自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3569


41#
發表於 10-7-19 10:32 |只看該作者
呢個世界大把呢D人,滿口仁義道德,梗係啦,佢地齋UP,做果個唔係佢,但有時唔好去咁盡,人地條尺就窄一窄,自己果條就鬼C咁闊...


禁止訪問

積分: 192


42#
發表於 10-7-19 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 10-7-19 12:23 |只看該作者
原帖由 jessislaulau 於 10-7-19 11:25 發表


佢既然爭取時薪33,就要帶頭去做,示範畀其他食肆東主時薪33都無問題啦


講得啱呀


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


44#
發表於 10-7-19 13:05 |只看該作者
黃議員根本就係最無恥, 最口是心非之徒, 唔明點解仲會有人支持佢, 啲支持者真係可以盲目到是非不分?


大宅

積分: 3344

畀面勳章


45#
發表於 10-7-19 15:00 |只看該作者
agree !!!! 放個屁都係香啲!


原帖由 DoReMi媽媽 於 10-7-19 13:05 發表
黃議員根本就係最無恥, 最口是心非之徒, 唔明點解仲會有人支持佢, 啲支持者真係可以盲目到是非不分?

[ 本帖最後由 BB頭maimimi 於 10-7-19 15:04 編輯 ]


複式洋房

積分: 392


46#
發表於 10-7-19 15:12 |只看該作者
講一套做一套, 可恥!


大宅

積分: 3823

hashtag影視迷勳章


47#
發表於 10-7-19 15:20 |只看該作者
佢只識掉香蕉, 大聲講野....
咁先係岩 ??


原帖由 agape 於 10-7-17 18:36 發表
是的,未立法,給少於33時薪並無錯.
但黃毓民未立法前,已在立法會上及在各大傳媒上大聲夾惡辱罵別人,時薪低於33元的僱主是卑鄙、無良、可恥、醜怪......
他自已其身不正,憑什麼鬧人?
長毛又為何從不到毓民麫店派傳單抗 ...


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 10-7-19 15:36 |只看該作者
既然黃生認為$33都可以有盈利,咁佢應該身體力行,帶頭做個好榜樣比人睇,仲可以做案例係立法會大大聲咁講係無問題。

相反,係唔係佢自己都覺得$33太高?

原帖由 jessislaulau 於 10-7-19 11:25 發表


佢既然爭取時薪33,就要帶頭去做,示範畀其他食肆東主時薪33都無問題啦


大宅

積分: 1267


49#
發表於 10-7-19 16:34 |只看該作者
長毛同黃議員不嬲都係鬧人第一,為反對而反對. 所以唔記得左自己有舖頭

打分工o即,我明,不過冇需要咁失禮掉蕉掉野. 衰過D小朋友

其實大家都知佢地有破壞冇建設,點解仲咁多人投佢地票呢. 諗極都唔明.
投佢地票的可以解釋下嗎.

佢地話最低工資低過 33 生活唔到, 生活左咁耐咪又係冇問題. 有需要亦有綜緩.

最低工資立法後,最大傷害係邊D人佢地知唔知. 公司會點應對大家知唔知. 消費者同市民要承擔幾多. 真係唔敢想像......


子爵府

積分: 11765

好媽媽勳章


50#
發表於 10-7-19 17:16 |只看該作者
原帖由 DoReMi媽媽 於 10-7-18 21:59 發表
另外張五常亦有對最低工資(對中國經濟的殺傷)的說法, 因全文太長, 此為其中一段:
-quote-
我的主張,是先讓可以工作而又願意工作的人自由地選擇對社會有貢獻的就業,工資再低也要讓他們做,有需要時政府可再為他們作其他安排,尤其是協助他們增加知識。讓市場的競爭保護著勞工,讓農民的收入上升保護著工業的工資,是用諸四海而皆準的經濟學,不需要真的學過。如果用最低工資保護勞工,市場的競爭就再不保護了。這也是不需要學過的正確無誤的經濟學。
-unquote-

我唔認同"工資再低也要讓他們做,有需要時政府可再為他們作其他安排,尤其是協助他們增加知識",只要看一看香港,話就話有再培訓,請問,"再培訓"完,係唔係工資就會提升?唔係,他們只會要求工資提升,但有沒有資方會願意比高d人工呢班人?唔一定會有,只係,呢班人可能較"無培訓"既人多些被請既機會
如果要政府補貼工人,對我地呢d納稅人就好唔公平,因為,d錢間接去咗人地公司既袋!
"讓市場的競爭保護著勞工"表面上好似成立,但其實,市場的競爭只會令勞工工資更被壓低,因為,更低的人工都會有人為了生活而願意做,但,人流差的舖位,更平都無人會租,所以,有旺舖在手既人可以開天殺價,一樣有商人租用,相對地,就要壓低人工來平衡開支,做成貧者越貧,富者越富!最後,受害既只會係勞工
但可以想像下,如果有最低工資,商人就會諗其他出路,例如租平d既舖,減少水電開支,或其他我想不到的方法(當然,生意人頭腦一定比我靈活)來經營,但一定對社會和諧或環保都有好處!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 10-7-19 21:37 |只看該作者
原帖由 wendy_ho 於 10-7-19 17:16 發表

我唔認同"工資再低也要讓他們做,有需要時政府可再為他們作其他安排,尤其是協助他們增加知識",只要看一看香港,話就話有再培訓,請問,"再培訓"完,係唔係工資就會提升?唔係,他們只會要求工資提升,但有沒有資方會願意比高d ...

在自由巿場裏, 貨物的價格以及人的價值, 都是由供與求所訂立, 當巿場需要那種貨物或渴求那一方面的人才, 而供應未能滿足需求, 價格或價值自會提高, 哩個係不變定律, 香港接受再培訓的人未能得到巿場所接納, 並不能否定哩個定律, 只是在培訓的方向和質素是否未能達到巿場要求? 又或者係政府設立再培訓課程有了偏差, 行錯方向, 所培訓的人才不為巿場所吸納, 哩方面政府有關方面應該好好去檢討. 隨手拈來的例子, 陪月人才在香港甚為搶手, 但家務助理卻未能攻破外傭巿場, 何解?

至於你話以政府補貼工人對納稅人唔公平? 但起碼哩班人係有用勞力去工作,值得令人敬佩, 比起四肢健全但又唔肯工作去攞綜援的人, 我更加覺得唔應該用公帑去補貼, 社會不公平的事何其多, 只能擇較輕者為先.

最低工資一出, 僱主必會把以往工作模式改變, 務求達到最高利潤, 挑選工作能力較高的僱員, 把不達標僱員請走, 亦因最低工資的劃一而規限僱員人數, 以前用較低工資請3個僱員, 就可能會變為留2個僱員, 可以留下的僱員也未必好過, 因為要承擔空缺僱員的工作, 壓力定必比以前大, 僱主亦必會比前要求高. 對僱員來說, 一是被辭退, 一是留下也不見得容易做.

對商企來說, 大企業, 面對最低工資出現, 香港營商環境不比周邊地區佔優, 就以最近地區來說, 國內可選擇的地區多的是, 為何還要選擇香港? 小了大企業在港, 就業機會相對會減小.
小企業, 面對租金高昂, 以前還可用較低人工的僱員去平衡開支, 但最低工資實行, 腹背受敵, 幸運的還可艱苦經營, 否則, 就關門了事!

唔好忘記, 而家已開始有一連串的連鎖快餐店靜靜的加價, 哩啲在在都係影響緊民生的, 唔好以為最低工資只係會令老闆賺小咗錢, 羊毛出自羊身上, 影響之深遠及廣泛, 非你我所能預料!


大宅

積分: 3466


52#
發表於 10-7-19 22:25 |只看該作者
同意! 不過算啦!北大人喜見大家咁落力毒害香港,此消(HK)才能彼長(國內其他城市)。


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


53#
發表於 10-7-19 23:28 |只看該作者
原帖由 DoReMi媽媽 於 10-7-19 21:37 發表

在自由巿場裏, 貨物的價格以及人的價值, 都是由供與求所訂立, 當巿場需要那種貨物或渴求那一方面的人才, 而供應未能滿足需求, 價格或價值自會提高, 哩個係不變定律, 香港接受再培訓的人未能得到巿場所接納, 並不能 ...


同意,最低一資只會把低技能工人來個汰刷弱留強,小店被迫結業,令原本已不足的低技能市場再縮小,而這些淘汰出來的工人更難見署光,最低工資是否好心做壞事,還得看最終定下的金額是多少。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo