自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 95988

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


41#
發表於 10-8-3 22:48 |只看該作者
原帖由 w_y 於 10-8-3 22:43 發表
佢地為人點我真係唔認識, 只係由報紙得知, 未見其弊先見其利, 佢地話搬新屋, 令我非常羨慕 . 我咁講應該唔會收律師信, 告我唔入我呢 d 窮人都會好驚架.

...


真係偉大.

告咩吖告, 告人唔做佢女FANS咩, 唔"火羅"爆咩?? ?-(


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


42#
發表於 10-8-3 22:50 |只看該作者
原帖由 mandy108 於 10-8-3 22:46 發表
唔好淨係話萬x妹妹,我見過好多10歲以下既小朋友咳/打乞痴都無意識要掩住的!
我諗樓主係話佢媽唔係話萬x妹妹.


大宅

積分: 1487

好媽媽勳章


43#
發表於 10-8-3 22:52 |只看該作者
其實......佢都係拍左一個廣告姐,唔好俾咁大壓力佢地啦.......當然做好本份係重要,但係我估佢地都冇諗過會俾人開post唱通街,換轉係自己,做任何事都俾人監視,真係會好大壓力架,放過佢地啦......


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


44#
發表於 10-8-3 22:52 |只看該作者
原帖由 bowling2004 於 10-8-3 22:22 發表
認得佢會想走埋去打佢哋一身.
佢哋都係戴番口罩穩陣.





加多句"我有少少想中你"



王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


45#
發表於 10-8-3 22:57 |只看該作者
原帖由 foreverbb 於 10-8-3 22:52 發表
其實......佢都係拍左一個廣告姐,唔好俾咁大壓力佢地啦.......當然做好本份係重要,但係我估佢地都冇諗過會俾人開post唱通街,換轉係自己,做任何事都俾人監視,真係會好大壓力架,放過佢地啦...... ...

已經唔止一個嘞,係不斷不斷咁,妹妹應該都好攰吓


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 10-8-3 22:59 |只看該作者
一個廣告可以搬新屋, 你估王菲咩.
不過綜合呢度意見, tempo 不妨考慮搵佢拍.

原帖由 foreverbb 於 10-8-3 22:52 發表
其實......佢都係拍左一個廣告姐,唔好俾咁大壓力佢地啦.......當然做好本份係重要,但係我估佢地都冇諗過會俾人開post唱通街,換轉係自己,做任何事都俾人監視,真係會好大壓力架,放過佢地啦...... ...

[ 本帖最後由 w_y 於 10-8-3 23:01 編輯 ]


大宅

積分: 1487

好媽媽勳章


47#
發表於 10-8-3 23:13 |只看該作者
sorry,我真係冇留意佢拍左幾多個廣告,不過重點唔係幾多個廣告......拍幾多個廣告都係人姐

搬新屋又如何?人地D錢又唔係偷又唔係搶,點解要憎人富貴呢?

我出post前預左會俾人狂插,不過真係睇唔過眼......

(P.S. 我絕對唔係萬0妹妹的fans)


翡翠宮

積分: 87417


48#
發表於 10-8-3 23:15 |只看該作者
又講佢,已經有d煩厭~~~

唔知點解對佢父母無乜好感


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 10-8-3 23:19 |只看該作者
原帖由 foreverbb 於 10-8-3 23:13 發表
sorry,我真係冇留意佢拍左幾多個廣告,不過重點唔係幾多個廣告......拍幾多個廣告都係人姐

搬新屋又如何?人地D錢又唔係偷又唔係搶,點解要憎人富貴呢?

我出post前預左會俾人狂插,不過真係睇唔過眼......

(P.S. 我絕對唔係萬0妹妹的fans)



我諗依到冇人憎人富貴 ,
只係唔認同佢亞爸亞媽個做法啫 ,
個女上次上電視 , 個訪問小妹妹自己已表明唔鍾意 ,
係佢亞爸亞媽一尾當個女係搖錢樹 ,
真替佢可憐


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


50#
發表於 10-8-3 23:19 |只看該作者
其實只係一個得5歲既細路女啫...
我諗咳無come 住個口,
十個細路仔十個都試過,
唔使講到好似犯左滔天大罪咁,
希望大家放過個細路女喇。


原帖由 foreverbb 於 10-8-3 23:13 發表
sorry,我真係冇留意佢拍左幾多個廣告,不過重點唔係幾多個廣告......拍幾多個廣告都係人姐

搬新屋又如何?人地D錢又唔係偷又唔係搶,點解要憎人富貴呢?

我出post前預左會俾人狂插,不過真係睇唔過眼......

(P.S. 我絕 ...


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 10-8-3 23:20 |只看該作者
人地點諗我唔知, 我真心係羨慕佢住個屋苑幾好環境, 我剛搬左間豆付潤屋, 周不時經過, 可惜暫時真係買唔起.

我對萬 x 爸確係不滿, 真的唔因為佢囡拍廣告, 而係因為佢話要出信告人, bk 就封 topics, 唔好走去睇下其他討論區寫得...不堪入目, 有人擺明蝦 c9.


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


52#
發表於 10-8-3 23:21 |只看該作者
原帖由 洛婷 於 10-8-3 23:19 發表



我諗依到冇人憎人富貴 ,
只係唔認同佢亞爸亞媽個做法啫 ,
個女上次上電視 , 個訪問小妹妹自己已表明唔鍾意 ,
佢亞爸亞媽一尾當個女係搖錢樹 ,
真替佢可憐 ...
小心收律師信呀


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


53#
發表於 10-8-3 23:21 |只看該作者
鬼得閒監視佢哋咩~
而家個topic係講緊個女仔冇禮貌, 對住人咳唔堷住個口. 亞媽亦都冇教佢, 任得佢對住人咳. 個樣又不可一世.
佢哋覺得自己係『公眾人物』, 唔好對住人咳呢啲最基本既做人禮貌係咪應該要有呢? 壓力大就可以冇禮貌?



原帖由 foreverbb 於 10-8-3 22:52 發表
其實......佢都係拍左一個廣告姐,唔好俾咁大壓力佢地啦.......當然做好本份係重要,但係我估佢地都冇諗過會俾人開post唱通街,換轉係自己,做任何事都俾人監視,真係會好大壓力架,放過佢地啦...... ...


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 10-8-3 23:22 |只看該作者
你要小心呀!

原帖由 洛婷 於 10-8-3 23:19 發表



我諗依到冇人憎人富貴 ,
只係唔認同佢亞爸亞媽個做法啫 ,
個女上次上電視 , 個訪問小妹妹自己已表明唔鍾意 ,
係佢亞爸亞媽一尾當個女係搖錢樹 ,
真替佢可憐 ...


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


55#
發表於 10-8-3 23:30 |只看該作者
自從沙士之後, 我就會對啲人病而唔戴口罩既好反感.
自己病又去惹埋人, 係咪好自私呢? 掉番轉又點呢?
所以有人對住我仔咳, 我實會出聲話佢㗎! 我叔仔個女成日病對住人咳我都鬧佢㗎! 冇禮貌.

[ 本帖最後由 bowling2004 於 10-8-3 23:37 編輯 ]


大宅

積分: 1487

好媽媽勳章


56#
發表於 10-8-3 23:33 |只看該作者
對牛彈琴

原帖由 bowling2004 於 10-8-3 23:21 發表
鬼得閒監視佢哋咩~
而家個topic係講緊個女仔冇禮貌, 對住人咳唔堷住個口. 亞媽亦都冇教佢, 任得佢對住人咳. 個樣又不可一世.
佢哋覺得自己係『公眾人物』, 唔好對住人咳呢啲最基本既做人禮貌係咪應該要有 ...


翡翠宮

積分: 87417


57#
發表於 10-8-3 23:37 |只看該作者
原帖由 洛婷 於 10-8-3 23:19 發表



我諗依到冇人憎人富貴 ,
只係唔認同佢亞爸亞媽個做法啫 ,
個女上次上電視 , 個訪問小妹妹自己已表明唔鍾意 ,
係佢亞爸亞媽一尾當個女係搖錢樹 ,
真替佢可憐 ...


我都有咁的感覺~~~

佢地幫個女係書展搞個簽名會,比我的感覺好多餘,個女咁細又唔識簽名,咁細個都唔會咁好耐性做同一個動作喇!!!
最後,佢媽咪竟然比個名印佢蓋,咁有乜意思姐


大宅

積分: 2215


58#
發表於 10-8-3 23:39 |只看該作者
原帖由 babyhowie 於 10-8-3 21:50 發表
其實個妹妹一童真都冇,
最得人驚係下個月已經上小學仲扮BB,
之前報紙都話佢出席活動鬧情緒,
我估佢家教麻麻!
希望我唔會俾人告啦!
純屬個人直覺分享! ...


Really??? 佢今年上小學???
佢真係一D都唔似, 我仲以為佢上K2咋....


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 10-8-3 23:42 |只看該作者
皆因佢有知名度lor


原帖由 麟媽媽 於 10-8-3 23:19 發表
其實只係一個得5歲既細路女啫...
我諗咳無come 住個口,
十個細路仔十個都試過,
唔使講到好似犯左滔天大罪咁

希望大家放過個細路女喇。


...


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 10-8-3 23:43 |只看該作者
我以為佢升 k3 咋. 不過公道講, 萬 o 廣告都拍好一段時間, 呢個形象太深入令大家有錯覺?!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo