29 |只看該作者
原帖由 winniecheer 於 10-9-28 17:04 發表
有媽媽報料: Nursery 開放日資料

黃埔海逸學之園 - 9 Oct 2010
黃埔嘉德麗 - 9 Oct 2010

Anyone interested to join together to visit these 2 kinder school?


不如約埋一齊去! 不過要下午先得.


大宅

積分: 1650


60#
發表於 10-9-28 17:49 |只看該作者
日期: 17/10 (sun) 1130-1330 (太晏好難搵位)
地點: 黃埔船2/F 陶園飲茶

請大家報人數及mark "confirmed"

1) carcarb - confirmed (2大1b)
2) bee
3) JObb
4) mukmuk
5) 卡卡媽
6) 蟲媽
7) winniecheer - confirmed (2大1b)

卡卡媽, 蟲媽: 你地係o米都黎呀?

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo